۵ نکته‌ی کلیدی به هنگام فروش لوازم خانگی قسطی

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۹:۲۲
کد خبر: ۱۱۸۴۲۷۶
۵ نکته‌ی کلیدی به هنگام فروش لوازم خانگی قسطی
در ادامه سلمان جودکی مدیر فروشگاه اینترنتی رادرام، 5 نکته ی کلیدی که کمک می کند تا هوشمندانه تر لوازم خانگی قسطی بخرید، را بیان می کند.

به گزارش برنا، افزایش تورم و کاهش قدرت خرید در حدود 25 میلیون خانواده ی ایرانی، تقاضای زیادی برای خرید قسطی انواع کالا از جمله خرید قسطی لوازم خانگی و لوازم دیجیتال را فراهم نموده است. با توجه به کاهش قدرت خرید تعداد قابل توجهی از خانواده‌های ایرانی از یک سو و کوتاه بودن عمر اکثر لوازم خانگی به دلیل کیفیت سطح متوسط آن‌ها، از سوی دیگر و نیز میزان تورم قیمت لوازم خانگی، خانواده‌ها تمایل به خرید قسطی لوازم خانگی، پیدا می‌کنند.

با یک حساب سرانگشتی، به نظر می رسد که امروز یک کالا را میتوان حدود30% ارزانتر از آخر سال خریداری نمود. با احتساب سود اقساط تقریبا قیمت قسطی یک کالا معادل قیمت نقد آن در آخر سال خواهد شد.

این توجیه ساده، بسیاری را تشویق به خرید اقساطی لوازم خانگی نموده است. با این حساب سرانگشتی، خرید اقساطی لوازم خانگی به نفع خریدار می‌باشد. توسعه‌ی زیر ساخت‌های فروش لوازم خانگی قسطی ضمن ایجاد اشتغال برای کشور و کسب درآمد قابل قبول برای بنگاه‌های اقتصادی، خرید لوازم خانگی قسطی را تسهیل و مورد پسند خانواده‌های ایرانی نموده است.

فروشگاه اینترنتی رادرام، یک مرکز معتبر فروش لوازم خانگی قسطی با بیش از 5 سال سابقه می باشد. این فروشگاه امکان خرید قسطی لوازم خانگی را برای کلیه ی دارندگان چک با شناسه ی صیاد فراهم نموده است.

فروشگاه اینترنتی رادرام + لوازم خانگی قسطی

در ادامه آقای سلمان جودکی مدیر فروشگاه اینترنتی رادرام، 5 نکته ی کلیدی که کمک می کند تا هوشمندانه تر لوازم خانگی قسطی بخرید، را بیان می نمایند:

لوازم خانگی با برندهای گم نام را انتخاب نکنید

برخی از فروشندگان، از خریداران لوازم خانگی قسطی، برای کسب سود بیشتر کالاهای گم نام را می‌فروشند. برای خرید این گونه لوازم خانگی باید بیشتر دقت کنید. ممکن است قیمت خرید آن‌ها با توجه به مشخصات و شرایط اقساط کالا از کالای مشابه آن بسیار گران‌تر باشد. اگر از طریق فروشگاه اینترنتی مانند رادرام این خرید را انجام می دهید، حتما به نظرات مشتری‌های قبلی نگاهی بیندازید. در غیر اینصورت قبل از اقدام به خرید از کیفیت کالا و مشخصات فنی آن اطمینان حاصل کنید و در مورد قیمت آن بررسی های کافی نموده و مشورت کنید. ولی حرف آخرمان این است که لوازم خانگی گم نام نخرید.

از مشخصات دقیق کالا اطمینان حاصل کنید

نکته ی ریز بعدی اعلام اطلاعات ناقص و مبهم در مورد کالا می باشد. به صورت دقیق از مشخصات لوازم خانگی اطمینان حاصل کنید. همه ی ما می‌دانیم برای برخی لوازم خانگی مانند جاروبرقی بوش، توان مصرفی و میزان صدای تولیدی در قیمت آن موثر است. برای تلویزیون، نوع صفحه ی نمایش، دقت و اندازه ی آن در قیمت مهم است. برای پلوپز ظرفیت دیگ و مصرف انرژی آن در قیمت موثر است. حواستان باشد که فروشنده ارزانترین کالا را به عنوان بهترین کالا به شما نفروشد. اقساط به عنوان یک امتیاز در خرید، نباید شما را از توجه به نکات فنی کالا بازدارد.

فروشگاه اینترنتی رادرام + لوازم خانگی قسطی

مطمئن باشید کالا دارای گارانتی معتبر است

وارد کنندگان و تولیدکنندگان لوازم خانگی برای گارانتی، مبلغی از قیمت کالا را در نظر می گیرند. گاهی ممکن است لوازم خانگی که برای واردکننده ی کالا دردسر ساز است را بدون گارانتی بفروشند تا بتوانند سود بیشتری کسب کنند.  پیشنهاد می‌شود برای لوازم خانگی حساس، حتما از داشتن گارانتی معتبر و مدت گارانتی و جزئیات موارد تحت پوشش گارانتی اطمینان حاصل کنید.  یادتان باشد هزینه‌ی گارانتی و سود اقساط را با قیمت لوازم خانگی پرداخت نموده‌اید.

فورا کالا را از بسته بندی خارج کنید

مطمئن شوید کالا با همان مشخصاتی که خریداری نموده اید، داخل کارتن وجود دارد و ظاهر و بدنه ی آن سالم است. در غیر این صورت در اولین فرصت فروشنده را مطلع نمایید. طبق قانون تجارت الکترونیک یک هفته فرصت برای عودت کالا وجود دارد.

سود اقساط را قبل از خرید محاسبه نمایید

تا به حال برایتان پیش آمده که کالایی را به طور مثال با 30% سود قسطی خریداری نمایید و بعد از خرید به این نتیجه برسید که دو برابر با شما حساب شده است؟ به همین دلیل خودتان دست به کار شوید، فقط چند دقیقه زمان شما را می گیرد. مطمئن شوید میزان سود اقساط منطقی و متعارف می باشد و بعد خریدتان را انجام بدهید. تنها به این دل خوش نباشید که با تورم فعلی هر چقدر لوازم خانگی قسطی بخرید، برنده اید.

نظر شما