دانلود سریال خوب بد جلف ۲

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۳:۵۶
کد خبر: ۱۱۸۵۹۵۳
دانلود سریال خوب بد جلف ۲
برای دانلود قانونی و شرعی سریال خوب بد جلف 2 و سریال های ایرانی و خارجی دیگر به سایت دانلود فیلم کافه فیلم مراجعه کنید.

به گزارش برنا، فیلم نامه­ نویسان و داستان نویسان در سبک‌­های مختلف، مانند کمدی، درام، سیاسی، ماجراجویی، عاشقانه و... اثرات زیادی را منتشر می‌­کنند که گاهی یک اثر دارای 2 یا بیشتر از دوسبک می­‌باشد. مثلاً کمدی و اکشن و یا سیاسی، کمدی، ماجراجویانه. فیلم و سریال‌­های طنز و کمدی با انگیزه ایجاد شادی و خنده برای افراد یک جامعه ساخته می­‌شوند، مانند فیلم خوب بد جلف که جدیدترین فیلم طنز ایرانیست. بیشتر افراد در هر رده سنی که باشند تمایل دارند تا به تماشای فیلمی بنشینند که برایشان جذاب و طنزگونه باشد زیرا این گونه فیلم­‌ها علاوه بر این که باعث سرگرمی می­‌شوند، موجب کاهش استرس و نگرانی در فرد نیز می­‌شوند. در واقع می‌توان گفت اثر خنده به این صورت است، آندروفین هورمونی است که در مغز بر اثر خنده و شادی تولید می‌شود در نتیجه از میزان کورتیزول که هورمون استرس است در بدن کاسته می‌شود و این خود بر تقویت سیستم ایمنی بدن تأثیر گذاشته و باعث تقویت ایمنی بدن می‌شود. علاوه بر آن تحمل ناراحتی­‌هایی که به طور معمول در زندگی پیش می­‌آید را بیشتر می­‌کند، به خصوص اگر فرد بیمار باشد از لحاظ روحی و جسمی او را آرام می­‌کند. سریال خوب بد جلف، یکی از سریال­‌های خوب ایرانی است که طرفداران زیادی دارد و شاید قبل از دانلود سریال خوب بد جلف بخواهید با نام بازیگران این سریال و یا خلاصه‌­ای از داستان آشنا شوید. با ما همراه باشید.

فیلم خوب بد جلف که یک ژانر کمدی است به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن چگینی و نویسندگی پیمان قاسم‌­ خانی ساخته شده است که در بهمن ماه سال 1395 اکران شد و در سال 1396 به عنوان بهترین فیلم نوروز شناخته شد. در ادامه آن سریال خوب بد جلف 2 در30 بهمن سال 1398 اکران و در بهمن ماه سال 1399 به نمایش درآمد. از جمله بازیگرانی که در این سریال نقش ایفا می‌­کنند می­‌توان به پژمان جمشیدی، سام درخشانی، گوهر خیراندیش، مانی حقیقی، حامد کمیلی، فرهاد آئیش، مارال فرجاد، سروش صحت و... اشاره کرد. سبک این فیلم کمدی اکشن می­‌باشد که باعث خنده و فراهم آوردن لحظات شادی در زمان تماشای این سریال برای تماشاچیان می­‌شود. در واقع اجرای نقش عالی توسط بازیگران، محتوی خوب داستان، کیفیت خوب صدا و تصویر از جمله دلایل محبوبیت و طبعاً تماشای آنلاین یا دانلود سریال خوب بد جلف می‌­باشد. در ساختار این فیلم اکشن به جای خشونت، طنز و ماجراجویی به کار برده شده تا موجبات خنده و لحظات مفرحی را برای مخاطبین فراهم کند و بینندگان با تماشای این گونه فیلم­‌ها از هیچکدام از شخصیت­‌های بازی چه مثبت و چه منفی، به احساس ناراحتی و غم دچار نمی­‌شوند.

 خلاصه‌­ای از سریال خوب بد جلف

دانلود سریال خوب بد جلف و تماشای آن می­‌تواند اوقات شادی را برایتان فراهم بیاورد با ما همراه باشید تا خلاصه­‌ای از فیلم خوب بد جلف: رادیواکتیو را برایتان تعریف کنیم. در این فیلم عده‌­ای جاسوس برای اجرای کار خرابکانه خود از دو بازیگر معروف ایرانی یعنی سام درخشانی و پژمان بازغی در پوشش یک گروه فیلم‌­سازی استفاده کرده تا بتوانند سریالی فرضی بنام ارتش سری را بسازند اما انگیزه آنها چیز دیگری است. آنها تصمیم دارند تا در پوشش یک گروه به همراه چند دستگاه ماشین به تهران ورود کنند تا کامیون حامل کیک زرد را سرقت کنند. اما ادامه‌ی فیلم طوری پیش می‌رود که گروهی دیگر به اشتباه پژمان و سام را به عنوان گروگان می‌­دزدند که در ادامه اتفاقات جذاب دیگری رخ می‌دهد. برای دانلود قانونی و شرعی این سریال و سریال های ایرانی و خارجی دیگر به سایت دانلود فیلم کافه فیلم مراجعه کنید.

به دلیل ساخت خوب فیلم و ماجرای جذاب و خنده­‌داری که این سریال دارد دانلود سریال خوب بد جلف از استقبال بالایی برخوردار بوده و یکی از موفق‌­ترین سریال­‌های کمدی ساخته شده می‌­باشد که توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشاند.

نقدی درباره خوب بد جلف 2

فیلم سریال خوب بد جلف 2 که در ادامه‌ی قسمت اول داستان خوب بد جلف ساخته شده است به دلیل اینکه دارای زمان طولانی است در قالب سریال چند قسمتی به نمایش درآمد. در این سریال حامد کمیلی که در نقش فربد در سریال ظاهر می‌­شود از سوی دکتر یعنی فرهاد آئیش که سرمایه­ گذار این پروژه می‌­باشد عهده‌­دار ساخت فیلم ارتش سری می­‌شود، در حالی که یک قاتل است. سریال خوب بد جلف 2، سوژه‌­ای مشابه قسمت اول داشته ولی به نظر برخی منتقدان موقعیت­‌هایی که در قسمت دوم وجود دارد پتانسیل بهتری را برای خلق کمدی در این فیلم بوجود می‌­آورد اما در مقایسه با فیلم اول موفقیت کمتری دارد. در واقع خوب بد جلف 2 در مقایسه با سایر فیلم‌­های کمدی پیمان قاسم­ خانی اثر کمتری داشته است. اما با این وجود یکی از پرفروش‌­ترین فیلم‌­های کمدی بوده و مخاطبان خاص خودش را دارد و برایشان ارزش تماشا کردن دارد و علاق­مندان به این سریال از کارهای ارائه شده پیمان قاسم خانی راضی هستند.

از کدام سایت معتبر می‌­توانیم سریال خوب بد جلف را دانلود کنیم؟

فیلم و سریال‌­های طنز در هر قشری طرفداران خودش را دارد زیرا برای انسان لحظات شادی را فراهم می­‌کنند و کسالت و خستگی را از بین می‌­برند. فیلم‌­های طنز اگر چه خنده­‌دار هستند اما بیشتر مربوط به مسائل اجتماعی و سیاسی جامعه بوده که در قالب طنز بیان می­‌گردند. در فیلم خوب بد جلف چه در فصل اول و چه در خوب بد جلف 2 ارتش سری قالب طنز به گونه متفاوت‌تری ارائه شده و بیشتر خیالی و سرگرم­ کننده است و با دیگر کارهای پیمان قاسم خانی تا اندازه‌­ای تفاوت دارد. بازی خوب پژمان جمشیدی و سام درخشانی که کارهای مشترک دیگری که با هم داشتند به این فیلم نقش پررنگی داده است. اگر شما به دنبال یک سایت مناسب برای دانلود فیلم و سریال ایرانی با کیفیت خوب می‌­باشید سایت کافه فیلم یکی از سایت‌­های معتبر می‌­باشد که با ورود به آن سایت با طیف وسیعی از سریال­‌ها آشنا می­‌شوید. سایت کافه فیلم در سال 1397 با رعایت حق تولید کننده یک مرجع تخصصی برای دانلود فیلم و سریال ایرانی راه­‌اندازی نمود که محصولات نمایشی را با رعایت حق کپی رایت در اختیار کاربران قرار می­‌دهد. همچنین در سایت کافه فیلم راه‌های ارتباطی و شبکه­‌های اجتماعی برای کاربران در نظر گرفته شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود فیلم‌ها و سریال‌های مهیج و جالب ایرانی و خارجی می‌توانید به سایت https://cafefilms.ir مراجعه کنید و همچنین میتوانید این سریال کمدی جذاب را از لینک زیر دانلود نمایید :

https://cafefilms.ir/download-good-bad-kitty-2-secret-army-movie/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز