دانلود سریال زخم کاری با لینک مستقیم – همه قسمت ها

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۱:۲۷:۵۸
کد خبر: ۱۱۸۶۶۱۵
دانلود سریال زخم کاری با لینک مستقیم – همه قسمت ها
دانلود قسمت 1 سریال زخم کاری و سایر قسمت های سریال زخم کاری ، قسمت اول سریال زخم کاری، دانلود سریال زخم کاری قسمت اول ۱ را به صورت قانونی در ادامه مطلب دانلود کنید.

به گزارش برنا، سریال زخم کاری مجموعه‌ای نوآر و ملتهب است که داستان آن با فراز و نشیب‌های مکرر توامان است؛ بیش از 70 درصد مراحل تولید این سریال انجام شده و تاکنون تمام بازیگران حاضر در این اثر جلوی دوربین رفته‌اند. این مجموعه در تهران در حال تصویربرداری است و اولین تجربه سریال‌سازی محمدحسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی است.

محمدحسین مهدویان با ساخت فیلم هایی چون ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز 1 و 2 و سپس لاتاری و درخت گردو جایگاهش را در بین مخاطبان خیلی زود تثبیت کرد. اکثر کارهای او در فهرست فیلم های پرفروش سینمایی قرار گرفته اند حالا باید دید آیا او در سریال سازی شبکه خانگی نیز موفق می شود یا نه.

داستان سریال زخم کاری

مهدویان بر اساس کتاب «بیست زخم کاری» اثر محمود حسینی زاد فیلمنامه سریال را نوشته و تقریبا مراحل تصویربرداری این سریال به زودی تمام و آماده پخش می‌شود.

حسینی‌زاد درباره شناختش از مهدویان؛ توضیح می‌دهد:«اسم مهدویان را به واسطه فیلم‌هایی که ساخته بود، شنیده بودم و خاطرم هست به خاطر کنجکاوی فیلم‌های سینمایی که درباره وقایع دهه ۶۰ خیلی سر و صدا کرد، بخش هایی‌اش را دیدم. اما فیلم کاملی که از مهدویان تماشا کردم، «لاتاری» اش بود که آن هم خارج از کشور در یکی از شبکه‌ها تماشا کردم.»

در ادامه توضیح می‌دهد:«یک روز از نشر چشمه تماس گرفتند که می‌خواهند از روی کتاب فیلم بسازند و من نیز بر اساس قرار دادی که با چشمه داشتم اجازه دادم و همه کارها را چشمه انجام داد.»

حسینی‌زاد اضافه کرد:«رمانی که مدرن‌تر و موجزتر باشد، تصویر کردنش سخت است و به طور قطع کارگردان یک چیزهایی را تغییر خواهد داد. رمان «بیست زخم کاری» هم محیط مردانه‌ای دارد و مهدویان به نظرم تکنیکش را به خوبی بلد است و می‌تواند یک سریال خوب و پر کشش بسازد.»

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟

– قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن.

– اگه به تهش برسن.

– بلد باشن می‌رسن.»

بازیگران سریال زخم کاری

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، با حضور کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی با هنرمندی سیاوش طهمورث، با معرفی مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی بازیگران زخم کاری هستند.

انتخاب بازیگر این مجموعه بر عهده کیومرث مرادی بوده و بازیگردان سریال میلاد اکبر نژاد است.

زمان پخش نسخه دانلود سریال زخم کاری

این مجموعه از جمعه 14 خرداد در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق لینک زیر می توانیم قسمت های آن را تماشا کنیم.

جهت دانلود سریال از سایت اصلی سریال روی لینک زیر کلیک کنید

سایت سریال زخم کاری

همچنین می توانید قسمت اول این سریال را به صورت قانونی از سامانه حلال دانلود دریافت کنید

دانلود قسمت اول سریال زخم کاری

سریال جیران جدیدترین شاهکار حسن فتحی

حسن فتحی در جدیدترین سریالش باز هم به سراغ سوژه ای در دل تاریخ رفته تا با خلق یک عاشقانه ی ماندگار دیگر باز هم مخاطب ایرانی را میخکوب صفحه ی تلویزیون کند و بزودی می توانید جهت دانلود سریال جیران به سایت حلال دانلود مراجعه کنید.

بنابر اعلام حلال دانلود، او که پس از موفقیت سریال شهرزاد بیشتر از قبل مخاطب را به اثرش وفادار کرد حالا دست روی یکی از جذابترین قصه های تاریخ ایران گذاشته است. عشق ناصرالدین شاه به جیران. داستانی که به طور حتم تاکنون هیچ کارگردانی به سراغش نرفته است.

داستان سریال جیران

داستان سریال درباره‌ی عشق ناصرالدین شاه به یکی از زنان حرمسرایش به نام جیران است. جیران یکی از همسران محبوب و اولین سوگلی ناصرالدین‌شاه بوده. جیران، با سایر زنان دربار ناصرالدین‌شاه فرق داشته. شیفته شکار و اسب سواری بوده و هنگام سواری، چکمه و لباس مردانه می‌پوشیده. اولین بار برای فرا گرفتن رقص به دربار قاجار راه پیدا می‌کند و ناصرالدین شاه در اولین نگاه به او دل می‌بندد.

در خلاصه داستان این قصه عاشقانه-تاریخی به قلم احسان جوانمرد و حسن فتحی آمده است:«زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…»

 

سریال جیران

زمان پخش و دانلود سریال جیران

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد و حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه قرار است به زودی (تابستان  ۱۴۰۰) وارد شبکه نمایش خانگی شود. برای اطلاع از زمان دقیق دانلود سریال جیران به لینک زیر مراجعه کنید.

سایت سریال جیران

لطفا در پایان خبر این تگ ها قید گردد:

دانلود قسمت اول سریال زخم کاری

دانلود قسمت دوم سریال زخم کاری

دانلود قسمت جدید سریال زخم کاری

سریال زخم کاری

سریال جیران

دانلود سریال جیران

نظر شما