گیت کنترل تردد چیست؟

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۱۸۷۲۴۴
گیت کنترل تردد چیست؟
شرکت طلوع پردیس یکی از معتبرترین ارائه کنندگان گیت کنترل تردد در ایران بوده و مجموعه بزرگی از گیت های کنترل تردد برندهای مطرح را با قیمت مناسب و کیفیت عالی عرضه می کند.

به گزارش برنا، سیستم کنترل تردد سیستمی است که از اجزای گوناگونی تشکیل شده و با ساختار خاصی که دارد، رفت و آمدهای یک مجموعه را به طور کامل کنترل می کند. یک سیستم کنترل  دسترسی، از گیت کنترل تردد، دستگاه کنترل تردد  (با امکان شناسایی از طریق چهره، عنبیه، اثرانگشت، کارت و رمز) و همچنین تجهیزات جانبی دیگری (انواع قفل الکتریکی، آرام بند، دکمه خروج، کنترلر و...)برخوردار است که ارتباط تمام این تجهیزات با یکدیگر، عملکرد سیستم کنترل تردد را تشکیل می دهد. شرکت طلوع پردیس یکی از بزرگ ترین مراکز ارائه دهنده سیستم کنترل تردد در ایران است که به صورت انحصاری اقدام به فروش گیت کنترل تردد و دستگاه کنترل دسترسی برندهای مطرحی همچون virdi کره جنوبی و Tansa ترکیه  می کند. اگر قصد خرید گیت کنترل تردد و دستگاه کنترل دسترسی دارید، حتماً ادامه این بخش را دنبال کنید.

گیت کنترل تردد

کنترل تردد و رفت و آمدهای یک مجموعه را می توان یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران و صاحبان مشاغل در دنیای امروز دانست. این دغدغه با مدیریت صحیح ورود و خروج پرسنل در ادارات و شرکت های گوناگون برطرف می شود. مدیریت ترددها شامل کنترل ورود و خروج تمام پرسنل، ارباب رجوع ها و همچنین تعیین نحوه دسترسی به بخش های مختلف سازمان برای افراد موردنظر است. در همین راستا و برای هوشمند سازی پروسه نظارت و کنترل هوشمند ترددها در یک مجموعه، می بایست از راهکارهایی استفاده شود که فرآیند ثبت، نگهداری و پردازش اطلاعات مربوط به رفت و آمد کاربران را با دقت و سرعت بالا ثبت می کند. بهترین راهکاری که در این راستا مطرح است، استفاده از گیت های کنترل تردد می باشد. گیت کنترل تردد یکی از قویترین روش های نظارتی در اماکن مختلف است که در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران از آن استفاده می شود. گیت کنترل تردد که معمولاً در کنار دستگاه های کنترل تردد و حضور و غیاب به کار گرفته می شود، یک دستگاه عالی برای کنترل ورود و خروج افراد بوده و با صرفه جویی در زمان و افزایش بهره وری نیروی انسانی، موجب کاهش هزینه های مربوط به نظارت و کنترل مجموعه می شود. به طور کلی گیت های کنترل تردد هوشمند انواع مختلفی دارند که در شرکت طلوع پردیس، مدل های مختلف آن موجود و قابل مشاهده می باشد.

مزایا و کاربردهای گیت کنترل تردد

شرکت طلوع پردیس یکی از معتبرترین ارائه کنندگان گیت کنترل تردد در ایران بوده و مجموعه بزرگی از گیت های کنترل تردد برندهای مطرح را با قیمت مناسب و کیفیت عالی عرضه می کند. بدون شک خرید و بکارگیری این گیت ها مزایای زیادی را برای کاربران و مدیران مجموعه همراه خواهد داشت. برخی از مزایای گیت های کنترل تردد طلوع پردیس عبارتند از: 

  • قابلیت کنترل از راه دور برای تمامی بخش های ورودی و خروجی مجموعه
  • بهبود در عملکرد نظارتی، بازرسی و حراست سازمان
  • امکان ثبت زمان ورود و خروج تمام کارمندان و مراجعه کنندگان عادی
  • امکان برقراری امنیت کامل در تمام بخش های ورودی سازمان ها
  • تسریع در کنترل تردد و جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز در مکان های مختلف به خصوص اماکن عمومی شلوغ
  • محافظت از اتاق های خصوصی و فضاهای محرمانه با جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز
  • نگهداری اطلاعات مربوط به رفت و آمد تمام اعضای حاضر در یک سازمان
  • سهولت در بررسی آمار و ارقام مربوط به تردد افراد یک سازمان
  • نظارت جامع و کامل بر تردد پرسنل و افراد دیگر و مدیریت هرچه بهتر آن ها
  • امکان مشاهده، ثبت و ذخیره اطلاعات مربوط به تردد کاربران در بخش های مختلف
  • امکان تهیه گزارشات منظم و دقیق از ترددها و بررسی ساعات تردد کاربران

گیت کنترل تردد + شرکت طلوع پردیس

انواع گیت کنترل تردد

انواع گیت کنترل تردد در بازار ایران به صورت زیر دسته بندی می شود؛ شایان ذکر است مدل های گوناگونی از این گیت ها در شرکت طلوع پردیس به مشتریان ارائه شده و به فروش می رسد:

گیت شیشه ای

گیت کنترل تردد شیشه ای یکی از محبوب ترین و البته پرکاربردترین گیت های کنترل تردد در ایران و سراسر دنیاست. جنس بدنه این گیت از استیل ضد خش بوده و بخش مربوط به تردد کاربر از جنس شیشه نشکن و مقاوم می باشد. این گیت ها ظاهر شیک و مدرنی داشته و از نظر قیمتی در سطح مناسبی قرار دارند. بسته به نوع فعالیت سازمان یا مجموعه، گیت های شیشه ای در مدل های گوناگونی تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

گیت میله ای (اهرمی)

گیت میله ای یا اهرمی، ساختار بسیار هوشمندانه ای داشته و جنس بدنه آن از استیل ضد خش است. در این گیت ها، چند میله به شکلی در کنار هم قرار گرفته اند که وقتی یک کاربر از آن عبور می کند، میله بعدی موجب جلوگیری از رد شدن کاربر تا قبل از تائید وی می شود. اماکن عمومی مثل دانشگاه، مدرسه، مترو، ایستگاه اتوبوس و غیره جزو مواردی هستند که در آن ها از گیت کنترل تردد میله ای یا اهرمی استفاده می شود. 

گیت کاربری خاص

گیت های کاربری خاص، گیت هایی هستند که به صورت اختصاصی برای مجموعه ای خاص و با توجه به نوع فعالیتی که در این مجموعه صورت می پذیرد و برای شرایط متفاوت طراحی شده اند. سازمان ها، شرکت ها و نهادهایی که امکان استفاده از گیت های کنترل تردد رایج در بازار را ندارند، با سفارش گیت کاربری خاص دستگاهی را دریافت می کنند که کاملاً با نیازهایشان منطبق بوده و امنیت مجموعه شان را تضمین می کند. شرکت طلوع پردیس، ایده پرداز و طراح انواع گیت های کاربری خاص بوده و تمام نیازهایی که مشتریان در یک گیت کنترل تردد نیاز دارند را روی این دستگاه ها پیاده سازی می کند. لذا برای سفارش گیت کاربری خاص، حتماً با شماره تماس این شرکت در ارتباط باشید. از جمله گیت های ارائه شده جهت کاربری های خاص، میتوان به گیت های VIP، گیت ویلچری، گیت اسکی، گیت ضد عفونی کننده و .... نام برد.

گیت کنترل تردد + شرکت طلوع پردیس

گیت تمام قد

گیت کنترل تردد تمام قد دستگاهی است که از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و معمولا در محیط های امنیتی و حساس که نیاز به نظارت بالایی در آن ها وجود دارد، از این گیت استفاده می شود. بدنه گیت تمام قد از جنس فلز (استیل ضد خش) بوده و ارتفاع زیاد و وجود میله های درهم تنیده آن موجب حفظ امنیت کامل مجموعه از ورود افراد غیرمجاز می شود.   

انواع دستگاه کنترل تردد و حضور غیاب

در سیستم کنترل تردد، دستگاه حضور و غیاب و کنترل دسترسی نقش مهمی را ایفا می کنند. این دستگاه ها با اتصال به گیت کنترل تردد، فرایند احراز هویت فرد را انجام داده و باعث جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز به بخش موردنظر می شوند. از انواع دستگاه های کنترل تردد می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • دستگاه کنترل تردد کارت و کد
  • دستگاه کنترل تردد اثر انگشت
  • دستگاه کنترل تردد تشخیص چهره و عنبیه

عملکرد هر یک از دستگاه های بالا با توجه به فاکتورهای خاصی که در نامشان ذکر شده صورت می پذیرد. 

بهترین گیت کنترل تردد

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین گیت کنترل ترددی هستید که مناسب فعالیت های مجموعه تان باشد، پیش از خرید گیت کنترل تردد به چند سوال پاسخ دهید؛

  1. نوع فعالیت کسب و کار شما به چه شکلی است؟
  2. محیط کسب و کار شما در فضایی سر پوشیده یا باز است؟
  3. میزان بودجه ای که برای خرید گیت کنترل تردد در نظر گرفته اید چقدر است؟
  4. تعداد پرسنل و مراجعه کنندگان مجموعه شما حدوداً چقدر است؟

پاسخ به این چهار سوال به شما در یافتن بهترین گیت کنترل تردد بازار که تمام نیازهای امنیتی، حفاظتی و نظارتی تان را برطرف نماید کمک شایانی می کند. لذا پیش از خرید اتوماسیون کنترل تردد حتماً موارد گفته شده را در نظر داشته باشید. همچنین برای خرید گیت کنترل تردد و مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با پشتیبانی شرکت طلوع پردیس در تماس بوده و از خدمات و محصولات باکیفیت این شرکت بهره مند شوید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز