لیست بهترین بازی های پلی استیشن ۵ و خرید آن ها

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۵:۳۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۹۰۵۴۸
در این مطلب به معرفی لیست کاملی از بازی های پلی استیشن ۵ و معرفی نحوه خرید بازی های پلی استیشن 5 می پردازیم.

به گزارش برنا، کمپانی سونی اولین بار در کریسمس سال 2020 از پلی استیشن 5 رونمایی کرد. ظاهر کنسول این بازی بسیار زیبا و متفاوت تر از سری های قبلی خود بوده، و در دو مدل معمولی و دیجیتال رونمایی شده است. تفاوت این دو مدل در پشتیبانی از دیسک های فیزیکی است. خریداران مدل معمولی می توانند از نسخه فیزیکی بازی ها استفاده کنند، ولی مدل دیجیتال فاقد این ویژگی ها است و به همین دلیل قیمت کمتری دارد. بازی های متنوعی از سوی کمپانی های مطرح دنیا نظیر Ubisoft، EA Capcom و Square Enix برای پلی استیشن 5 ارائه شده، که با توجه به محبوبیت آن در میان کاربران ایرانی، در این مطلب به معرفی لیست کاملی از بازی های پلی استیشن ۵  و معرفی نحوه خرید بازی های پلی استیشن 5 می پردازیم.

لیستی از بهترین بازی های پلی استیشن 5

پلی استیشن 5 در زمان عرضه چند بازی انحصاری و چند اثر مولتی پلتفرم را معرفی کرد. شاید برجسته ترین بازی های انحصاری کنسول پلی استیشن 5 را بتوان بازسازی Demon's Souls و Spider-Man: Miles Morales دانست. البته پلی استیشن 5 چند بازی انحصاری دیگر هم خواهد داشت، که در ادامه ضمن معرفی بهترین بازی های پلی استیشن 5 به معرفی آن ها نیز خواهیم پرداخت:

بازی Sackboy: A Big Adventure

یک اثر پلتفرمر سه بُعدی است، که محور اصلی داستان آن شخصیت LittleBigPlanet بوده و توسط کمپانی سومو دیجیتال ساخته شده است. Sackboy یک بازی سرگرم کننده است، و برخلاف ساختار بصری خود، به خوبی از ویژگی های پلی استیشن 5 برای ارائه جلو‌ه های بصری و عملکرد فنی خود استفاده کرده است.

بازی Destruction AllStars

اگر به نبرد با ماشین ها علاقه دارید، این بازی که منحصرا برای پلی استیشن 5 طراحی شده، می تواند حسابی شما را هیجان زده کند. این بازی از بزرگترین آثار استودیو Lucid Games، و یک اثر رقابتی چند نفره است. این بازی اتومبیل رانی پر جنب و جوش و اکشن، با هدف آسیب رساندن و خراب کردن اتومبیل سایر رقبا و جان سالم به در بردن از یک مسابقه هیجان انگیز طراحی شده است.

یکی از محبوبترین و بهترین بازی های پلی استیشن 5، بازی Destruction AllStars است.

بازی Assassin’s Creed Valhalla

در این بازی گیمر نقش Viking raider Eivor وایکینگ مهاجم قبیله را بازی می کنند. بازی Assassin’s Creed به بازیکن اجازه می دهد تا شهرک سازی کند، شهرک ها را مدیریت کند، از شهرها منابع بگیرد و شخصیت را شخصی سازی کند.

بازی Watch Dogs: Legion

این بازی توسط کمپانی Ubisoft Toronto ساخته شده است، و به گیمر این امکان را می دهد که از طریق جمعیت لندن، جوخه خود را بسازد. هر یک از ساکنان NPC در لندن، داستان، نقاط قوت و ضعف و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

بازی Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 یک بازی اکشن در فضای آینده است، که توسط CD Projekt تولید و منتشر شده است. این بازی پر از جنب و جوش و ماجراست، و فضای آن محیط باز است. به روزرسانی رایگان این بازی برای PS4 برای همه کاربران در دسترس است.

بازی Hitman 3 

هیتمن 3 یکی دیگر از بازی های تأیید شده برای PS5 است که در 20 ژانویه 2021 منتشر شد. فضای بازی یکی از آسمان خراش های دبی است، که یک مأمور ۴۷ در آن نفوذ می کند و قصد انجام یک عملیات را دارد.

بازی Horizon Forbidden West

هاریزون فوربیدن وست، یک بازی اکشن است که توسط شرکت بازی سازی Guitar Games طراحی شده است. بازی با یک ماجراجویی هیجان انگیز بر می گردد، تا جنگجوی آینده شاهد دایناسورهای رباتیک در آینده آمریکا باشد. گیم پلی بازی، جهانی باز و سراسر سواحل و کوه است.

بازی Marvel’s Avengers

انتقام جویان مارول، یک بازی اکشن و هیجانی است که توسط کمپانی Square Enix طراحی شده است. این بازی برای PS5، PS4، XBOX X، XBOX ONE و Google Stadia قابل اجراست. البته نسخه رایگان این بازی در حال حاضر فقط برای پلی استیشن 5 فعال است.

بازی Spider-Man: Miles Morales

مرد عنکبوتی مایلز مورالس یک بازی اکشن و پرماجرا است که به صورت اختصاصی برای PS5 عرضه شده است. این بازی توسط Insomniac Games توسعه یافته و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است. این بازی شاید دنباله بازی مرد عنکبوتی باشد، ولی از بازی قبلی توسعه یافته تر و شبیه بازی Uncharted: Lost Legacy است.

بازی Call of Duty Black Ops: War Cold

این بازی قسمت ششم از سری Black Ops و قسمت هفتم از سری Call of Duty است. داستان بازی اکشن، ماجرایی و تک نفره است.

در ادامه به معرفی تعدادی از بازی های PS5 می پردازیم که در برنامه معرفی پلی استیشن فایو، معرفی شدند و اکثر آن ها پس از عرضه رسمی PS5 در حال ورود به بازار هستند. اگر برنامه خرید بازی های پلی استیشن 5 دارید، این لیست را هم بررسی کنید:

Apex Legends

Battlefield 6

Borderlands 3

Bugsnax

Call of Duty: Black Ops Cold War

Control: Ultimate Edition

Deathloop

Demon’s Souls

Devil May Cry 5: Special Edition

Far Cry 6

Final Fantasy VII Remake

Final Fantasy VII Remake 2

Final Fantasy XVI

Five Nights at Freddy’s: Security Breach

Fortnite

Ghostwire: Tokyo

God of War: Ragnarok

Gran Turismo 7

Grand Theft Auto V

Hogwarts Legacy

Kena: Bridge of Spirits

Madden NFL 21

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

Marvel’s Spider-Man: Remastered

Oddworld: Soulstorm

Rainbow Six: Quarantine

Resident Evil Village

Suicide Squad: Kill the Justice League

The Lord of the Rings: Gollum

پلی استیشن 5 بازی های متنوع و جذابی دارد که می توانید با خرید گیفت کارت پلی استیشن، از امکانات کامل این بازی ها برخوردار شوید.

خرید بازی های پلی استیشن برای کاربران ایرانی

پلی استیشن 5 به دلیل قیمت بالای آن، در حال حاضر کاربران زیادی در ایران ندارند، به همین دلیل موجودی فیزیکی بازی مربوط به این کنسول ها بسیار محدود است. با توجه به مشکلات ناشی از تحریم آی پی های ایرانی در استور بازی های آنلاین و Backward compatibility کنسول بازی پلی استیشن 5 با نسل های قبلی آن، شما می توانید با وارد کردن اطلاعات اکانتی که قبلا توسط آن از نسخه دیجیتال بازی استفاده می کردید، از فروشگاه پلی استیشن 5 خرید کنید، و به بازی های جدید دسترسی پیدا کنید. با خرید گیفت کارت پلی استیشن، به امکانات متعددی مانند خرید بهترین بازی های پلی استیشن , پیش خرید یا Pre-Order بازی های پلی استیشن , استفاده از تخفیفات بازی ها , خرید آهنگ از کمپانی بزرگ سونی , خرید تم های آنلاین و ... دسترسی خواهید داشت.

فقط دقت کنید که پلی استیشن لایو در حالت عادی اجازه شارژ و ردیم گیفت کارت با آی پی های ایرانی را نمی دهد، بنابراین برای شارژ حساب خود، باید با با آی پی های آمریکایی وارد اکانت خود شوید، سپس آن را شارژ کنید.

برگرفته از فروشگاه گیفت کارت افراگیفت (https://afragift.com/)

نظر شما