معرفی تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ QLED ۶۵Q۷۰A از سایت دبی کوچولو

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۹:۰۸:۴۷
کد خبر: ۱۱۹۲۹۰۲
معرفی تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ QLED ۶۵Q۷۰A از سایت دبی کوچولو
اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند سامسونگ 65Q70A را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

به گزارش برنا، تلویزیون 4k سامسونگ مدل Q70A صفحه نمایش 65 اینچ دارد. قیمت تلویزیون سامسونگ سری 7 نسبت به تلویزیون های سری 8 همین برند خیلی مناسبتر است. این تلویزیون از صفحه نمایش تخت برخوردار است و تمامی محتواهای تصویری را با وضوح 4K نمایش می‌دهد. کیفیت تصویر اولترا اچ‌دی یکی از بهترین کیفیت‌های تصاویر محسوب شده و می‌تواند تمامی جزئیات تصاویر را بر روی صفحه نمایش 65 اینچ نمایش دهد. تلویزیون QLED سامسونگ 65Q70A مجهز به سیستم عامل تایزن است و در سال 2021 ساخته شده است. این تلویزیون در ابعاد و سایزهای مختلف به بازار عرضه شده است و در این مقاله قصد داریم در مورد تلویزیون 65 اینچ Q70A با شما گفت‌وگو کنیم. تلویزیون سامسونگ 65Q70A از نورپردازی edge برخوردار است. این تلویزیون تمامی تصاویر را با کیفیت فوق العاده نمایش داده و در مقایسه با سری‌های قبلی بسیار پیشرفته تر و گسترده تر شده است. تلویزیون هوشمند سامسونگ 65Q70A دارای فناوری Dual LED است. این تلویزیون حجم رنگی گسترده‌ای را بر روی صفحه نمایش 65 اینچ ارائه می‌دهد. تلویزیون اسمارت سامسونگ 65Q70A تمامی محتوا را به صورت غنی و همراه با رنگ‌های جذاب درخشان نمایش می‌دهد. این تلویزیون مجهز به کیفیت تصویر 4K است و تمامی برنامه‌ها را با سرعت بسیار بالایی اجرا می‌کند. تلویزیون 2021 سامسونگ 65Q70A از 20 وات توان صوتی برخوردار است. اما این محصول از ویژگی‌ها و فناوری‌های صوتی مختلف نیز پشتیبانی نموده و می‌تواند این ضعف را پوشش دهد. یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این محصول این است که تمامی صداها را با توجه به محیط اطراف منتشر می‌کند. شما می‌توانید برای اینکه صدای قدرتمند تری داشته باشید به راحتی ساندبار یا سیستم صوتی جداگانه تهیه نموده و به تلویزیون متصل نمایید. یکی از ویژگی‌های این محصول قابلیت اتصال به دیوار است. اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند سامسونگ 65Q70A را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

طراحی تلویزیون اسمارت سامسونگ 65Q70A

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل Q70A صفحه نمایش 65 اینچ دارد. این تلویزیون برای محیط‌ها و سالن‌های بزرگ بسیار مناسب است و از فناوری QLED پشتیبانی می‌کند. تلویزیون 65 اینچ سامسونگ 65Q70A در سال 2021 همراه با امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده به بازار عرضه شده است. این تلویزیون از نظر طراحی بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. این محصول به راحتی برای کاربرانِ مشکل پسند گزینه بسیار مناسبی میباشد. برای قرار دادن این تلویزیون بر روی میز پایه وسط در نظر گرفته شده است. این پایه برای قرار دادن بر روی انواع میز‌ها مناسب است و شما می‌توانید تلویزیون سامسونگ 65Q70A را در بر روی میز‌های مختلف قرار دهید. این تلویزیون قاب بسیار باریکی دارد و حاشیه‌های اطراف تلویزیون کاملاً باریک و ظریف می‌باشد. به همین دلیل تمامی تمرکز شما بر روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد. تلویزیون 2021 سامسونگ 65Q70A حاشیه صفحه نمایش بسیار باریکی دارد. این محصول از نظر طراحی بسیار هوشمند و مدرن طراحی شده است. شما می‌توانید این محصول را از پایه‌ها جدا نموده و به دیوار متصل نمایید. برای اتصال دستگاه‌های دیگر، تلویزیون‌ سامسونگ 65Q70A از پورت‌ها درگاه‌های ارتباطی مختلف پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون دارای پورت HDMI و پورت usb است و امکان انتقال داده‌ها و اطلاعات مختلف بر روی صفحه نمایش 65 اینچ تلویزیون فراهم شده است.

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ QLED 65Q70A

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 65Q70A

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل Q70A برای اینکه رنگ‌ها را ارتقا دهد و آنها را با کیفیت تصویر بسیار بالایی نمایش دهد مجهز به فناوری Dual LED میباشد. این فناوری بسیار ساده و کاربردی می‌باشد تلویزیون سامسونگ 65Q70A با داشتن این فناوری تمامی رنگ‌ها را به صورت گسترده و با کیفیت بالایی نمایش می‌دهد. لامپهای ال ای دی دوتایی باعث می‌شود که تصاویر با کیفیت بسیار بالایی نمایش داده شود و غرق در تصاویر مختلف شوید. تلویزیون هوشمند سامسونگ 65Q70A مجهز به فناوری QLED یا کیو ال ای دی می‌باشد. این فناوری باعث شده است که دقت نورپردازی افزایش یافته و رنگ‌ها با کیفیت بالاتری ارائه شوند. تلویزیون هوشمند سامسونگ 65Q70A مجهز به کیفیت تصویر 4K است و فناوری HDR نیز برخوردار است. رزولوشن 4k کاملاً گسترده است و شما می‌توانید تمامی جزئیات ریز و دقیق صحنه‌ها را مشاهده کنید. تلویزیون 4K سامسونگ 65Q70A مجهز به فناوری Motion EXcelator می‌باشد. با وجود این قابلیت تمامی تصاویر و صحنه‌ها به صورت صاف و روان ارائه می‌شود و هیچ گونه تاری و تاخیر وجود ندارد. همچنین با وجود فناوری 4K Upscaling این قابلیت وجود دارد که محتوای بی کیفیت نیز ارتقا یافته و با کیفیت بسیار بالاتری ارائه شود. تلویزیون 2021 سامسونگ 65Q70A از حجم رنگ 8 بیت برخوردار است و می‌تواند 16.7 میلیون رنگ را با کیفیت بسیار بالا برای شما ارائه دهد.

سیستم صوتی تلویزیون 2021 سامسونگ 65Q70A

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 65Q70A صدای کاملا قدرتمندی دارد. این تلویزیون ویژگی‌های صوتی فوق العاده دارد و از فناوری‌های صوتی مختلف نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول به طور کلی 20 وات توان صوتی دارد. اما با داشتن فناوری SpaceFit می‌تواند فضای سینمایی و کاملا سه بعدی را برای شما ایجاد کند. تلویزیون هوشمند سامسونگ 65Q70A مجهز به دو اسپیکر است. این اسپیکرها رو به پایین قرار گرفته اند و صدایی Down Firing دارند. تلویزیون سامسونگ 65Q70A صداها را کاملا متناسب با محیط اطراف منتشر می‌کند. این محصول دارای فناوری Active Voice Amplifir و می‌تواند صداهای دیالوگ‌ها را بهبود دهد. زمانی که در محیط سر و صدای زیادی وجود دارد تمامی گفتگوها با کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌شود. تلویزیون 65 اینچ سامسونگ 65Q70A مجهز به پورت HDMI ARC/eARC است و با وجود این قابلیت صدای تلویزیون را می‌توانید بر روی انواع ساندبار‌ها منتقل نموده و صدای کامل و فراگیر و همه جانبه به صورت 5.1 کاناله داشته باشید.

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون 2021 سامسونگ 65Q70A

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 65Q70A در سال 2021 به بازار عرضه شده است. این تلویزیون خروجی صوتی دیجیتال یا اپتیکال و ورودی rf دارد. ریموت کنترل این محصول قابلیت این را دارد که در مقابل نور خورشید شارژ شود. این ریموت کنترل سلول‌های خورشیدی دارد و اگر آن را در مقابل نور خورشید قرار دهید می‌توانید بدون استفاده از باتری از آن استفاده کنید. تلویزیون هوشمند سامسونگ 65Q70A مجهز به سیستم عامل تایزن است و امکانات و قابلیت‌های گسترده ای دارد و این محصول دارای 4 پورت HDMI و  دو پورت usb می‌باشد. با وجود قابلیت اتصال به اینترنت شما می‌توانید وبگردی کرده و صفحات مختلفی را جستجو کنید. این تلویزیون دارای وای فای است و از مرورگر وب قدرتمند برخوردار است.

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ QLED 65Q70A

نتیجه گیری

 تلویزیون 65 اینچ سامسونگ 65Q70A دارای سیستم عامل تایزن و کیفیت تصویر 4K است. این تلویزیون تراکم پیکسلی 2160 * 3840 پیکسل دارد و از زاویه دید متوسط و صفحه نمایش تخت برخوردار است. تلویزیون 65 اینچ سامسونگ 65Q70A یکی از تلویزیون‌های سری 7 سامسونگ محسوب می‌شود. این تلویزیون دقت رنگی گسترده دارد و 20 وات توان صوتی را در سراسر محیط منتشر می‌دهد. اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ 65Q70A را دارید می‌توانید این تلویزیون را با قیمت بسیار استثنایی از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز