خرید ملک در قبرس شمالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۹:۱۵
کد خبر: ۱۱۹۷۱۰۴
خرید ملک در قبرس شمالی
شما با خرید ملک در قبرس شمالی میتوانید اقامت این کشور را اخذ نمایید و پس از سپری کردن زمان و رعایت استانداردهای مشخص می توانید تابعیت این کشور را نیز به صورت کاملا قانونی در اختیار داشته باشید.

به گزارش برنا، سال‌هاست مهاجرت یکی از دغدغه های مردم ایران است. خیلی از مردم برای دستیابی به این مهم از راه های غیر قانونی اقدام کرده و خطرات بسیاری را به جان می خرند. در این میان ممکن است شرایط آنطور که انتظار دارند پیش نرود و یا در بهترین حالت در کشوری پناهنده می شوند و زندگی سخت یک پناهنده را سپری می کنند.

تا چندین سال امکان بازگشت به کشور وجود ندارد و عواقب دیگر که همراه پناهندگی وجود دارد. پس از بررسی های بسیار و مقایسه انواع راه حل ها از منظر سود و زیانی ما خرید ملک در قبرس شمالی را پیشنهاد می کنیم. راهی قانونی، معتبر و بدون ریسک.

چرا خرید ملک؟ و چرا خرید ملک در قبرس؟ شما با خرید ملک در قبرس شمالی میتوانید اقامت این کشور را اخذ نمایید و پس از سپری کردن زمان و رعایت استانداردهای مشخص می توانید تابعیت این کشور را نیز به صورت کاملا قانونی در اختیار داشته باشید.

 ضمن اینکه در هر زمانی از سال و به هر دلیلی که دلخواه شماست می توانید به ایران برگردید. خرید ملک در قبرس شمالی با توجه به شرایطی که در این ایام توسط سازندگان ملک در قبرس شمالی ایجاد شده است کاری بسیار ساده می باشد. در ادامه در خصوص شرایط خرید ملک در قبرس شمالی توضیحاتی داده می شود.

 همینطور خرید ملک در قبرس شمالی به منزله ی یک سرمایه گذاری بلند مدت نیز قلمداد می شود. شما میتوانید با خرید ملک در قبرس شمالی علاوه بر اینکه اقامت این کشور را اخذ می کنید مطمئن باشید که سرمایه خود را در بهترین بخش ممکن متمرکز نموده و از فواید آن بهره مند باشید.

شرایط و قوانین خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی به دو صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است. پیشنهاد ما برای مردم عزیز کشورمان برای مشاوره و خرید شرکت الماس شمال است. شرکت الماس شمال (NorthDiamond investment) یک شرکت سرمایه گذاری بین المللی ست که با بهره گیری از کادری مجرب و داشتن شعبات مختلف در آمریکا، قبرس، تهران، اصفهان، مشهد، کرمان و رشت شرایط خرید غیرحضوری و حضوری مشتریان را فراهم آورده است. شرایط خرید ملک در ملک در قبرس شمالی چندان پیچیده نیست شما می توانید به صورت آنلاین هم خرید خود را انجام دهید اما برای اخذ اقامت باید حتما به صورت حضوری در قبرس شمالی حاضر باشید.

خرید ملک در قبرس شمالی

 شرکت الماس شمال شرایط خرید ملک در قبرس شمالی را برای خریدان تسهیل نموده و خریدان می توانند با شرایط ویژه ای اقدام به خرید ملک در قبرس شمالی نمایند. به عنوان مثال کافی است 30 درصد از کل مبلغ ملک را به عنوان پیش پرداخت به حساب سازنده واریز نمایید، پس از این پرداخت میتوانید اقامت خود را در قبرس شمالی اخذ کنید.

از دیگر شرایط خرید ملک در قبرس شمالی بازدید رایگان از پروژه هاست. وقتی به عنوان خریدار تصمیم به خرید حضوری ملک در قبرس شمالی می گیرید می توانید با کمک شرکت الماس شمال به مدت یک هفته اقامت رایگان قبرس شمالی را داشته باشید. این شرکت شرایط اقامت و بازدید رایگان شما از پروژه را فراهم می آورد. بهره بردن از اقساط 3 تا 10 ساله بدون سود هم جزو شرایط خرید ملک در قبرس شمالی محسوب می شود. همچنین بهره بردن از آفرهای ویژه مانند اهدای تمام یا بخشی از وسایل اصلی زندگی به خریداران، ضمانت اجاره 8 تا 12 درصدی، هزینه سفر و اقامت، تخفیفات درصدی و ... از دیگر شرایط خرید ملک در قبرس شمالی با همراهی الماس شمال محسوب می گردد.

خرید ملک در قبرس شمالی

بهترین مناطق خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس شمالی جزیره ای امن و کوچک در دریای مدیرانه است در این کشور بیش از 300 روز در سال هوا آفتابی است از این رو امکان بهره بردن از انواع تفریحات (به جز تفریحات زمستانی) در این کشور فراهم است. مساحت کم این کشور سبب شده است دسترسی به تمام امکان آن در زمانی کوتاه امکان پذیر باشد با تمام این توضیحات در برخی مناطق دسترسی به دریا، امکانات و ویژگی هایی برتر به نسبت دیگر مناطق وجود دارد.

اگر بخواهیم فهرستی از بهترین مناطق خرید ملک در قبرس شمالی را ارائه کنیم در صدر این فهرست منطقه ی لانگ بیچ را پیشنهاد خواهیم کرد. بهترین منطقه خرید ملک در قبرس شمالی منطقه ی لانگ بیچ محسوب می شود. داشتن دریا و ساحلی زیبا، امکانات تفریحی و ساختمان های مجهز و زیبا از دلایل پیشنهاد ماست.

 ضمن اینکه در فوریه 2021 مجله اقتصادی فوربز این منطقه را بهترین منطقه خرید ملک در قبرس شمالی و سراسر دنیا عنوان کرده است. منطقه ی اسن تپه در چند کیلومتری شهر گیرنه نیز از مناطق عالی برای خرید ملک در قبرس شمالی محسوب می شود. مجاورت دریا و کوه از ویژگی های این منطقه بکر و زیباست.

شهرهای فاماگوستا و گیرنه نیز از دیگر مناطقی هستند که برای خرید ملک توصیه می شوند.

خرید ملک در قبرس شمالی

هزینه های خرید ملک در قبرس شمالی

برای خرید ملک در قبرس شمالی چقدر باید هزینه کرد؟ هزینه های خرید ملک در قبرس شمالی چه هزینه هایی هستند؟ سعی می کنیم در ادامه به این سئوالات پاسخ دهیم.

هزینه های خرید ملک در قبرس شمالی شامل هزینه اولیه خرید ملک، هزینه مالیات، هزینه انشعابات، هزینه ثبت سند و هزینه تمبر است. اصلی ترین هزینه برای خرید ملک در قبرس شمالی هزینه اولیه آن است. شما با هزینه ای کمتر از 15.000 پوند می توانید برای خرید ملک در قبرس شمالی اقدام نماید. قیمت آپارتمان ها در قبرس شمالی از حدود 40.000 پوند شروع می شود که می توانید تنها 30 درصد از مبلغ اولیه آن را پرداخت کنید و الباقی را به صورت اقساط بلند مدت تسویه نمایید. 5 درصد از قیمت اولیه ملک هزینه مالیات آن است که آن نیز معمولا باید توسط خریدار پرداخت شود.

منبع

این خبر رپرتاژی است و خبرگزاری برنا محتوای آن را تایید یا رد نمی کند.

نظر شما