راهنمای خرید صندلی راحتی تاشو (صندلی تاشو ۳ حالته، ۵ حالته، دسته دار و بدون دسته)

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۵:۰۱
کد خبر: ۱۱۹۷۲۰۰
راهنمای خرید صندلی راحتی تاشو (صندلی تاشو ۳ حالته، ۵ حالته، دسته دار و بدون دسته)
در این مقاله با بررسی محصول می توانیم با انواع مدلهای آنها آشنا شویم و ببینیم که کدام یک از صندلی های مسافرتی تاشو می تواند انتظارات ما را برآورده کند. این مقاله یک راهنمای خرید صندلی مسافرتی و همراه و صندلی راحتی تاشو است.

به گزارش برنا، ممکن است در هنگام پیک نیک یا مکانی برای استراحت دیده باشید که فردی صندلی تاشو ای دارد که آن را باز می کند و بستری برای نشستن فراهم می‌کند و در هنگامی که کارش تمام شد آن را تا می کند و در حالی که صندلی جای بسیار کمی را به خود اختصاص می‌دهد آن را حمل می‌کند و با خود می‌برد. این صندلی ها، صندلی تاشو مسافرتی نام دارد. صندلی تاشو مسافرتی آسودگی فرد را برای استراحت در مکانهای عمومی و فضاهای باز به همراه دارد و به دلیل فرایند ساخت و شکلی که دارد به راحتی قابل جابجایی و استفاده است.

 

 دلیل استفاده مردم از این صندلی ها سبکی آنها، حمل و نقل آسان آنها و فضای کمی است که اشغال می کنند. این صندلی ها به راحتی در صندوق عقب زیر صندلی ماشین جا میگیرد و به راحتی آن را می‌توانیم هر جا که بخواهیم آن را با خود ببریم.

بیشتر بخوانید : صندلی ساحلی دسته دار

 حال سوال این است که یک صندلی مسافرتی تاشو برای خرید چه صندلی است ؟ با چه بدنه ای، چقدر از را می تواند تحمل کند یا در چه ابعادی در بازار وجود دارد ؟

در این مقاله با بررسی محصول می توانیم با انواع مدلهای آنها آشنا شویم و ببینیم که کدام یک از صندلی های مسافرتی تاشو می تواند انتظارات ما را برآورده کند. این مقاله یک راهنمای خرید صندلی مسافرتی و همراه و صندلی راحتی تاشو است.

از دیگر نکاتی که در هنگام خرید صندلی های تاشو باید به آن توجه کرد نوع پایه هایی است که از آن ساخته شده است. باید دقت کنید که صندلی‌های تاشو در چه زاویه هایی می تواند باز و بسته شود. اکثر صندلی های تاشو به صورت ۹۰ درجه تا ۱۲۰ درجه، قابلیت باز و بسته شدن دارد اگرچه این زوایا نیز می توانند در زاوایای دیگری تنظیم شود. صندلی تاشو 3 حالته  در همین گروه می باشد. پشتی این صندلی می‌تواند در زوایای مختلفی قرار گیرد.

صندلی مسافرتی تاشو خوب

صندلی های تاشو در انواع و اقسام طرحها و ابعاد مختلف ارائه می شوند. این تفاوت‌ها می‌تواند   3 حالته یا 5  حالته بودن آن‌ها نیز باشد. افراد می توانند بسته به سلیقه و کاربردی که برای آنها دارد، صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنند و خرید کنند. قرار گرفتن تکیه گاه صندلی ها برای ابعاد مختلف می باشد و همچنین پشتی آن ها ممکن است پهن یا باریک باشد یا ارتفاع پشتی کم یا بلند باشد. باید دقت کنیم که پشتی و تکیه گاه صندلی مسافرتی تاشو باید به اندازه‌ای باشد که کل کمر را پوشش دهد و از فشار به کمر جلوگیری کند. در واقع باید یک اندازه، متناسب با آناتومی بدن انسان داشته باشد.

صندلی تاشو + صندلی راحتی تاشو + شرکت نگین نقش جهان

صندلی تاشو مسافرتی طبی

صندلی های مسافرتی 3  حالته یا 5 حالته ای وجود دارند که با استانداردهای طبی تولید می شوند. صندلی های تاشو مسافرتی طبی دارای رویه ی نرم  و مواج هستند. صندلی های طبی تاشو مسافرتی نسبت به صندلی های تا شوی معمولی به کمر فشار می آورند و در نشستن طولانی مدت خستگی دیرتر به سراغ ما می آید. صندل های طبی تاشو به خوبی منعطف می شوند و آناتومی بدن را به راحتی در خود می گیرند.

صندلی تاشو مسافرتی دسته دار یا بی دسته

صندلی تاشو + صندلی راحتی تاشو + شرکت نگین نقش جهان

بعضی از صندلی های مسافرتی تاشو دارای دسته های کناری هستند و بعضی دیگر دسته ی کناری ندارند. وجود دسته ی کناری در هنگام خرید یک صندلی مسافرتی تاشوی خوب، پیشنهاد می شود. زیرا در هنگامی که نشسته ایم، از آویزان ماندن دست ها جلوگیری می کند و دست ها روی آن خسته نمی شوند. صندلی های تاشویی که دست ندارند به گونه ای طراحی شده اند که قابل تغییر به تخت خواب تاشو نیز هستند. در صورتی که این قابلیت در صندلی تاشو مسافرتی است، وجود داشته باشد می‌توان آن را یکی صندلی های تاشو مسافرتی خوب در نظر گرفت.

صندلی های تاشو مسافرتی سایه بان دار

 برخی از این صندلی های  تاشو مسافرتی 3 حالته ، دارای سایه بان زیبا و کاربردی هستند که می توان طبق سلیقه ی این صندلی ها را انتخاب کرد. بهتر است صندلی های سایه بان دار را انتخاب کنید زیرا وجود آن ها می تواند کمک شایانی در مقابله با نور آفتاب بکند. همچنین برخی از این سایه بان ها قابلیت جدا شدن دارند که می توان در صورت نیاز نداشتن آن ها را جدا کرد . همانطور که در بالا گفته شد ابعاد صندلی ها مختلف می باشد و صندلی هایی دو نفره و حتی چهار نفره وجود دارند که هر کدام نیز ویژگی های خاص خود را دارند.

جنس بدنه ی صندلی تاشو مسافتی خوب

یکی از مهم ترین نکاتی که همواره می بایست در هنگام خرید صندلی تا شو مسافرتی 3 حالته  یا 5 حالته توجه داشت، جنس بدنه ی آن هاست. هرچه جنس بدنه و دیگر قسمت های صندلی ها مرغوب تر و مقاوم تر باشد، می توان از آن محصول انتظارات بیشتری چون نرمی و راحتی و نیز عمر طولانی تری را انتظار داشت. اغلب صندلی ها دارای رویه های اغلب برزنتی با الیاف بسیار نرم یا پلی استری می باشند این رویه ها هر دو از اجناس بسیار مرغوب و انعطاف پذیر می باشند که می توانند به خوبی منعطف شوند و خاصیتی فنری داشته باشند. این اجناس برای تولید رویه ی صندلی های تاشو بسیار مناسب هستند و اغلب تولید کنندگان مطرح، از این اجناس در تولیدات خود استفاده می کنند . جنس بدنه ی این صندلی ها نیز اغلب از آلیاژ بسیار محکم و مقاوم آهن تشکیل شده اند که دارای خاصیت ضد زنگی نیز می باشند ، گاهی بدنه ی برخی از این صندلی ها نیز از آلومینیوم مقاوم ساخته شده اند که مقاومت بسیار زیادی را در برابر وزن می توانند تحمل کنند. همچنین صندلی هایی که از بدنه ی فایبرگلاسی تولید شده اند نیز جز صندلی های درجه یک و با کیفیت محسوب می شوند. صندلی هایی که بدنه ی آن ها آلومینیوم و فایبرگلاس تهیه شده اند از وزن سبک تری برخوردار می باشند و به همین دلیل حمل آن ها نیز راحت تر است.

منبع : شرکت نگین نقش جهان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز