تعمیر پکیج و قیمت تاسیسات و پکیج در سال ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۸۳۱۷
تعمیر پکیج و قیمت تاسیسات و پکیج در سال ۱۴۰۰
شما می توانید با تماس با مرکز دکتر فنی و یا مراجعه به سایت آن به نشانی : www.drfanni.com به صورت رایگان راهنمایی و مشاوره دریافت کنید.

به گزارش برنا، یکی از رایج ترین وسایلی که برای ایجاد گرما در خانه ها و محل کار استفاده می شود پکیج یا شوفاژ دیواری است. استفاده از پکیج یا رادیاتور دیواری به فضای زیادی احتیاج ندارد. این بسته از امنیت بالایی برخوردار است و به طور جداگانه برای هر واحد مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.

نصب، سرویس و تعمیر تاسیسات ساختمانی توسط دکتر فنی

هر از چندگاهی نیاز به سرویس و یا تعمیر پکیج است. و از آنجایی که فعالیت های مربوط به تاسیسات گرمایشی نیازمند تخصص بسیار بالایی می باشد نیاز به افراد متخصص ، با تجربه و دوره دیده در زمینه تاسیسات و تعمیرات پکیج پیدا میکنید. و جدا از این موضوعات قیمت تعمیر پکیج و هزینه تمام شده هم دارای اهمیت می باشد. اینجاست که یک مرکز تخصصی با سابقه خوب به کار شما می آید. دکتر فنی پس از سال ها ارائه خدمات فنی مانند نصب و سرویس تاسیسات ساختمانی توانسته کارنامه خوبی را از خود به جای بگذارد.

آشنایی با پکیج دیواری

پکیج یا شوفاژ دیواری یکی از دلایلی است که به دلیل بهره وری مناسب از انرژی و صرفه جویی در مصرف ، مشتری را ترغیب به استفاده از این محصول می کند. یکی از نکاتی که در استفاده و نصب پکیج باید به آن توجه شود نصب پکیج یا رادیاتور دیواری بر روی دیواری در آشپزخانه است که نزدیک به سیستم تهویه یا مجاری خروجی هوا است.

پکیج دیواری علاوه بر گرم شدن خانه یا محل کار شما ، با استفاده از فن کوئل یا دستگاه خنک کننده با سرعت بالا آب گرم ساکنان را تأمین می کند.

امروزه پکیج های دیواری دارای هر دو ویژگی سرمایشی و گرمایشی هستند. ترکیب این پکیج با کولر گازی موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و همچنین در خانه و محل کار شما قدرت گرمایش و سرمایش ایجاد می کند. سعی کنید از دودکش های دو جداره در پکیج دیواری استفاده کنید ، این امر باعث می شود دود بسته از محیط خارج شده و هوا را تهویه کند. در نتیجه ، امنیت کامل را برای ساکنان ساختمان افزایش می دهد.

مزیت استفاده از پکیج دیواری

یکی از مزایای استفاده و نصب پکیج دیواری این می باشد که هنگام نصب پکیج دیگر نیازی به موتورخانه پیدا نمی کنید. با استفاده از پکیج دیواری قادر خواهید بود آب گرم را به خانه خود برسانید. در گذشته از موتورخانه برای تهیه آب گرم استفاده می شد. اما امروزه با استفاده از پکیج دیواری می توانید آب گرم را به راحتی به خانه یا محل کار خود برسانید. تهیه آب گرم به همراه پکیج  دیواری نه تنها باعث کاهش هزینه ها می شود بلکه باعث کاهش سوخت و صرفه جویی در وقت می شود.

وقتی پکیج دیواری شما با مشکلی روبرو می شود ، می توانید به راحتی آن را برطرف کنید. تعمیر بسته ها بسیار آسان تر از تعمیر در موتورخانه است.

مزیت دیگر استفاده از پکیج یا رادیاتور دیواری استقلال واحدهای مسکونی است. استفاده از پکیج دیواری علاوه بر کاهش هزینه ها ، منجر به بهره وری بالای انرژی در خانه یا محل کار شما خواهد شد.

آب داغی که از طریق پکیج یا دیگ بخار دیواری تغذیه می شود ، علاوه بر تأمین گرمای محیط ، باعث می شود از آب گرم برای استفاده روزانه مانند شستشو ، استحمام و ... استفاده کنید. برای گرم کردن رادیاتور خود می توانید از قدرت گرمایش پکیج نیز استفاده کنید.

به طور کلی ، استفاده از پکیج یا رادیاتور دیواری مزایای زیادی دارد. استفاده از این دستگاه مصرف سوخت و انرژی را بهینه می کند. این نوع پکیج ها طبق استانداردهای معتبر جهانی ساخته می شود. با استفاده از پکیج دیواری علاوه بر تأمین گرما به کمک فن و سیستم خنک کننده آن ، می توانید انرژی خنک کننده خانه یا محل کار خود را نیز تأمین کنید. در واقع پکیج یا رادیاتور دیواری ترکیبی از سیستم های گرمایشی و سرمایشی است که علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی ، فضای مطبوعی را در خانه یا محل کار شما ایجاد می کند.

گرمایش و سرمایش تولید شده توسط بسته دیواری انرژی مطبوع و ارزان تری را برای محیط شما فراهم می کند. با توجه به اینکه تعمیر پکیج کم هزینه می باشد و دارای مزایای زیادی در استفاده از آن است ، امروزه به جای آنکه از یک موتورخانه کوچکتر استفاده می شود از پکیج های دیواری استفاده می شود.

  1. بالارفتن راندمان مصرف انرژی
  2. نیاز نداشتن به لوله کشی در کل ساختمان
  3. مستقل بودن واحد های ساختمانی از یکدیگر
  4. هزینه پایین تعمیرات و سرویس پکیج
  5. هزینه های پایین نصب و راه اندازی
  6. صرفه جویی در هزینه مصرف انرژی

انواع پکیج دیواری

تعمیر پکیج و قیمت تاسیسات و پکیج در سال 1400 + دکتر فنی

  • پکیج شوفاژ دیواری

این پکیج ها جمع و جور و بی صدا است. بازده حرارتی این بسته بالاتر از نوع زمینی آن می باشد. از مشعلهای جوی و مبدلهای مس یا فولاد برای تولید قدرت گرمایش به جای دیگها مشعل استفاده می شود.

  • پکیج شوفاژ چگالشی

این پکیج را می توان هم روی دیوار و هم روی زمین ساخت. قیمت پکیج شوفاژ چگالشی از مدل های دیگر بالاتر است. در این مدل،  با تغییر مبدل و مشعل دستگاه و استفاده از گرمای پنهان آب ، بازده آن به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

  • پکیج شوفاژ زمینی

در این نوع از پکیج ها از مخزن استفاده ضده است. این پکیج ها به نسبت پکیج دیواری راندمان کمتری دارند و داخل آن  دیگ های چدنی با ظرفیت بالا مورد استغتده قرار می گیرد.

تعمیر پکیج و قیمت تاسیسات و پکیج در سال 1400 + دکتر فنی

قیمت تعمیر پکیج دیواری چقدر است؟

هزینه تعمیر پکیج دیواری یکی از مواردی است که برای همه مهم است .البته باید بدانید که هزینه تعمیر پکیج دیواری متفاوت است ، زیرا برای تعمیر پکیج دیواری ابتدا باید مشکل را برطرف کنید و این امکان وجود دارد که پکیج دارای برخی مشکلات باشد و به قطعات جدیدی احتیاج داشته باشد یا برعکس پکیج مشکلی ایجاد نمی کند و شما نمی توانید با یک خطای کوچک آن را روشن کنید. در کل قیمت تعمیر پکیج به عوامل مختلفی همچون علت خرابی پکیج دیواری، هواگیری، قطعات بکار رفته در پکیج، میزان رسوب گیری و… بستگی دارد. شما میتوانید با تماس با مرکز دکتر فنی و یا مراجعه به سایت آن به نشانی : www.drfanni.com به صورت رایگان راهنمایی و مشاوره دریافت کنید و در صورت نیاز درخواست خود را جهت اعزام تعمیرکاران و متخصصین تاسیسات ثبت کنید.

نظر شما