نرده شیشه ای و کاربرد آن در معماری داخلی

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۸:۲۴
کد خبر: ۱۱۹۸۹۵۵
نرده شیشه ای و کاربرد آن در معماری داخلی
حفاظ های شیشه ای مزایای زیادی دارند و به همین دلایل طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده اند. در ادامه به بررسی انواه نرده شیشه ای و قیمت این حفاظ شیشه ای می پردازیم.

به گزارش برنا، نرده های شیشه ای جایگاه ویژه ای در معماری امروزی به خود اخصاص داده اند .نرده های شیشه ای در صنعت ساختمان به سرعت جایگزین نرده های فلزی و سنگی شده اند، چرا که علاوه بر مقاومت و استحکام خوبی که دارند زیبایی منحصر به فردی را در ساختمان ایجاد می کنند . حفاظ های شیشه ای مزایای زیادی دارند و به همین دلایل طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده اند. در ادامه به بررسی انواه نرده شیشه ای و قیمت این حفاظ شیشه ای می پردازیم.

انواع هندریل شیشه ای

هندریل شیشه ای توکار:این نوع از هندریل شیشه ای به صورت یکپارچه مشاهده می شود.تمام متعلقات هندریل قبل از اتمام سنگ کاری در داخل زمین دفن می شود.این نوع حفاظ شیشه ای از پرطرفدارترین مدلها برای بالکن وتراس می باشد.استفاده از این مدل برای نرده شیشه ای بالکن برای دیدن مناظر بسیار مناسب می باشد.شیشه های این حفاظ برای ایمنی بیشتر از جنس سکوریت یا لمینت می باشد نرده شیشه ای دفنی توسط نگهدارنده های یوشکل آلومینیومی به زمین فیکس می شوند.

نرده شیشه ای

هندریل شیشه ای روکار:این نوع از هندریل شیشه ای نیز همانند نرده شیشه ای دفنی به صورت یکپارچه نمایان می باشد و هیچ نگهدارنده ی عمودی  در روی نرده نمایان نمی باشد . در این نوع هندریل شیشه ای روکار نگهدارنده ی آلومینیومی بدون نیاز به تخریب وآهن کشی در روی زمین کار گذاشته می شوند وسپس شیشه فیکس می شود و در نهایت از یک کاور آلومینیومی نازک برای پوشش کار استفاده می کنند.حفاظ شیشه ای روکار یا همان نرده شیشه ای اکسپوز در بالکن،تراس ،راه پله و روف گاردن ها کاربرد دارد.

هندریل شیشه ای فیکس پوینت:هندریل شیشه ای فیکس پوینت توسط بست های دکمه ای شکل به محل موردنظر فیکس می شوند.محاسبات واندازه گیری دقیق برای محل سوراخکاری بسیار مهم می باشد کوچکترین خطا باعث می شود شیشه به یک سمت لنگر بیاندازد وباعث ناهمترازی در کل کار شود .نکته ی مهم دیگر در اجرای نرده شیشه ای فیکس پوینت مقاومت سازه ی مورد نظر می باشد اکثر مواقع کارشناسان با بازدید حضوری می توانند کارفرمایان را در این مورد راهنمایی کنند.

هندریل شیشه ای اسپیگوت:هندریل شیشه ای اسپیگوت سریع ترین و راحترین روش نصب هندریل شیشه ای می باشد.نرده شیشه ای اسپیگوت نیز از نوع  هندریل شیشه ای روکار می باشد اما همانند مدل اکسپوز به صورت یکپارچه نیست و بین شیشه ها یک سانت فاصله قرار می دهند.شیشه ها توسط پایه های اسپیگوت به زمین متصل می شوند ،تعداد پایه ها به ارتفاع شیشه بستگی دارد هرچه ارتفاع بالاتر باشد برای ایمنی بیشتر باید از تعداد بیشتری پایه ی نگهدارنده استفاده کرد.نرده های شیشه ای اسپیگوت به علت فاصله ای که بین زمین و شیشه وجود دارد و آب به راحتی می تواند عبور ومرور کند برای دور استخرها بسیار مناسب می باشد.

نرده شیشه ای

قیمت نرده شیشه ای

نرده های شیشه ای از سه قسمت نگهدارنده،شیشه و هندریل تشکیل می شوند.هرکدام از این قسمت ها در قیمت نرده شیشه ای می تواند موثر باشد.مهمترین قسمت در تعیین قیمت نرده،شیشه می باشد اینکه از چه جنسی باشد و از چه ضخامت و ارتفاعی برای حفاظ  استفاده کنیم می تواند در قیمت نهایی هندریل شیشه ای تاثیرگزار باشد.بعد از شیشه این یراق آلات می باشند که در قیمت گذاری اهمیت دارند .یراق آلات نرده شیشه ای از چنس استیل ضدزنگ می باشند و در برابر رطوبت تغییر رنگ نمی دهند.به طور کلی قیمت نرده شیشه ای تابع یک آیتم ثابت نمی باشد به همین دلیل نمی توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت به خصوص که برخی از اقلام در ساخت هندریل شیشه ای وارداتی می باشند و همراه با تغییرات ارزی قیمت آنها نیز تغییر می کند.

شرکت درتیس طراح و مجری انواع دربهای اتوماتیک و نرده های شیشه ای می باشد شما می توانید با مراجعه به سایت doortis.ir از انواع کارهای ما دیدن فرمایید و در صورت بروز هر گونه ابهام و یا دریافت لیست قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید       

     شماره های تماس

  •   34 30 11 44 021
  •   959 570 44 021   
  •   562 572 1 0912        
  •   doortis.co@gmail.com
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز