فروش اقساطی خودرو در ایران خودرو و سایپا به چه شکلی است: مبین خودرو

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۸:۳۳
کد خبر: ۱۲۰۲۰۱۹
فروش اقساطی خودرو در ایران خودرو و سایپا به چه شکلی است: مبین خودرو
لیزینگ مبین خودرو از معتبرترین مجموعه های فروش اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت و تسهیلاتی از قبیل تنظیم سند بنام مشتری، اقساط بلند مدت اعتباری بین 12 الی 48 ماهه، حداقل پیش پرداخت، واریز مبلغ پس از دریافت خودرو، خرید خودرو بدون ضامن و غیره است.

به گزارش برنا، فروش اقساطی خودرو در ایران خودرو و سایپا به چه شکلی می باشد، شاید این سوال بسیاری از متقاضیان استفاده از تسهیلات اعتباری برای خرید خودروهای داخلی است، که در پاسخ به آن باید به تمایز سیاستهای نمایندگی ها و شرکت های لیزینگ خودرو اشاره کرد.  مبین خودرو از معتبرترین مجموعه های لیزینگ خودروست که در زمینه فروش نقد و اقساط خودرو در تمامی برندهای داخلی و خارجی فعالیت می کند، و همواره با ارائه بهترین تسهیلات اعتباری توانسته اعتماد و رضایت متقاضیان را جلب نمایند و نمایندگی فروش اقساطی ایران خودرو، فروش اقساطی سایپا، فروش اقساطی کرمان موتور و گروه صنعتی بهمن را نیز اخذ نماید و به طرفداران این برندهای داخلی با شرایط بهتری خدمات خود را ارائه دهد. تحویل فوری خودرو به محض واریز تنها بخشی از قیمت واقعی آن از مهمترین دلایل محبوبیت و استقبال مشتریان از فروش اقساطی خودرو است، که در مقایسه با پیش فروش خودرو که بصورت مدت دار و به شرط برنده شدن در قرعه کشی های زمان بندی شده ارائه می شود، طرفداران بیشتری دارد، زیرا در تمام مدت باز پرداخت اقساط که به انتخاب مشتری و با توجه به شرایط اقتصادی او در زمان های 12 الی 48 ماهه با سود مشخص تعیین می شود، می توان از مزایای خودروی خریداری شده استفاده کرد، و در ترددهای شهری و بین شهری آرامش و آسایش بیشتری داشت. استفاده از روش فروش اقساطی خودرو مدت هاست که به یکی از پرمتقاضی ترین روش های معاملاتی در بازار خرید و فروش خودرو مبدل شده که دلایل روشن و مشخصی را می توان برای آن ها برشمرد، که از مهمترین آن ها می توان به افزایش بی سابقه قیمت خودرو و کاهش توان مالی مشتریان اشاره کرد، که تا حدود بسیار زیادی آنان را از دسترسی به اتومبیل مورد علاقه شان محروم ساخته است، اما با استفاده از طرح های فروش اقساطی سایپا و فروش اقساطی ایران خودرو می توانند برای بار دیگر فرصت خرید خودرو  داخلی را به دست آورند.

قیمت فروش اقساطی خودرو

قیمت فروش اقساطی خودرو با توجه به نوع، برند سازنده، سال تولید و مدت زمان بازپرداخت اقساط متغییر است و در مجموعه های مختلف لیزینگ خودرو این قیمت با توجه به اعتبارات شرکت ها و نرخ سود دریافتی آن ها متفاوت است، علاوه بر این هزینه بیمه نامه خودرو نیز به مبلغ اصلی آن اضافه می شود که سبب شده قیمت فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا در مقایسه با عرضه محصولات این کمپانی ها به صورت پیش فروش و مدت دار قدری بالاتر باشد. قیمت فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو در شرکت های لیزینگ معتبر بسیار مناسب تر و اقتصادی تر از دیگر شرکت های عرضه کننده می باشد و با مراجعه به این مراکز می توان در شرایطی مطمئن تر و با تسهیلاتی بهتر خودروی مورد نظر خود را خریداری کرد. در شرکت مبین خودرو نیز به عنوان یکی از معتبرترین شعب نمایندگی فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا نیز شرایط قیمت گذاری خودروها به این صورت است و متقاضیان خرید انواع خودروها پس از مشخص کردن نوع و مدل اتومبیل خود و دوره بازپرداخت اقساط می توانند نسبت به خرید آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت اقدام نمایند.

تسهیلات فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو در شرکت های لیزینگ خودرو بسته به سیاست ها و اعتبارات شرکت های لیزینگ متفاوت است، به عنوان مثال شرایط نقل و انتقال، تنظیم سند، تحویل خودرو، تعداد اقساط و سقف پرداخت ها برای هر خودرو در این مجموعه ها با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارد و متقاضیان استفاده از تسهیلات فروش اقساطی ایران خودرو با بررسی شرایط اقتصادی خود می توانند مناسب ترین و معتبرترین مجموعه لیزینگی را انتخاب نمایند. تحویل فوری خودرو و سند بنام خریدار و در رهن بانک از اصلی ترین خدماتی است که این مراکز در اختیار مشتریان این محصولات قرار می دهند. صنایع بزرگ ایران خودرو از بزرگترین و معتبرترین مجموعه های خودروسازی در کشور است که کیفیت و دوام محصولات آن همواره مورد توجه بازارهای داخلی و برخی بازارهای خارجی بوده است، استحکام بدنه، شتاب بالا، دوام، هزینه های پایین مصرف سوخت و تعمییر و نگهداری این خودروها سبب افزایش محبوبیت این محصولات در بازارهای داخلی شده است. هایما، پژو 206، پژو 405، پژو پارس، سمند، دنا پلاس، دنا، دانگ فنگ و رانا از جمله تولیدات این مجموعه بزرگ خودروسازی در مدل های بومی و مونتاژ می باشد، که هر کدام از آن ها از نظر عملکرد و طراحی در تیپ ها و فیس لیفت های مختلف و متناسب با نیاز مشتریان طراحی و عرضه شده اند، به عنوان مثال انواع پژو 206 تیپ 2 و تیپ 5 و پژو پارس از پرمتقاضی ترین محصولات این مجموعه در گروه پژو هستند که در طرح فروش اقساطی ایران خودرو همواره بیشترین متقاضی را به خود اختصاص داده اند. نمایندگی معتبر مبین خودرو از بزرگترین و خوشنام ترین مراکز فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات اعتباری از قبیل واریز پیش پرداخت پس از تحویل خودرو می باشد، که شرایط یک سرمایه گذاری امن و مطمئن را برای مشتریان این محصولات فراهم کرده است.

فروش اقساطی سایپا با تحویل آنی

فروش اقساطی سایپا با تحویل آنی از دیگر امتیازاتی است که شرکت لیزینگ مبین خودرو در اختیار متقاضیان استفاده از طرح فروش اقساطی سایپا قرار می دهد، همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، روند معاملات خرید و فروش اقساطی خودرو در این مرکز بسیار شفاف و بدون کوچکترین ریسکی می باشد و تمامی پرداخت ها پس از تحویل خودرو و در مرکز تعویض پلاک انجام می شود، بنابراین با اطمینان کامل می توان به این مجموعه مراجعه کرده و انواع محصولات سایپا دیزیل را با مناسب ترین قیمت و اقساط بلند مدت بانکی و حداقل سود شرکتی انتخاب و خریداری نمود. کمپانی سایپا با تولید پراید به عنوان یک خودروی کم هزینه و اقتصادی به سرعت جای خود را در بازارهای داخلی باز نمود و پس از آن این خودرو را در فیس لیفت های مختلف و با مناسب ترین قیمت طراحی و عرضه نمود، به عنوان مثال می توان به انواع پراید 111، پراید 131، پراید 151 و غیره در فیس لیفت های مختلف اشاره کرد، که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و به دلیل مصرف پایین سوخت و هزینه های تعمیر و نگهداری ارزان  به سرعت مورد توجه مشاغل مربوط به حمل و نقل مسافر قرار گرفتند، بطوریکه می توان بالاترین آمار فروش اقساطی سایپا را به انواع مدل های پراید اختصاص داد. چانگان، سراتو، رانا، کوییک، ساینا، تیبا و ساندرو از دیگر تولیدات سایپا هستند، که در طرح های فروش اقساطی سایپا با ارزان ترین قیمت و مناسب ترین تسهیلات اعتباری در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

فروش اقساطی خودرو + ایران خودرو + سایپا + مبین خودرو

لیزینگ مبین خودرو از معتبرترین مجموعه های فروش اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت و تسهیلاتی از قبیل تنظیم سند بنام مشتری، اقساط بلند مدت اعتباری بین 12 الی 48 ماهه، حداقل پیش پرداخت، واریز مبلغ پس از دریافت خودرو، خرید خودرو بدون ضامن و غیره می باشد که به دلیل حمایت و اعتماد مشتریان توانسته اعتماد شرکت های خودرو سازی را جلب نماید و نمایندگی فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا را نیز کسب نماید و به متقاضیان این محصولات با شرایط بهتری خدمات بدهد.

https://mobinkhodro.com/

این مطلب رپورتاژی است و خبرگزاری برنا محتوای آن را تایید یا رد نمی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز