آموزش سئو سایت با خرید بک لینک و یا رپورتاژ آگهی

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۴:۵۶:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۲۵۵۴
آموزش سئو سایت با خرید بک لینک و یا رپورتاژ آگهی
در این مقاله می‌خواهیم به بررسی مختصر سئو سایت، انواع روش‌های سئو و در نهایت تاثیر بک لینک یا رپورتاژ آگهی در سئو سایت بپردازیم.

به گزارش برنا، یکی از بزرگ‌ترین دغدغه های کسب‌وکارهای آنلاین، رسیدن به رتبه‌های اول گوگل است! دلیل آن هم این است که کاربرانی که از طریق گوگل وارد صفحه‌ای از سایت شما می‌شوند، دقیقاً مخاطب هدف آن صفحه هستند. به همین دلیل اگر محصول یا خدماتی داشته باشید، با بازاریابی درست می‌توانید کاربران زیادی را به مشتری تبدیل کنید. برای سئو سایت، روش‌های مختلفی وجود دارد و همچنین تکنیک‌هایی نظیر خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی می‌تواند سرعت رسیدن به صفحه اول گوگل را افزایش دهد. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی مختصر سئو سایت، انواع روش‌های سئو و در نهایت تاثیر بک لینک یا رپورتاژ آگهی در سئو سایت بپردازیم.

سئوی سایت چیست؟

تقریباً همه کاربران اینترنت برای آن که بتوانند به محتوای موردنظر خود برسند، کلمه کلیدی مربوط به آن را جستجو می‌کنند! با این کار چند صفحه و سایت در صفحه نتایج جستجو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که بر اساس استانداردها و الگوریتم‌ های گوگل رتبه‌بندی شده‌اند. معمولاً کاربران بر روی سه لینک اول کلیک می‌کنند که در میان این 3 لینک، لینک اول نرخ کلیک بیشتری را به خود اختصاص داده است. سئو سایت به معنای بهبود عملکرد سایت بر اساس الگوریتم‌ ها و استانداردهای گوگل است تا بتوانید به صفحه اول گوگل برسید.

فاکتورهای زیادی در سئوی سایت اهمیت دارند و هر چقدر این فاکتورها بیشتر رعایت شده باشند، گوگل هم برای سایت شما ارزش زیادی قائل است. این فاکتورها از محتوای سایت تا لینک‌ سازی‌های انجام شده را شامل می‌شود و اگر این موارد به خوبی رعایت شده باشند، به راحتی می‌توانید رتبه سایت خود را بهبود ببخشید. روش‌های مختلفی برای سئو سایت وجود دارد که در بخش بعدی به بررسی کامل آن‌ ها می پردازیم.

اگر به دنبال یادگیری سئو سایت هستید میتوانید مقاله آموزش سئو تسمینو را مطالعه نمایید

انواع روش های سئو کدام هستند؟

اگر قصد سئوی سایت خود را دارید، ابتدا بهتر است با انواع روش های سئو آشنا شوید و بتوانید بهترین روش را برای سئو سایت خود انتخاب کنید. روش های مختلف سئو عبارتند از:

  • سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید یکی از انواع سئو است که کاملاً بر اساس قوانین و استانداردهای گوگل انجام می‌شود! سایت هایی که به روش سئو کلاه سفید رشد می کنند، معمولاً با تغییر کردن الگوریتم های گوگل دچار افت رتبه شدیدی نمی شوند؛ دلیل آن هم این است که چنین سایت هایی برای گوگل ارزش زیادی دارند و کاملاً بر اساس قوانین گوگل توسعه پیدا کرده اند. در واقع این روش سئو، ریسک کمتری نسبت به سایر روش های سئو دارد و با گذشت زمان، ارزش و پایداری آن ها حفظ می شود.

در سئو کلاه سفید تکنیک های مختلفی برای رشد وجود دارند که از مهم ترین آن ها می توان به تولید محتوای ارزشمند و حرفه ای اشاره کرد. همچنین اگر بتوانید محتوای تولید شده را در سایر شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید، این مورد هم در رشد سئو سایت شما تاثیر بسیار زیادی دارد. استراتژی مناسب سئو، تحقیق کلمات کلیدی، لینک سازی طبیعی، سئوی فنی و... همگی از مهم ترین مواردی هستند که در سئو کلاه سفید تاثیر زیادی دارند.

  • سئو کلاه سیاه

یکی دیگر از روش های سئو که ریسک بسیار زیادی دارد، سئو کلاه سیاه است. سئو کلاه سیاه سعی می کند تا قوانین و الگوریتم های گوگل را دور بزند و با این شیوه به صفحه اول گوگل برسد! در این روش سئو شاید در مدت زمانی بسیار کوتاه به رتبه موردنظر خود دست پیدا کنید اما احتمال آن که گوگل متوجه دور زدن قوانین شود بسیار زیاد است. این روش سئو معمولاً ارزان است اما پایداری آن بسیار پایین است.

در حال حاضر الگوریتم های گوگل بسیار قدرتمند شده اند و احتمال آن که سایت شما به دلیل عدم رعایت الگوریتم ها جریمه شود، بسیار زیاد است. بنابراین اگر می خواهید کسب و کار آنلاین خود را سئو کنید و برای همیشه بالا بمانید، استفاده از این روش را تحت هیچ شرایطی پیشنهاد نمی کنیم! مگر آن که به صورت محدود از تکنیک های آن استفاده کنید که تحت عنوان سئو کلاه خاکستری شناخته می شود و در مورد بعدی بررسی می کنیم.

  • سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری یکی از ارزشمندترین روش های سئو است که ریسک آن به اندازه سئو کلاه سیاه و مدت زمان رسیدن به صفحه اول گوگل به اندازه سئو کلاه سفید زیاد نیست! در واقع در این روش سئو معمولاً تمام قوانین سئو رعایت می شود اما به کمک تکنیک های سئو کلاه سیاه برخی از قوانین رعایت نمی شوند. بر اساس گفته گوگل، سایت هایی که زمان خود را برای سئو از طریق رعایت قوانین گوگل صرف می کنند نسبت به افرادی که زمان خود را صرف استفاده از باگ های گوگل می کنند، رتبه بسیار بهتری خواهند داشت. یکی از روش های سئو کلاه خاکستری گرفتن بک لینک معتبر از طریق خرید بک لینک یا خرید رپورتاژ آگهی است!

کسب و کارهای آنلاین می توانند با توجه به هدف و استراتژی خود یکی از 3 روش بالا را استفاده کنند.

خرید بک لینک چه تاثیری در سئو سایت دارد؟

خرید بک لینک یکی از روش های افزایش رتبه سایت در گوگل است! متخصصان سئو معتقدند که خرید بک لینک برای سایت هایی که به دنبال کسب جایگاه مناسب در گوگل هستند و البته برنامه ریزی بلند مدت دارند، مناسب نیست. دلیل آن هم این است که اگر حجم بک لینک ها زیاد باشد، احتمال آن که گوگل سایت شما را جریمه کند بسیار زیاد است. در واقع خرید بک لینک بر خلاف الگوریتم های گوگل است و به همین دلیل، هنگام خرید آن باید دقت زیادی داشته باشید.

اگر قصد خرید بک لینک را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که از پلتفرم خرید بک لینک تسمینو استفاده کنید تا بتوانید رسانه های باکیفیت برای خرید بک لینک در اختیار داشته باشید! همچنین تیم فنی تسمینو رسانه ها را بررسی کرده و می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید بک لینک کنید. هنگامی که شما از سایتی با رتبه بالاتر از خودتان بک لینک دریافت می کنید، این مسئله باعث رشد سایت شما می شود. البته نباید فراموش کنید که کیفیت بک لینک ها از تعداد آن مهم تر است و نباید لینک خود را در صفحه ای که در آن هزاران لینک وجود دارد منتشر کنید.

خرید رپورتاژ آگهی چه تاثیری در سئو سایت دارد؟

رپورتاژ آگهی یکی دیگر از راه های دریافت بک لینک از سایت های دیگر است! در واقع رپورتاژ آگهی نوعی محتوا است که در سایت های دیگر منتشر می شود و شما می توانید لینک خود را در آن درج کنید. رپورتاژ آگهی نه تنها از نظر بک لینک مزیت محسوب می شود، بلکه اگر محتوای خوبی نوشته باشید و در واقع، بازاریابی محتوای خوبی انجام داده باشید می توانید کاربران را به صورت مستقیم هم وارد سایت خود کنید! در حقیقت رپورتاژ آگهی نوعی تبلیغات همسان است که می توانید در آن لینک های خود را هم درج کنید.

تفاوت بک لینک و رپورتاژ آگهی در سئو سایت چیست؟

یکی از مهم ترین تفاوت هایی که بک لینک و رپورتاژ آگهی دارند، این است که بک لینک ها معمولاً به صورت موقت ارائه می شوند و برای ماندن بیشتر باید هزینه کنید. در حالی که رپورتاژ آگهی برای همیشه در رسانه موردنظر باقی می ماند و لینک های شما با همان یک بار پرداخت هزینه، در آن سایت باقی خواهند ماند.

در نهایت، اگر قصد خرید رپورتاژ آگهی یا خرید بک لینک را دارید، پیشنهاد می کنیم از طریق پلتفرم رپورتاژ آگهی تسمینو خرید خود را انجام دهید. همچنین اگر پیش از خرید سوالی دارید یا پس از خرید با مشکلی مواجه شدید، تیم مشاوره و پشتیبانی در کنار شما است تا به سوالات شما پاسخ دهد و مشکلات را در کمترین زمان ممکن حل کند.

https://www.tesmino.com/reportage/

نظر شما