معرفی بهترین رستوران های جزیره کیش

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۸:۴۸
کد خبر: ۱۲۰۳۰۴۶
معرفی بهترین رستوران های جزیره کیش
در ادامه این مطلب برآنیم تا برخی از معروف ترین رستوران های کیش را به شما معرفی کنیم.

به گزارش برنا، یکی از امتیازات منحصر بفرد کیش ، وجود ده ها کافه و رستوران باکیفیت و سطح بالا در سراسر جزیره است . از این رو پیشنهاد می کنیم حین اقامت در جزیره کیش انواع رستوران های بین المللی ، ایرانی و فست فودهای خوب را امتحان کنید و اینگونه سفرتان را جذاب تر و بیادماندنی تر خواهید نمود . برخی از این رستوران ها دارای چشم انداز به سوی آبهای فیروزه ای هستند و برخی همراه با موسیقی زنده و سرگرمی های متنوع از شما پذیرایی می کنند.

در ادامه این مطلب برآنیم تا برخی از معروف ترین رستوران های کیش را به شما معرفی کنیم.

پس با ما همراه باشید:

رستوران میرمهنا

رستوران نستا قدیمی و مشهور میر مهنا از آن دسته رستوران های پر طرفداری است که همراه با موسیقی زنده و ساز و آواز تا پاسی از شب از مهمانان پذیرایی می کند . تور های کیش این رستوران منویی متنوع دارد  و شامل انواع خوراک های ایرانی و فرنگی و همچنین خوراک های لذیذ دریایی است . باید افزود قیمت خوراک ها در این رستوران تا حدودی بالاست و از مهمانان ورودی نیز دریافت می گردد .  رستوران میر مهنا در امتداد خیابان فردوسی و در کنار متل تاپ رز قرار دارد .

رستوران فودلند

رستوران فودلند یکی از بهترین رستورانهای جزیره کیش است که دارای منویی متنوع بوده و شامل انواع خوراک های ایرانی ، فرنگی ، خوراک های لذیذ دریایی و همچنین دسرهای متنوع است . این مجموعه سه سالن با دکوراسیون و نورپردازی متفاوت دارد و جوابگوی همه سلیقه ها خواهد بود .

این مجموعه دارای تنوع بالا و کیفیت چشمگیری بوده و دارای دو سالن کافی شاپ است که یکی از آن ها فضایی مدرن و زیبا داشته و با انواع بستنی و نوشیدنی های سرد و گرم ار مهمانان پذیرایی می کند و دیگری کافه ای مراکشی به نام لیالی است که با چای و قلیان از شما پذیرایی خواهد کرد.  این مجموعه در بازار بین‌المللی مرجان قرار دارد و دسترسی به آن آسان است . پیشنهاد می کنیم حین اقامت در این جزیره حتما سری به آن بزنید

رستوران کوه نور

اگر نظر ما را می خواهید باید بگوئیم رستوران کوه نور یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش است که با داشتن محیطی زیبا و دوست داشتنی و همچنین کیفیت بالای خوراک ها به شهرت رسیده است . به گفته سفر باتو کوه نور رستورانی تمام عیار است و به محض ورود به آن ، وارد فضایی سرسبز و گلکاری شده می شوید که در گوشه های آن آبشارهای مصنوعی چشم اندازی زیبا را پدید آورده اند . فضای داخلی رستوران نیز زیباست و به گونه ای طراحی شده که گویی در دل غار مشغول صرف خوراک هستید .  نورپردازیهای ویژه این رستوران در شب ، جلوه ای زیبا به آن می بخشد و وجود موسیقی زنده ، شور و حال خاصی به فضا می بخشد . منوی این رستوران بسیار متنوع است و شامل انواع خوراک های ایرانی و فرنگی و همچنین خوراک های لذیذ دریایی است . این رستوران دارای سالاد بار نیز هست که با سفارش هر پرس خوراک امکان استفاده از آن را بصورت رایگان خواهید داشت.

همانطور که گفتیم رستوران کوه نور دارای موسیقی زنده است و باند خوب و معروف آن هر شب راس ساعت نه سی دقیقه مشغول آهنگ نوازی خواهند شد و این برنامه حدود دو ساعت ادامه می یابد .  در ضمن حین صرف خوراک از شما عکس یادگاری گرفته می شود که به رایگان در اختیارتان قرار می گیرد .

اما بهتر است بدانید قیمت خوراک ها در این رستوران تا حدودی بالاست ، اما پرس ها اغلب بزرگ و دو نفره هستند.

رستوران ساحلی توتی فروتی

رستوران توتی فروتی یکی از بهترین هاست که دارای فضایی بی نهایت زیبا و چشم اندازی رو به دریاست و حین صرف خوراک در این رستوران شاهد مناظر زیبای دریا خواهید بود .  این رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از مهمانان پذیرایی کرده و دارای کافی شاپ نیز هست .

این مجموعه دارای مساحتی بالغ بر هزار و چهارصد مترمربع بوده و از سال  1384 فعالیت خود را آغاز کرده است  . باید افزود این مجموعه در مجاورت اسکله‌ تفریحی ( جدید ) جزیره کیش واقع شده و دارای امکانات متنوعی همچون سالن کافی شاپ و روف گاردن است.

در مورد مراکز خرید کیش بیشتر بخوانید.

رستوران سنتی پوریا

در ادامه شما را با یکی دیگر از رستوران های خوب جزیره آشنا می کنیم و پیشنهاد می کنیم برای صرف خوراکی دلچسب و لذیذ سری به رستوران سنتی پوریا بزنید . این رستوران یکی از گران‌ ترین رستوران های جزیره کیش است و ظرفیت پذیرش حدودا دویست نفر را دارد . منوی آن متنوع بوده و انواع کباب ها و غذاهای اصیل ایرانی را در بر می گیرد . رستوران سنتی پوریا نیز دارای موسیقی زنده است و محوطه ای برای بازی کودکان دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز