ارائه خدمات باربری تهران و شهرستان توسط شرکت باربری ایرانکس

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۰:۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۳۳۴۶
ارائه خدمات باربری تهران و شهرستان توسط شرکت باربری ایرانکس
در این مقاله قصد داریم به نکاتی اشاره کنیم که هنگام انتخاب یک شرکت باربری جهت حمل بار بین شهری باید مدنظر قرار دهید.

به گزارش برنا، امروزه باربری بین شهری و حمل‌ونقل به یک علم تبدیل شده است و تأثیر بسزایی در هزینه شرکت‌های تولیدی دارد اما آن‌طور که باید و شاید در کشور ما جدی گرفته نمی‌شود. شرکت‌های باربری تهران بسیار متعدد هستند اما تعداد شرکت‌های باربری که طبق استاندارد عمل کنند، خدمات متنوع و گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف ارائه می‌دهند، باربری تهران به شهرستان‌های مختلف را پوشش دهند، به مشتریان مشاوره دهند و به‌عنوان شریک و حامی کسب‌وکارها عمل کنند، اندک است. در این مقاله قصد داریم به نکاتی اشاره کنیم که هنگام انتخاب یک شرکت باربری جهت حمل بار بین شهری باید مدنظر قرار دهید.

حسن شهرت شرکت باربری ایرانکس

یکی از عوامل مهمی که در انتخاب یک شرکت برای باربری تهران به شهرستان باید مدنظر قرار دهید، حسن شهرت شرکت باربری است؛ یعنی اینکه مشتریان این شرکت چقدر از خدمات آن راضی هستند. حسن شهرت بهتر از هر تبلیغاتی می‌تواند تأثیرگذار باشد. استقبال مشتریان، خود حاکی از سطح بالای خدماتی است که چنین باربری برای حمل بار تهران به شهرستان‌ها ارائه می‌دهد. ایرانکس به‌عنوان یکی از شرکت‌های باربری تهران مفتخر است که بالاترین سطح کیفیت را به مشتریان ارائه داده و رضایت آنها را اولویت خود می‌داند.

گستردگی خدمات در حمل‌ونقل و باربری بین شهری

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم که در هنگام انتخاب شرکت خدماتی حمل بار تهران به شهرستان باید بدان توجه شود، گستردگی خدمات است. یک شرکت معتبر باربری باید این امکان را داشته باشد که خدمات متنوعی را ارائه دهد. به عبارت دیگر از تجهیزات و وسایل باربری کافی و مدرن در ابعاد مختلف اعم از وانت نیسان، خاور، کامیون تک و جفت، تریلی کفی و مسقف، انواع ماشین‌های بغل ‌باز شو، ماشین‌های یخچال‌دار و همچنین تجهیزات لازم برای بارگیری و تخلیه برخوردار باشد. یک باربری می‌تواند با ارائه پیشنهادات و مشاوره با شرکت حمل‌کننده بهترین ترکیب را برای حمل بار در نظر بگیرد تا بسته به شرایط حمل و نوع کالا، هزینه حمل تا حد امکان کاهش پیدا کند. بسیاری از باربری‌ها چنین امکانی را ندارند و سالیانه هزینه‌های زیادی را از بابت عدم تناسب وسایل حمل‌کننده و بار به شرکت‌های تولیدی تحمیل می‌نمایند. شرکت ایرانکس، طیف وسیع و متنوعی از انواع ماشین‌آلات حمل را در اختیار مشتریان قرار داده است تا بتوانند بهترین ترکیب را برای حمل بار از تهران به شهرستان و از لیست باربری شیراز ، اصفهان، کرج و تهران انتخاب کنند.

تنوع مسیر حمل‌ونقل

شرکت‌های حمل‌ونقلی که در تهران کار می‌کنند معمولاً به مقاصد مختلفی بار ارسال می‌کنند ولی بسته به نوع فعالیت و سابقه‌ای که دارند در برخی شهرستان‌ها فعالیت بیشتری دارند. مثلاً یک شرکت ممکن است تعداد ماشین‌هایی که در مسیر باربری تهران به اصفهان و یا باربری شیراز به تهران و بالعکس می‌فرستد، بیشتر باشد. با توجه به هزینه حمل رفت و برگشت کالا در مسیر، گاهی اوقات هزینه ماشین‌های برگشتی را می‌توان کمتر محاسبه نمود. از این جهت گستردگی فعالیت یک شرکت باربری می‌تواند در بلندمدت هزینه‌های شرکت تولیدی را به طرق مختلف کاهش دهد. شرکت ایرانکس در مسیر‌های زیر به‌صورت تخصصی عمل می‌کند و امکان پیشنهادهای مقرون‌به‌صرفه‌ای را به مشتریان خواهد داشت:

  • مسیر باربری تهران به کرج
  • مسیر باربری کرج به تهران
  • مسیر باربری تهران به اصفهان
  • مسیر باربری اصفهان به تهران
  • مسیر باربری تهران به شیراز
  • مسیر باربری شیراز به تهران

بدیهی است که دسترسی وسیعی به شهرک‌های صنعتی اطراف تهران و همچنین شهرک‌های صنعتی اطراف اصفهان، کرج و شیراز وجود خواهد داشت.

تجربه در انتخاب ترکیب مناسب باربری بین شهری

یک شرکت باربری بین شهری باید بتواند ترکیب مناسبی را برای حمل کالا و باربری از تهران به شهرستان و یا بالعکس انتخاب کند، به نحوی که هزینه‌های حمل‌ونقل شرکت حمل‌کننده به حداقل برسد و یا بسته به تقاضای مشتریان تحویل به موقع کالا (که در برخی موارد مهمتر از هزینه حمل است) تضمین شود. یک شرکت باربری بین شهری باید بتواند نکات زیر را به صورتی بهینه رعایت کند و در مجموع رضایت خاطر مشتریان را در فرایند حمل بار تهران به شهرستان یا بالعکس فراهم کند:

  • وجود فضای خالی در ماشین حمل‌کننده می‌تواند یکی از عوامل اصلی ایجاد خسارت به بار و همچنین افزایش هزینه حمل باشد. معمولاً شرکت‌های فاقد تجربه و تجهیزات به این نکته مهم توجه نمی‌کنند و خساراتی را به مشتریان تحمیل می‌کنند.
  • سرعت تحویل نیز از عوامل مهم دیگر است. معمولاً برای تسریع در سرعت حمل می‌توان از ماشین‌های کوچک‌تر یا تقسیم بار بین چند ماشین استفاده کرد. به‌کارگیری این روش‌ها نیز منوط به داشتن امکانات لازم و یک شبکه ارتباطی گسترده با رانندگان است.
  • توجه ممنوعیت‌های تردد که در برخی مسیرها و برای برخی از ماشین‌ها وضع می‌شود. نداشتن اطلاعات در این باره می‌تواند شرکت حمل‌کننده را دچار دردسر و تأخیر در تحویل کند.
  • انتخاب سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین مسیر‌ها

شرکت باربری ایرانکس، با تجربه و اطلاعات کامل در زمینه باربری انواع کالاها و محصولات و همچنین داشتن شبکه ارتباطی گسترده با رانندگان مسیرهای مختلف جهت باربری تهران به کرج، باربری کرج به تهران، باربری میان شهرک‌های صنعتی اطراف تهران و حومه، و همچنین باربری و حمل بار اصفهان، باربری شیراز ، می‌تواند ترکیب مناسبی را برای حمل بار تهران به شهرستان به مشتریان پیشنهاد دهد.

همکاری بلندمدت باربری تهران به عنوان عضوی از زنجیره تأمین

از مهمترین عواملی که بسیاری از شرکت‌ها توجه چندانی به آن ندارند این است که باید همکاری با یک شرکت باربری را به‌عنوان یک همکاری بلندمدت و به‌عنوان عضوی از زنجیره تأمین ببینند. شرکت‌های حمل در واقع عضوی از شرکت‌های تولیدی هستند که محل استقرارشان خارج از محل اصلی این شرکت‌های تولیدی است اما نقش بسزایی در کاهش هزینه‌های سربار آنها خواهند داشت. استمرار همکاری با یک شرکت باربری معتبر و کارآمد می‌تواند در بلندمدت علاوه بر صرفه‌جویی هزینه‌های حمل‌ونقل، به تقویت حسن شهرت و تحویل به موقع کالای شرکت نیز بیانجامد. شرکت باربری ایرانکس به‌عنوان یک شرکت‌های باربری تهران که تجربه و تجهیزات کافی در این زمینه در اختیار دارد آماده انعقاد همکاری‌های بلندمدت با شرکت‌های تولیدی است که بتواند منافع اقتصادی طرفین را به بهترین شکل تأمین کند.

حمل‌ونقل خود را در مسیرهای تهران به شهرستان، علی‌الخصوص تهران به اصفهان، تهران به کرج و تهران به شیراز را به ما بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید، کارشناسان ما برای ارائه مشاوره در زمینه انواع حمل‌ونقل در خدمت شما خواهند بود.

شماره تماس: 02155204006

شماره تلگرام: 09194302101

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز