۴ نکته مهم نگهداری و تعمیر مایکروفر

۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۹:۱۴
کد خبر: ۱۲۰۴۱۱۸
۴ نکته مهم  نگهداری و  تعمیر مایکروفر
در این مقاله چهار نکته مهم درباره نگهداری و تعمیر ماکروفر و همچنین روش های نگهداری و استفاده صحیح از آن شرح داده شده است.

به گزارش برنا، در این مقاله چهار نکته مهم  درباره نگهداری و   تعمیر ماکروفر و همچنین روش های نگهداری و استفاده صحیح از آن شرح داده شده است. توجه به این نکات به شما کمک می کند تا طول عمر دستگاه خود را افزایش داده و  کمتر به خدمات سرویس و تعمیر ماکروفر نیاز پیدا کنید.

 همچنین در پایان یک مرکز تخصصی برای رفع انواع مشکلات  و تعمیر مایکروفر به شما معرفی شده است.

 دانستن این 4  نکته  مهم  در نگهداری و  تعمیر مایکروفر ضروری است

  1. موارد مهم  نگهداری مایکروفر
  2. روش استفاده صحیح از مایکروفر
  3. موارد  ایمنی در استفاده از ماکروفر
  4. آنچه درباره  تعمیر ماکروفر باید بدانید

 1.  نگهداری مایکروفر

 

 هر دستگاه برقی برای آنکه بتواند طول عمر بالاتری داشته باشد نیاز است تا به طور صحیح و اصولی نگهداری و مراقبت شود. معمولاً این نکات در دفترچه راهنمای هر دستگاه توسط برندهای سازنده ارائه شده است. ما نیز در این مطلب نکاتی تکمیلی که بر اساس تجربه تعمیرکاران آریابهکار بدست آمده را برایتان توضیح می دهیم.

شما باید فضای داخلی کابین ماکروفر خود را به طور منظم و دوره‌ای تمیز کنید. زیرا چسبیدن بقایای مواد غذایی در داخل کابین باعث می‌شود تا انرژی امواج ماکروویو توسط  مواد غذایی جذب شده و در نتیجه ماکروفر فشار مضاعفی را برای تولید حرارت بیشتر تحمل کند.

 کف سینی گردان مایکروفر معمولاً از مواد غذایی و چربی اشباع می‌شود. برای جلوگیری از خراب شدن موتور گردان، فضای زیر سینی را به طور منظم تمیز کنید.

 برای تمیز کردن مایکروفر از شوینده های شیمیایی استفاده نکنید. بهترین روش استفاده از بخارشوی و یا محلول جوش شیرین و سرکه است. 

هیچگاه مایکروفر را صورت خالی روشن نکنید. زیرا امواج تولیدی توسط قطعات داخلی ماکرویوو جذب شده و تولید حرارت می کند که به مرور زمان باعث آسیب دیدن آنها می شود.

  1. روش استفاده صحیح از مایکروفر

تعمیر مایکروفر

از مایکروفر هیچگاه برای پخت و پز و گرم کردن غذاهای بسیار چرب استفاده نکنید.

 هیچگاه برای جوش آوردن آب و یا شیشه شیر کودکان از ماکروفر استفاده نکنید.

 از برنامه های پخت با زمان های طولانی اجتناب کنید.

 از مایکروویو برای درست کردن پاپ کورن استفاده نکنید.

 تخم مرغ کامل و با پوسته را درون مایکروفر قرار ندهید زیرا می ترکد.

 برای گرم کردن و پخت و پز مواد غذایی حتماً از ظروف مخصوص مایکروفر استفاده کنید.

  1. موارد ایمنی در استفاده از ماکروفر

از روشن کردن مایکروفر در ساعات اوج مصرف برق خودداری کنید زیرا باعث تحمیل بار اضافه به دستگاه و در نتیجه آسیب دیدن آن می شود.

 حتماً از محافظ برق استاندارد برای ماکروفر استفاده کنید تا با خنثی کردن نوسانات برق منطقه از آسیب دیدن دستگاه جلوگیری کند.

از قرار دادن ظروف فلزی و یا ظروف چینی دور طلایی و یا ظروف غذا با درپوش آلومینیومی در دستگاه خودداری کنید. زیرا باعث جرقه  زدن و آتش سوزی می شود.

برای تمیز کردن مایکرویو حتما دوشاخه آن را از پریز برق خارج کنید.

  1. آنچه قبل از مراجه به تعمیرکار برای تعمیر ماکروفر باید بدانید

تعمیر مایکروفر

 برای تعمیر ماکروفر حتماً از همکاران مجرب و آشنا به برند سازنده دستگاه خود کمک بگیرید. زیرا ماکروفر با خطر تشعشع و برق گرفتگی همراه است و می تواند جان شما را به خطر بیندازد.

 در صورت نیاز به تعویض لوازم یدکی حتما از قطعات جانبی اصلی و اورجینال برند ماکروفر خود استفاده کنید. زیرا قطعات تقلبی و کهنه اگرچه به طور موقت مشکل مایکروفر شما را برطرف می‌کنند اما به زودی به دلیل عدم سازگاری با استانداردهای دستگاه شما باعث ایجاد مشکلات جدید یا از کار افتادن همیشگی آن می‌شوند.

 مرکز تخصصی رفع عیب و تعمیر مایکروفر

 اگر به دنبال مرکز تخصصی رفع عیب و تعمیرکار مایکروفر در تهران میگردید، ما به شما آریابهکار را پیشنهاد می‌کنیم.

در آریابهکار تعمیر ماکروفر سامسونگ ، ال جی ، بوش ، بیم ، کنوود ، بوتان و دیگر برندهای معتبر با رعایت نکات ایمنی و تست اشعه بعد از تعمیر انجام میشود.

این مرکز با داشتن سابقه فعالیت بالا در تعمیر انواع برند های مایکروفر قادر به عیب یابی و رفع انواع مشکلات این دستگاه است.

 لازم به ذکر است که آریابهکار کلیه خدمات تعمیر و تعویض قطعات خود را تا ۹۰ روز گارانتی می کند. بدین معنی که اگر طی مدت مذکور مشکلی برای ناحیه تعمیر شده و یا قطعه تعویضی پیش بیاید به طور کاملاً رایگان آن را پشتیبانی می کند.

 به دلیل مشغله زیاد و همچنین مسافتهای بالا در شهر تهران بسیاری از مشتریان تمایل دارند تا خدمات تعمیر در منزل و یا محل کار آنها انجام شود. آریابهکار برای رفاه هرچه بیشتر مشتریان خود خدمات ویژه درب منزل را فراهم نموده است.

 لازم به ذکر است که هزینه های تعمیر در آریابهکار کاملاً منصفانه لحاظ شده و مطابق با اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی است.

 برای اعتماد هر چه بیشتر مشتریان خود تسویه حساب با ارائه فاکتور رسمی به آنها انجام می‌شود.

 مشتریان معمولا پس از دریافت اولین خدمات تعمیر از تخفیف های ویژه مشترکین آریابهکار برای تعمیرات بعدی بهره مند می شوند.

 برای ثبت درخواست خدمات تعمیر ماکروفر می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید فرم آنلاین موجود در سایت را پر کنید و منتظر تماس کارشناسان بخش پذیرش بمانید.

ادرس وب سایت: tamiratsite.com

شماره تماس: 02145437

نظر شما