فرایند تولید انواع هدایای تبلیغاتی

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۰:۳۳:۴۹
کد خبر: ۱۲۰۵۰۰۰
فرایند تولید انواع هدایای تبلیغاتی
هدیه تبلیغاتی از آن دسته محصولاتی می باشد که جدا جذاب بودن ظاهر و شیک بودن آن، باید از متریال مرغوبی نیز در آن استفاده شده باشد.

به گزارش برنا، راما گیف تاسیس شده است تا به مشاغل از سراسر کشور کمک کند که در بازارهای مورد نظر خود دیده شوند. راما گیفت فقط یک مجموعه ارائه کننده محصولات تبلیغاتی نیست. ما در کنار شما خانواده‌ای هستیم که همیشه به روی شما عزیزان آغوش باز می‌کنیم و با تکیه بر تجربه چندین ساله خود در زمینه بازاریابی و شناخت مشتریان، یاری‌تان می‌کنیم تا در حوزه فعالیت خود با هزینه‌های معقول و منطقی بهترین بازخورد تبلیغاتی را به دست آورید. توجه به جزئیات و تعهد به کیفیت، از جمله قوانین کاری ما می‌باشد که این خدمت رسانی را در سرحد اعلای خود مطلوب و مفید می‌سازد. 

اعضای تیمی‌ما عاشق شغل خود هستند و در نتیجه محصولات با کیفیت بالایی را انتخاب و طراحی می‌کنند. استفاده از دانش طراحی در کنار بهره‌مندی از ابزارهای به روز چاپ و گلدوزی سبب شده هدایای تبلیغاتی مجموعه راما گیف تا ماه‌ها بدون آسیب و تغییر در دستان مشتریان خودنمایی کند. بازخورد رضایتمندی صدها نفر از مشتریان راما گیفت نشان می‌دهد که چقدر سفارش دهندگان از محصولات ما راضی بوده و آنها را دوست داشته‌اند.

راما گیفت و فرایند تولید انواع هدایای تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی مارک‌دار ما در مجموعه راما گیفت می‌توانند از طرق مختلف به منظور ایجاد شرایطی که واقعا نمایانگر تجارت شما هستند؛ شخصی سازی شوند. لیست محصولات ما و تنوع چاپ‌های موجود برای هر مورد خاص که ما آن را ارائه می‌کنیم؛ این حقیقت را تایید می‌کنند. به این معنی که شما می‌توانید دریابید که آیا مورد انتخاب شده شما چاپ، گلدوزی، برجسته سازی و یا حکاکی لازم دارد و ما بهترین حالت ممکن این تصویر نشانی را پیشنهاد می‌دهیم. لیست رایج‌ترین فرآیندهای ما را که برای به تصویر کشیدن آرم و لوگی شرکت شما در طیف گسترده‌ای از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنیم؛ به شرح زیر است:

چاپ سیلک

چاپ سیلک یکی از مقرون به صرفه ترین و متنوع ترین روش‌های چاپ است. در این چاپ رنگ از طریق سوراخ‌های یک شکل و یک اندازه سیلک به محصول منتقل می‌شود. سیلک درون چهارچوب فلزی یا چوبی کاملا محکم متصل شده است. شابلون منفی طرح بر روی سیلک و محصولی که بر آن می‌خواهیم انتقال شود؛ در زیر چهارچوب سیلک قرار می‌گیرد. رنگ توسط کاردک بر روی سیلک ریخته می‌شود و با اعمال اندکی فشار از قسمت‌های مثبت شابلون عبور کرده و بر روی محصول قرار می‌گیرد. با هر بار رفت و برگشت رنگ، مقداری از طرح بر روی محصول چاپ می‌شود. این روش چاپ در تولید هدایای تبلیغاتی از جمله لباس، هدایای تبلیغاتی پلاستیکی مارک دار و لیوان‌های سرامیکی چاپی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هدایای تبلیغاتی

داغ زدن یا چاپ داغی

چاپ داغی یک روش تصویر کشی لوگو است که ما از آن در مجموعه راما گیفت، برای چاپ آرم تجاری بر روی پوشه‌های تبلیغاتی، کیف پول یا سایر هدایای چرمی ‌یا چرم مصنوعی استفاده می‌کنیم. در این روش یک قالب فلزی نقش برجسته از آرم مورد نیاز ساخته می‌شود. سپس این قالب با با یک لایه ورق فلزی مخصوص این چاپ بین قالب و محصول قرار می‌گیرد. سپس گرما و فشار وارد می‌شود که اجازه می‌دهد رنگ فلز مذکور به محصول بچسبد. این روش برای چاپ چند رنگ یا طراحی با جزئیات رنگی زیاد مناسب نیست. ترکیب‌ رنگها در این روش ممکن نبوده و معمولا از رنگ‌های مونوتون استفاده می‌شود. ما به طور معمول آرم شما را با رنگ طلایی یا نقره ای مارک می‌زنیم که باعث ایجاد جلوه‌ای لوکس و چشمگیر می‌شود.

حکاکی لیزری

حکاکی با لیزر یک روش شخصی سازی دائمی ‌و دقیق است که به راحتی از بین نمی‌رود. به این شکل که طرح لوگوی مورد نظر وارد سیستم کامپیوتر متصل به دستگاه لیزر شده و با تنظیم ابعاد، اندازه و عمق حکاکی دستگاه شروع به حکاکی طرح روی محصول می‌کند. در واقع یک لایه از محصول توسط اشعه لیزر سوخته می‌شود. این سبک چاپ در محصولات تبلیغاتی فلزی مانند جاکلیدی‌های مارک‌دار، پایه‌های حکاکی شده تلفن همراه، ساعت و غیره بهترین عملکرد را دارد و ظاهری بی نظیر را برای هدایای تبلیغاتی شما ایجاد می‌کند.

گلدوزی

روند چاپ گلدوزی امکان تزئین چندین رنگ را بر روی پارچه‌های انعطاف پذیر با استفاده از سوزن و نخ فراهم می‌کند. محاسبه هزینه‌ها براساس مدت زمانی که لازم است دستگاه این گلدوزی را انجام دهد؛ صورت می‌پذیرد. ما تلاش می‌کنیم تا با استفاده از نخ‌های رنگی با طیف گسترده این کار را انجام دهیم.

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال مستقیم از فناوری مدرن جوهر افشان برای شلیک قطرات میکروسکوپی جوهر به طور مستقیم بر روی سطح محصول مورد نظر استفاده می‌کند. در چاپ دیجیتال، تصاویر بر روی یک فیلم با فرمول بندی خاص چاپ می‌شوند و سپس گرما بر روی فیلم، رنگ مورد نظر را منتقل می‌کند. این فن‌آوری امکان چاپ تمام رنگی با کیفیت بالا را فراهم می‌کند. این روش به ویژه برای چاپ در لبه‌های منحنی دار و گرد هدایای تبلیغاتی بسیار مفید است.

هدایای تبلیغاتی

چاپ برجسته

یک محصول تبلیغاتی برجسته، آرم شرکت شما را در سطح پس زمینه برجسته می‌کند و ظاهری تقریباً سه بعدی به آن می‌دهد. سه عنصر قابل توجه در این روش وجود داشته که در هنگام برجسته سازی کالای تبلیغاتی به کنترل دقیق نیاز دارد. فشار، گرما و عمق قالب از جمله مهم‌ترین موارد می‌باشند. خوشبختانه تیم چاپ برجسته راما گیفت به اندازه کافی در این زمینه متخصص هستند.

خوب است بدانید این روش‌های چاپ هدایای تبلیغاتی به ویژه در مورد مواردی مانند مچ بندهای سیلیکونی، جا کلیدی‌های تبلیغاتی و دفترچه یادداشت‌های شرکتی، و همچنین کالاهای چرمی ‌شخصی نیز به خوبی عمل می‌کنند.

لیوان تبلیغاتی

مخاطب مورد نظر شما هر کسی باشد اعم از دانشجویان، متخصصان، ورزشکاران و غیره، ما در مجموعه راما گیفت لیوان‌های تبلیغاتی عالی از متریال‌های مختلفی همچون شیشه، سرامیک، استیل و ... متناسب با نیاز و سلیقه شما برای تبلیغات تجاری‌تان ارائه می‌کنیم.

به عنوان مثال اگر به تازگی یک کار آموزش شخصی راه اندازی کرده‌اید یا به دنبال انگیزه‌ای برای ثبت نام افراد جدید در سالن بدن سازی خود هستید؛ بطری‌های ورزشی مارک‌دار ما می‌توانند گزینه‌ای خارق العاده برای کمک به ارتقا خدمات شما ایجاد کنند. به همین ترتیب، اگر مخاطبان اصلی شما افراد حرفه‌ای و پر مشغله‌ای هستند؛ می‌توانید برای زمان استراحت آنها لیوان‌های تبلیغاتی را در نظر بگیرید.

آیا تجارت شما با مخاطبان جوان در ارتباط است؟ بطری‌های تبلیغاتی آب می‌توانند تناسب خوبی با هدف‌های شما داشته باشند. این هدیه تبلیغاتی به مخاطب و مشتری شما اجازه می‌دهد که هر کجا که می‌رود با خود نوشیدنی ببرد. اثر این کار شما چیست؟ لوگوی شما هر کجا که مشتری می‌روند با او همراه است!

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی گزینه‌ای بی انتها برای برندیگ نام تجاری شرکت‌ها در اختیار آنها قرار می‌دهد. محصول خودکار تبلیغاتی برای هدیه‌های نمایشگاهی به همان اندازه ایده آل است که برای افزودن به فضای کاری مشتریان مفید و ایده آل می‌باشد.

چه به دنبال خودکار تبلیغاتی خاص و گران قیمت باشید؛ و چه به قلم‌های ساده و قیمت مناسب نیاز داشته باشید؛ ما در مجموعه راما گیفت گزینه‌های مناسبی برای کسب و کار شما در اختیار داریم. انواع خودکار تبلیغاتی راما گیفت در طیف گسترده‌ای از سبک‌ها و رنگ‌ها موجود است. کلکسیون ما شامل انواع خودکار تبلیغاتی ارزان قیمت تا مدل‌های لوکس و خاص است که در همه آنها کیفیت بالا ویژگی اساسی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز