کسب درآمد دلاری از بیت کوین و بازار ارز دیجیتال با فکت کوینز

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۶:۱۶
کد خبر: ۱۲۰۶۷۶۴
کسب درآمد دلاری از بیت کوین و بازار ارز دیجیتال با فکت کوینز
بسیاری از رسانه ها در صدد برآمدند تا زمینه را برای آشنایی هر چه بیشتر هموطنان با حوزه ارز دیجیتال و بیت کوین فراهم کنند. وبسایت فکت کوینز هم از جمله این رسانه هاست.

به گزارش برنا، از اواخر سال 2020 با کاهش ارزش طلا و ضررهای اقتصادی ناشی از همه‌گیری کرونا، بسیاری از  مؤسسات به فکر افتادند تا بخشی از ذخایر نقدی خود را به خرید بیت کوین اختصاص دهند .از همان زمان هم بحث ارزهای دیجیتال در ایران تب و تاب زیادی پیدا کرد. در این راستا بسیاری از رسانه ها در صدد برآمدند تا زمینه را برای آشنایی هر چه بیشتر هموطنان با این حوزه فراهم کنند. وبسایت فکت کوینز هم از جمله این رسانه هاست.

فکت کوینز

رسانه فکت کوینز یک مرجع تخصصی خبری ، تحلیلی ، آموزشی در حوزه رمز ارزها و بلاک چین است که با تلاش و همت تیمی متخصص و علاقمند در نظر دارد با ارائه ی به روزترین مطالب  ، گامی نوین در جهت ارتقا دانش مخاطبین این حوزه نوظهور بردارد.

فکت کوینز فعالیت خود را از سال 1395 در حوزه ی ارزهای دیجیتال آغاز کرد . بخش عمده ی تمرکز وبسایت فکت کوینز بر آموزش مفاهیم این حوزه و ارائه بروز ترین اخبار است. چرا که ورود به این عرصه و تداوم فعالیت در آن مستلزم یادگیری مفاهیم است.

مطالب این وب سایت برای کاربرانی با سطح دانش متفاوت دسته بندی شده است .کاربران تازه وارد به این حوزه می توانند ضمن آشنایی با بیت کوین، بلاک چین و آلت کوین ها برای ورود به حوزه رمز ارز آموزش ببینند. مبحث مهم برای افراد تازه کار در این بازار آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری در بیت کوین و .. است که با مقالات و آموزش های رایگان فراهم شده در این سایت می توانند درآمد دلاری داشته باشند.

 در فکت کوینز به آموزش تحلیل تکنیکال می پردازیم و با ابزار تحلیل تکینکال آشنا می شویم. فکت کوینز با آموزش استخراج و هم چنین ارائه اخبارهای به روز  مربوط به حوزه استخراج در ایران به رفع ابهامات این موضوع برای کاربران ایرانی میپردازد.

بیت کوین + ارز دیجیتال + فکت کوینز

ارز دیجیتال ؛ بیت کوین پادشاه بازار رمزارزها

رمزارز نوعی دارایی دیجیتالی است که بر بستر شبکه و در تعداد زیادی رایانه توزیع می‌شود. ساختار غیرمتمرکز این ارزها اجازه میدهد تا خارج از کنترل دولت‌ها و مقامات مرکزی باشند. بیت‌ کوین هم نوعی ارز دیجیتال است که کاربردی مثل پول دارد و مثل سایر پول‌ها خرج میشود. جالب است بدانیم که بیت کوین هیچ پشتوانه‌ فیزیکی ندارد. چرا که توسط هیچ دولت یا نهادی کنترل نمی‌شود.

 ارزهای دیجیتال اصلاً قابل لمس نیستند. چون چاپ نمی‌شوند، ارزش آنها بر اساس استقبال مردم تعیین می‌شود و مبتنی بر قانون عرضه و تقاضاست.

قیمت ارزهای دیجیتال

تنها تفاوتی که بازار ارز دیجیتال با دیگر بازارها دارد نوسان بسیار زیادش است. که البته اصلاً ویژگی بدی نیست .چرا که با پیشرفت در این حوزه متوجه خواهید شد، از این نوسانات زیاد میتوانید سود هنگفتی کسب کنید. بنابراین اولین قدم برای پیشرفت در این حوزه وجود منبعی برای اطلاع از قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال و همچنین تحلیل بیت کوین ، این رمزارز پیشرو بازار است.سایت فکت کوینز با فراهم آوردن تمامی این امکانات شما را در این راه یاری میکند.

بیت کوین + ارز دیجیتال + فکت کوینز

انتخاب بهترین روش برای کسب سود از ارزهای دیجیتال بسته به دیدگاه سرمایه گذار متفاوت خواهد بود.یکی از راه های کسب سود از این بازار استخراج رمزارزهاست که از موارد بسیار ضروری و لازم جهت سرمایه گذاری در حوزه ماینینگ دسترسی به ماشین حساب ارز دیجیتال است. برای اینکه بتوانید از تجهیزات استخراج خود بهترین استفاده را داشته باشید ، همچنین تخمین بهتری از  درآمد استخراج به دست آورید لازم است که پتانسیل دستگاه ماینینگ خود را بررسی کرده و کورکورانه وارد این فرآیند نشوید. از این رو استفاده از ماشین حساب ماینر ضروری است.

این مطلب رپورتاژی است و خبرگزاری برنا محتوای آن را تایید یا رد نمی کند.

نظر شما