هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی را بشناسیم

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۳:۵۳
کد خبر: ۱۲۰۷۸۰۰
هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی را بشناسیم
هدایای نمایشگاهی که با ایده‌های جذاب و نوآورانه طراحی و آماده شده‌اند یکی از روش‌های شگفت انگیزی می‌باشند که بدون تردید مخاطب را به فکر فرو خواهند برد تا شما و برند شما را دقیق‌تر و شایسته‌تر بشناسند.

به گزارش برنا، نمایشگاه‌ها از بهترین و فوق العاده‌ترین فرصت‌ها برای هر کسب و کاری همچون شما هستند تا با مخاطبان خود ارتباط ملموس‌تری برقرار نمایید و از سویی دیگر خود و هویت برند خود را برای مخاطبان قابل لمس و دست یافتنی کرده و همچنین تصویر واضح و شفافی از کسب و کارتان در ذهن او شکل دهید.

فرصتی نیز می‌باشد مغتنم تا با مخاطبان جدید آشنا شده و به شیوه‌ای بسیار کارآمد و اثربخش آنها را از رسالت و داستان برند خود آگاه سازند. به ویژه کسب و کارهای کوچکی که نیاز دارند تا خود را از میان مجموعه‌های تجاری بزرگ و نام آشنا، به مخاطب رسانده و به او بشناسانند. البته این اتفاق، ماموریتی بسیار دشوار خواهد بود و جز با پیاده‌سازی نوآوری‌ها و ایده‌های خلاقانه ممکن نخواهد شد.

هدایای نمایشگاهی که با ایده‌های جذاب و نوآورانه طراحی و آماده شده‌اند یکی از روش‌های شگفت انگیزی می‌باشند که بدون تردید مخاطب را به فکر فرو خواهند برد تا شما و برند شما را دقیق‌تر و شایسته‌تر بشناسند و این خود بهانه‌ای ست برای شکل گرفتن تعاملی صمیمانه بین شما و مخاطبتان.

همانطور که گفتیم این هدایای تبلیغاتی باید به گونه‌ای متمایز باشند تا نسبت به هدایای رقبای حاضر در نمایشگاه احساس و اثربخشی متفاوت‌تر و بیشتری را ایجاد نمایند.

هیچ گاه از یاد نبرید تنها حضوری بدون استراتژی و بی‌هدف در نمایشگاه شما را از مزیت‌های آن بهره‌مند نخواهد ساخت. شما باید بتوانید حضوری متمایز، فعال و پویا در طول زمان برگزاری نمایشگاه داشته باشید و اقدامات از پیش تعریف شده‌ی بسیاری را جهت نوع تعامل با مخاطبان خود طرح‌ریزی نمایید. میتوان گفت هدایای تبلیغاتی قدرتمندترین اقدامی خواهند بود که شما را تا حدود بسیار زیادی به مقصودتان خواهند رساند.

طیف هدایایی که شما میتوانید در نمایشگاه‌ها به مخاطبان خود تقدیم دارید وسیع می‌باشند. هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی ویژگی‌ها و طراحی‌های منحصر به فرد خود را خواهند داشت که توجه به این نکات میتواند شما را موفق‌تر از سایرین گرداند.

  • ساک‌های تبلیغاتی پارچه‌ای و قابل بازگشت به طبیعت از نخستین هدایایی هستند که مخاطب در همان میانه نمایشگاه به آنها نیاز خواهد داشت. چرا که در طول حضور در محل نمایشگاه از غرفه‌های بسیاری بازدید خواهد کرد و با هدایای تبلیغاتی متعددی از سوی سایر کسب و کارها مواجه خواهد شد. چنانچه ساکی بسیار زیبا و با کیفیت با نام و لوگوی برند شما به جای پک‌های پلاستیکی بتوانند این نیاز آنها را برطرف سازند برای شما بسیار خوب و عالی خواهد شد.

چرا که از شما جهت اهدای هدیه‌ای که علاوه بر کاربردی بودن کمترین آسیب را به محیط زیست میرساند به خوبی و نیکی یاد خواهد شد.

  • فولدرهایی بسیار شیک که گاه از چرم‌هایی مرغوب بسیار زیبا و خوش دست تهیه شده‌اند از هدایای تبلیغاتی پای ثابت این نمایشگاه‌های تجاری هستند. چنانچه در دل این فولدرها دفترها یا دفترچه‌هایی با کیفیت و دوست داشتنی همراه با خودکاری ظریف و روان نهاده ‌شوند پکی بسیار دلنشین تشکیل داده خواهد شد.

گاه برای مشتریان اختصاصی خود که با ارسال دعوتنامه آنها را از زمان و مکان نمایشگاه مطلع ساخته‌اید میتوانید این هدایا را شخصی سازی کنید و با حک نام فرد موردنظر این هدیه تبلیغاتی را برای او خاص و منحصر به فرد جلوه دهید.

  • استندهای چوبی فوق العاده زیبایی که یکی از ترندهای این روزهای هدایای تبلیغاتی میباشند از دیگر هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی هستند که برای مخاطب بسیار یونیک و دوست داشتنی خواهند بود.

استندهایی که در عین حال که برای نگه داشتن موبایل استفاده میشوند فضایی برای نگهداری قلم و خودکار و همچنین فضایی جهت قرار دادن گلدانی کوچک را نیز با خود دارند که به زیبایی و دلنشینی هر چه بیشتر آنها میافزاید.

استندهایی هم تنها برای نگهداری گلدان طراحی شده‌اند که آنها خود نیز به تنهایی میتوانند برای مخاطبان جذاب و خواستنی باشند.

  • ماگ‌ها را هیچ گاه نمیتوان از دایره هدایای تبلیغاتی نمایشگاه حذف کرد. چرا که طرفداران پر و پاقرص و هواخواهانی دارند که جایگاه آنها را در میان هدایای تبلیغاتی قرص و محکم کرده‌اند. لیوان تبلیغاتی با طراحی‌های متناسب با برند شما و دیگر طرح‌های زیبا که همواره در زندگی مخاطبان شما کاربرد فراوانی داشته‌اند.
  • فلش مموری‌ها هر چقدر هم که تکنولوژی پیشرفت کند اما همچنان در زندگی ما لازم هستند و ضروری. به همین خاطر هر روزه شاهد تولید آنها در طرح‌ها و شکل‌ها و اندازه‌های متفاوتی هستیم که نشان از وجود محبوبیت این هدایا در این روزها دارد.
  • ابزارهای کوچک و چندکاره از هدایای فوق العاده دوست داشتنی و کاربردی هستند که حضور آنها در کیف یا خودروی هر فردی الزامی می‌باشد. چند کاره بودن این ابزارها و همچنین مجهز بودن آنها به چراغ قوه در شرایط خاص و اضطراری میتواند بسیار مورد استفاده قرار بگیرد و مخاطب شما را از دریافت چنین هدیه تبلیغاتی بسیار خشنود خواهد کرد.

هدایای تبلیغاتی + هدایای نمایشگاهی + هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

  • جاکارتی‌های چرم و شکیل همواره مورد استفاده مخاطبان شما قرار گرفته‌اند. چنانکه در چنین شرایطی آنها را به عنوان هدیه تبلیغاتی از شما دریافت نمایند برای آنها بسیار دوست داشتنی خواهد بود.
  • ست هدایای چرم همچون کیف پول، کمربند و جاسوئیچی و یا خودکار خوش دست چرم یا فلش مموری که از چرم پوشانده شده است هیچ گاه کهنه نخواهند شد. هدایای تبلیغاتی چرم از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی همه اعصار بوده‌اند و گویی خواهند ماند.

به خاطر داشته باشید که مرغوبیت چرم به کار رفته در این هدایا بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.

  • با وجود شیوع ویروس ناخوانده کرونا در حال حاضر امکان برگزاری نمایشگاهی وجود ندارد. اما با کاهش یافتن میران شیوع آن در بازه‌های زمانی مشخص امکان برگزاری نمایشگاه‌ها ممکن است فراهم شود. به همین خاطر تهیه پکی شامل تجهیزات پیشگیری و حفاظتی لازم برای این روزها میتواند اقدام بسیار ستودنی برای مخاطب شما تلقی شود. پکی شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده، تب سنج و حتی ایده خلاقانه قرص‌های مولتی ویتامین و افزایش دهنده سطح ایمنی بدن میتواند بسیار خوشایند مخاطب واقع شود.

شرکت در نمایشگاه‌ها برای رشد و پیشرفت کسب و کار شما بسیار اهمیت دارد. هدایای تبلیغاتی میتوانند غرفه شما را پر از رفت و آمد و هیاهوی مخاطبانی گردانند که هر کدام میتوانند جزئی از سرمایه‌ها و دارایی‌های ارزشمند کسب و کار شما باشند.

به همین خاطر بسیار مهم خواهد بود که کارمندان حاضر شما در غرفه چگونه با آنها آداب معاشرت را به جای می‌آورند. لبخند زدن و صحبت کردن و شرح هویت و داستان کسب و کارتان با رویی خوش و محبت آمیز و باحوصله مخاطب را برای مدت طولانی‌تری در غرفه شما نگه خواهد داشت. و چه بسا که او را به یکی از حامی‌ترین مخاطبان شما بدل کند.

به یاد داشته باشید که پس از قدم گذاشتن مخاطب به غرفه‌ی خود خوشامدگویی و پذیرایی را به بهترین نحو به عمل آورید.

به نمایشگاه‌ها به چشم فرصتی شگفت انگیز نگاه کنید چرا که ممکن است از معدود زمان‌هایی باشد که مخاطب را از نزدیک خواهید دید. پس بسیار نیکوست که از این فرصت به بهترین شکل ممکن بهره ببرید و تجربه‌ای متمایز و خوشایند را برای خود و مخاطب خلق کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز