بهترین زمان سفر به فرانکفورت

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۰:۵۱:۰۴
کد خبر: ۱۲۰۸۹۱۳
بهترین زمان سفر به فرانکفورت
تقریبا هر زمان از سال که پرواز تهران فرانکفورت بخرید و برای سفر به فرانکفورت اقدام کنید، لحظات لذت بخشی را تجربه خواهید کرد.

به گزارش برنا، شهر فرانکفورت پنجمین شهر بزرگ کشور آلمان است که در گذشته یکی از مهم ترین شهرهای امپراطوری روم بوده است. این شهر تاریخی و زیبا به دلیل داشتن فرودگاه بین المللی برای خیلی از گردشگران دروازه ورود به کشور آلمان به حساب می آید. هر ساله مسافران زیادی با اهداف مختلفی مثل کسب و کار، تفریح و شرکت در همایش به شهر فرانکفورت سفر می کنند. تقریبا هر زمان از سال که پرواز تهران فرانکفورت بخرید و به این شهر سفر کنید، لحظات لذت بخشی را تجربه خواهید کرد.

بهترین زمان سفر به این شهر زیبا را بر اساس آب و هوای آن می توان فصل بهار و پاییز دانست. اما در هر ماه که به این شهر زیبا سفر کنید یک رویداد و جشن خاص را خواهید دید و از سفر خود پشیمان نخواهید شد. در این مقاله قصد داریم بهترین زمان سفر به این شهر را بر اساس معیارهای مختلفی چون آب و هوا، فستیوال ها و رویدادهای مهم بیان کنیم. پس اگر می خواهید بیشترین لذت را از سفر خود به شهر فرانکفورت ببرید تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

آب و هوای شهر فرانکفورت

شاید نتوان آب و هوای فرانکفورت را به عنوان یک ویژگی مثبت از این شهر بیان کرد. اما روزهای گرم و آفتابی در این شهر کم نیستند. به طور کلی آب و هوای شهر فرانکفورت معتدل اقیانوسی است. در این شهر ۴ فصل مختلف را می توانید تجربه کنید.

فصل بهار

 با شروع فصل بهار در شهر فرانکفورت، ذره ذره از سرمای سوزان زمستان کاسته می شود و گرمای خورشید را بیشتر از قبل حس می‌کنید. دمای هوا تا ۱۰ الی ۱۸ درجه سانتی گراد بالا می آید و باید منتظر روزهای بارانی باشید. اگر در فصل بهار به این شهر سفر می کنید، لزومی ندارد لباس گرم با خودتان بردارید. اما طوری لباس بپوشید که زیر باران خیس نشوید.

فصل تابستان

شهر فرانکفورت در فصل تابستان، یکی از گرم ترین شهرهای آلمان به حساب می آید. دمای هوا در این فصل بین ۲۳ تا ۳۲ درجه سانتی گراد است. در شهر فرانکفورت، آفتابی ترین ماه سال ماه ژوئن (خرداد ماه) است.

فصل پاییز

با شروع فصل پاییز دمای هوا رفته رفته کاهش پیدا می کند. دمای هوا در این فصل بین ۴ تا ۱۰ درجه سانتی گراد می شود. با شروع ماه نوامبر (آبان ماه) سرمای واقعی را تجربه خواهید کرد. اگر می خواهید در این ماه به فرانکفورت سفر کنید حتما لباس گرم به همراه داشته باشید تا از بادهای سرد در امان بمانید.

فصل زمستان

سفر به فرانکفورت

در فصل زمستان دمای هوا به زیر صفر درجه می رسد. میانگین دمای هوا در این فصل حدود ۳- درجه سانتی گراد است. حتما قبل از سفر در این ماه، کفش و لباس زمستانی مناسبی همراه خود داشته باشید؛ چرا که خیابان های شهر یخ می بندد و ممکن است لیز بخورید. اگر در این فصل قصد رانندگی در خیابان های فرانکفورت را دارید باید خیلی مراقب سر خوردن ماشینتان باشید. اگر برای ورزش های زمستانی از شهر خارج می شوید حتما ماشینی را کرایه کنید که زنجیر چرخ داشته باشد.

فستیوال ها و رویدادهای مهم شهر فرانکفورت

در شهر فرانکفورت رویدادها مختلفی برگزار می شود. اما برخی از آن ها به قدری مهم و جذاب هستند که افراد زیادی از سرتاسر دنیا برای شرکت در آن ها راهی شهر فرانکفورت می شوند. در ادامه با مهم ترین فستیوال ها و رویدادهای شهر فرانکفورت آشنا می شویم.

دو تا از مهم ترین رویدادهای شهر فرانکفورت برپایی نمایشگاه کتاب و جشن کریسمس است.

  • نمایشگاه کتاب فرانکفورت

یکی از مهم ترین رویدادهای شهر فرانکفورت برگزاری نمایشگاه کتاب است. این نمایشگاه هر ساله در ماه اکتبر (مهر ماه) به مدت ۵ روز برگزار می شود و یکی از بزرگترین و معروف ترین نمایشگاههای کتاب در سراسر دنیا است. اگر اهل کتاب خواندن هستید پیشنهاد می کنیم که سفر خود را طوری برنامه ریزی کنید و زمانی بلیط لحظه آخری را خریداری کنید که به این نمایشگاه برسید.

  • کریسمس

همه چیز در رزهای کریسمس متفاوت می شود. بسیاری از آداب و رسوم غربی مردم فرانکفورت را در روزهای کریسمس می بینید. مغازه های مخصوص کریسمس در روزهای پایانی ماه نوامبر (آبان ماه) باز می شوند و در تمامی ساعات شب سال نو باز هستند.

 اگر می خواهید جشن سال نو فرانکفورت را از دست ندهید باید در اواسط دی ماه به این شهر سفر کنید. اما باید به این نکته توجه کنید که در روزهای پایانی سال میلادی قیمت هتل ها افزایش پیدا می کند و خیابان ها از بقیه روزهای سال شلوغ تر می شوند.

در ادامه حال و هوای شهر فرانکفورت را به ترتیب ماه‌های سال مشخص می کنیم تا بتوانید بهترین زمان سفر به این شهر را بر اساس علاقه مندی‌هایتان انتخاب کنید.

شهر فرانکفورت در ماه ژانویه (دی ماه)

 بعد از انکه جشن کریسمش در شهر تمام می شود توریست ها به کشورهای خودشان برمی گردند و شهر خلوت می شود. اگر در این ماه به فرانکفورت سفر می کنید منتظر بارش باران باشید. این ماه زمان خوبی برای موزه گردی است. اگرچه که مردم شهر خیلی مذهبی نیستند و روز "Three Kings Day" به عنوان تعیلی رسمی شناخته نمی شود اما بعضی از مردم محلی آن را جشن می‌گیرند.

شهر فرانکفورت در ماه فوریه (بهمن ماه)

این ماه بهترین زمان برای خارج شدن از شهر و اسکی کردن بر روی تپه های پر شیب است. می توانید سری به بازارچه های دست دوم فروشی بزنید یا از کشاورزانی که محصولات خود را در بازارچه هایشان به فروش می رسانند، چیزی بخرید. مهم ترین جشن در ماه فوریه کارناوالی است که مرکز آن در شهر کلن آلمان است. اما در فرانکفورت نمایش و مهمانی هایی برای اجرای آن وجود دارد که می توانید در آن ها شرکت کنید.

شهر فرانکفورت در ماه مارس (اسفند ماه)

در این ماه گیاه مورد علاقه آلمانی ها که با نام محلی "Spargel" شناخته می شود و نوعی مارچوبه سفید رنگ است در میوه فروشی ها و رستوران های فرانکفورت به وفور دیده می شود. مردم آلمان برای آمدن این گیاه جشن های خاصی را برگزار می کنند.

شهر فرانکفورت در ماه آوریل (فروردین ماه)

با گرم تر شدن هوا و آمدن فصل بهار جشن های بهاری در شهر فرانکفورت شروع می شوند. در این ماه یکی از بزرگترین جشن های عامیانه آلمانی ها به نام "Spring Dippemess" در منطقه "Rhine-Main" برگزار می شود. اگر در این ماه به فرانکفورت سفر کردید حتما در این جشن شرکت کنید و از غرفه های غذا، خوراکی های خوشمزه آلمانی را امتحان کنید. بازی های مختلفی در این فستیوال برگزار می شود و لحظات جذابی در انتظار شما خواهد بود.

یکی دیگر از جشن های این ماه، جشن «عید پاک» است. سبدهای خواربارفروشی پر از شکلات و تخم مرغ رنگی می شوند و درخت عید پاک و آبنماها چهره شهر را دگرگون می کنند. از دیگر جشن های این ماه جشن "Walpurgisnacht" است که در آن جادوگرها برای نمایش دادن به خیابان ها می آیند.

شهر فرانکفورت در ماه می (اردیبهشت ماه)

از مهم ترین رویدادهای این ماه، روز جنگل یا "Wäldchestag"است. در این روز مردم محلی دست از کار کردن می کشند و به جنگل می روند و جشن می گیرند و از ارتباطی که با طبیعت برقرار می کنند لذت می برند.

شهر فرانکفورت در ماه ژوئن (خرداد ماه)

از جشن های بسیار جذاب و سرگرم کننده این ماه جشن میدان اپرا یا "Opernplatzfest" است. میدان اپرا یکی از زیباترین میدان های شهر است. در این جشنواره می توانید بهترین غذاهای آلمان را امتحان کنید و از شنیدن موسیقی لذت ببرید.

شهر فرانکفورت در ماه جولای (تیر ماه)

در این ماه جشنواره های تابستانی شهر فرانکفورت رفته رفته شروع می شوند. کشتی های کروز در رودخانه ماین شروع به کار می کنند.

شهر فرانکفورت در ماه اوت (مرداد ماه)

اگر در این ماه به شهر فرانکفورت سفر کنید متوجه می شوید که برخی از کسب و کارهای کوچک و رستوران ها بسته هستند و صاحبان آن ها به تعطیلات رفته اند.

شهر فرانکفورت در ماه سپتامبر (شهریور ماه)

در این ماه قیمت هتل ها و ایرلاین ها کمتر می شود. از مهم ترین جشن هایی که در این ماه برگزار می شود می توان به "Autumn Dippemess" اشاره کرد.

شهر فرانکفورت در ماه اکتبر (مهر ماه)

در این ماه دمای هوا کمتر و کمتر می شود. اگر دوست دارید در نمایشگاه کتاب فرانکفورت شرکت کنید باید برنامه سفر خود را طوری بچینید که در این ماه بلیط خارجی به مقصد فرانکفورت را خریداری کنید.

شهر فرانکفورت در ماه نوامبر (آبان ماه)

در این ماه دمای هوا کمتر از روزهای قبل می شود و جمعیت گردشگران نیز کم و کمتر می شود. مهم ترین رویداد این ماه روز "Martinstag" است. در این روز کودکان در خیابان راهپیمایی می کنند در حالی که در دستانشان فانوس های تزئین شده را نگه می دارند و دسته جمعی آواز می خوانند.

سفر به فرانکفورت

شهر فرانکفورت در ماه دسامبر (آذر ماه)

یکی از بهترین زمان ها برای مسافرت به شهر فرانکفورت ماه دسامبر است. هوا سردتر از گذشته می شود اما جمعیت گردشگران، ‌چه آن هایی که برای بازدید از شهر فرانکفورت می آیند و چه کسانی که می خواهند شهرهای دیگر را ببینید بیشتر از قبل می شود. مهم ترین جشن این ماه «کریسمس» است.

اگر می خواهید کشور آلمان را بگردید پیشنهاد می کنیم که در ابتدا به شهر فرانکفورت سفر کنید و این شهر را به عنوان مرکز اقامتتان انتخاب کنید. چرا که مسیرهای ریلی و جاده ای این شهر شما را خیلی راحت به شهرهای دیگر آلمان متصل می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز