تجربه سفری شیرین با رزرو ویلا در دماوند

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۰:۲۲:۲۴
کد خبر: ۱۲۰۹۴۰۵
تجربه سفری شیرین با رزرو ویلا در دماوند
اجاره روزانه ویلا در دماوند با کمک پلتفرم های اینترنتیِ مرتبط با اقامتگاه سفر، بسیار آسان تر و مطمئن تر از گذشته شده است.

به گزارش برنا، دماوند که با تهران فاصله بسیار اندکی دارد، به علت شرایط جغرافیایی خاصش، همیشه به عنوان یکی از نقاط ییلاقی اطراف پایتخت، محبوب مرمان این شهر بوده. علاوه بر این، نزدیکی دماوند به قله دماوند در کوه البرز و نیز دشت ملی لار، باعث شده این شهر به قطب گردشگری منطقه خود تبدیل شده و پذیرای مسافرانی از سراسر کشور باشد. این حجم از مسافران به ویژه در روزهای تعطیل، نیازمند فضای مناسب برای اسکان هستند. برای همین نیز اجاره ویلا در دماوند یکی از پر جستجو ترین عبارات در ارتباط با شهر دماوند می باشد.

اجاره روزانه ویلا در دماوند با کمک پلتفرم های اینترنتیِ مرتبط با اقامتگاه سفر، بسیار آسان تر و مطمئن تر از گذشته شده است. در این وبسایت ها شما می توانید بدون مراجعه به محل ویلا، سوئیت یا آپارتمان، اقامتگاه دلخواه خود را انتخاب و رزرو کنید. در این پلتفرم ها، برای راحتی مخاطبان، تصاویر بسیار کاملی از بخش های مختلف ویلا بارگذاری شده. همچنین مشخصات کامل ویلا، شامل ظرفیت، امکانات، قیمت و محل درج گردیده. در این حالت کافیست مسافران با مشاور آن اقامتگاه تماس گرفته و روزهای خالی بودن ویلا را چک کرده و در نهایت رزرو خود را قطعی کنند.

جاذبه های گردشگری دماوند

با وجود این که دماوند یک مقصد گردشگری شناخته شده است، اما بسیاری از هم وطنان ما هنوز از بسیاری از مناطق دیدنی دماوند آگاه نیستند. با شناخت این جاذبه ها، شما می توانید سفری بسیار دلپذیرتر و هیجان انگیزتر را در دماوند برای خود برنامه ریزی کنید. در این شهر غاری مانند غار رودافشان، آبشاری مثل آبشار تیزاب، دریاچه هایی چون دریاچه تار و هویر و نیز بناهای تاریخی همچون حمام محله درویش یا دژ گل خندان قرار گرفته اند.

دشت لار

شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین دیدنی های طبیعی دماوند، دشت لار می باشد. بخش بزرگی از این دشت که بزرگ ترین پارک ملی ایران محسوب می شود، به دلیل پوشش گیاهی و جانوری منحصر به فردش، منطقه حفاظت شده می باشد. این دشت را دشت شقایق های وحشی نیز می نامند، چرا که در بهار، دشت لار پوشیده از فرشی از شقایق های سرخ می شود. این دشت پر از آبشارها، چشمه ها، رودها، بلندی ها و دریاچه های بسیار دیدنی می باشد. دشت لار در مناطق مرزی میان دو استان مازندران و تهران واقع شده. از روزگاران گذشته نیز این منطقه، محل تفریحی ییلاقی پادشاهان و فرمانروایان محسوب می شده.

افزون بر این، یکی از جاذبه های مردم شناسی زیبای دشت لار، حضور عشایر منطقه در فصل هایی ییلاقی در آن است. شما می توانید لحظاتی را نیز در اقامتگاه های عشایری در کنار آنها به سر ببرید. به علت وسعت دشت لار، برای دسترسی به ورودی های مختلف آن، راه های متفاوتی وجود دارد. یکی از این مسیرها از طریق منطقه لواسان بزرگ یا گردنه ایرا می باشد و به پاسگاه محیط بانی قوشخانه می رسد. مسیر دیگر از جاده آبعلی و شهر پلور آغاز شده و و به پاسگاه محیط بانی دلیچای ختم می شود. آخرین راه نیز از روستای گرمابدر فشم شروع شده و به غرب پارک ملی لار می انجامد.

ویلا در دماوند

چشمه اعلا

چشمه اعلا در هفتاد کیلومتری شمال شرق تهران، از دیدنی های بسیار زیبا و بکر دماوند محسوب می شود. آب این چشمه از بارش های سالیانه برف و باران منطقه که وارد خاک شده و از دل زمین می جوشد، تامین می شود. حاشیه و اطراف این چشمه زیبا، در نواحی شمالی شهرستان دماوند، از رسوب های آبرفتی دوره چهارم زمین شناسی و آهک های سخت پوشیده شده.

یک پژوهش علمی که بر روی آب این چشمه صورت گرفته، بیان می دارد که آب معدنی چشمه اعلای دماوند،باعث کاهش فشار خون در بیماران مبتلا به فشار می شود و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را نیز کم می کند. این چشمه آبی بسیار خنک داشته و به طور خاص در ایام تابستان، گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. اطراف این چشمه نیز، در راستای پذیرایی و خدمات رسانی به توریست ها، به وسیله شهرداری دماوند به صورت یک مرکز گردشگری مجهز آماده سازی شده.

برج شیخ شبلی

برجی که این روزها آن را به نام برج شیخ شبلی می خوانند، در گذشته پاگنبد نامیده می شده. این برج قدیمی و مرتفع در تپه ای با عنوان نیل ساخته شده و سازه ای بسیار بلند است که مربوط به عصر سلجوقیان می شود. برج شبلی در مرکز شهرستان دماوند قرار دارد و در میان دو محله قاضی و فرامه جای گرفته. سبک معماری این بنا، به مدل رازی که از متدهای معماری اصیل و قدیمی ایران محسوب می شود، می باشد. برج شیخ شبلی در فهرست آثار ملی ایران درج شده و بسیار ارزشمند و با قدمت تلقی می گردد. این برج آرامگاه فردی به نام شیخ ابوبکر شبلی، یکی از فرمانروایان عادل و مورد علاقه مردم این منطقه بوده.

ویلا در دماوند

اجاره ویلا استخردار دماوند

حالا که تا اندازه ای با تعدادی از جاذبه های گردشگری دماوند، آشنا شدیم، جالب خواهد بود که یکی از محبوب ترین انتخاب های توریست های دماوند یعنی، ویلاهای استخردار آن را هم معرفی کنیم. در این شهر و مناطق اطرافش، انواع ویلاهای استخردار بهداشتی با امکانات بسیار خوب، برای توریست ها آماده شده. با یان حال برای مسافرانی که شاید نتوانند یا نخواهند که در بودجه سفر خود، سهم بزرگی برا ی اقامتگاه کنار بگذارند، سوئیت ارزان در دماوند همیشه در دسترس است. این سوئیت ها دارای مبلمان و امکانات اولیه بوده و در قیمت های بسیار مناسبی به صورت روزانه عرضه می شوند.

اجاره ویلا و سوئیت در همه شهرهای ایران

لوکس ویلا به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های اجاره ویلا و سوئیت و همچنین گردشگری حال حاضر کشور، همیشه به رضایت خاطر مشتریانش می اندیشد. در روزهای همه گیری بیماری کرونا نیز، خدمات اقامتگاهی این شرکت متناسب با شرایط روز و دغدغه سلامت جامعه ارائه می شود. ویلاها، سوئیت ها، آپارتمان ها و خانه هایی که توسط لوکس ویلا در اختیار گردشگران قرار داده می شود، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ضدعفونی و آماده سازی می شوند. سلامت و امنیت هم وطنان، همیشه در راس اولویت های لوکس ویلا قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز