بررسی کامل سایت موبوگیفت؛ خرید آسان انواع گیفت کارت

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۱:۳۱
کد خبر: ۱۲۱۰۶۳۰
بررسی کامل سایت موبوگیفت؛ خرید آسان انواع گیفت کارت
برای خرید گیفت کارت با تحویل فوری می‌توانید وارد سامانه موبوگیفت شده و محصول موردنظر خودتان را انتخاب کنید.

به گزارش برنا، آیا تاکنون برایتان پیش آمده است که بخواهید یک بازی یا نرم‌افزار غیر رایگان را از گوگل‌پلی و یا اپ‌استور خریداری کنید؟ هزینۀ این محصولات را چگونه پرداخت می‌کنید؟ گیفت کارت‌ها، کارت‌هایی هستند که شما می‌توانید به‌وسیله آن‌ها وارد دنیای بازی‌ها، نرم افزارها و محصولات الکترونیکی مختلف شده و خدمات متنوعی را دریافت کنید!

گیفت کارت درواقع همان کارت هدیه است که برای پرداخت هزینه‌های غیر ریالی به‌کار می‌رود. مطمئن بودن و راحتی در استفاده باعث شده است که شرکت‌های بزرگی با ارائه‌ این گیفت کارت‌ها به مشتریان خودشان کمک کنند تا با خیال آسوده‌تری به سرویس‌ها و خدمات‌شان دسترسی داشته باشند.

شرکت‌هایی نظیر گوگل، ماکروسافت، اپل، آمازون، نتفلیکس، سونی و ده‌ها کمپانی بزرگ دیگر با معرفی گیفت کارت‌های مختلف توانسته‌اند نظر مشتریان‌شان را جلب کنند.

ما در این مقاله می‌خواهیم انواع گیفت کارت را معرفی کنیم و با نحوۀ خرید آن‌ها از سایت معتبر موبوگیفت بیشتر آشنا شویم؛ پس ادامه مقاله را از دست ندهید...

معرفی انواع گیفت کارت‌ در موبوگیفت

با ورود به سامانۀ متفاوت و جذاب موبوگیفت با انواع مختلف گیفت کارت روبه‌رو می‌شوید که هرکدام از آن‌ها برای یک کاربرد خاص معرفی شده‌اند. همچنین این کارت‌های هدیه دارای مبالغ مختلف و ریجن‌های متنوع هستند که برای خرید بهتر است به آن‌ها توجه کنید. انواع Gift Card موجود در موبوگیفت عبارتند از:

گیفت کارت اپل

از گیفت کارت اپل برای دسترسی به خدمات و سرویس‌های شرکت اپل استفاده می‌شود. به‌عنوان مثال اگر بخواهید یک برنامه از اپ استور خریداری کنید، باید ابتدا با خرید گیفت کارت اپل  اپل آیدی خود را شارژ کنید .

علاوه‌برآن، برای دانلود آلبوم‌های موسیقی از اپل موزیک و همچنین دانلود کتاب، بازی و سایر خدمات درون‌برنامه‌ای اپل می‌توانید از گیفت کارت Apple استفاده کنید.

گیفت کارت نتفلیکس

در حال حاضر تماشای فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا از طریق نتفلیکس کاملاً میسر شده است. اما به‌منظور پرداخت هزینه‌ها و خرید اشتراک، باید از گیفت کارت نتفلیکس استفاده کنید؛ چراکه امکان پرداخت مستقیم دلاری از داخل ایران وجود ندارد.

  لازم به ذکر است که در سامانه موبوگیفت، این گیفت کارت‌ها در مقادیر مختلف 15دلاری، 25دلاری، 30دلاری و 60دلاری موجود هستند.

سایت موبوگیفت + گیفت کارت

گیفت کارت آمازون

خرید از بزرگترین و مشهورترین فروشگاه اینترنتی جهان یک تجربۀ شیرین است! شما با خرید گیفت کارت Amazon به تمام محصولات فیزیکی و الکترونیکی این شرکت دسترسی خواهید داشت و در کمتر از چند ثانیه می‌توانید سفارش خودتان را ثبت کنید.

گیفت کارت پلی استیشن

اگر اهل بازی‌های ویدئویی هستید و می‌خواهید جدیدترین بازی‌ها را روی کنسول خودتان نصب کنید، بهتر است به فکر خرید گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت پلی استیشن پلاس از سایت موبوگیفت باشید. با این کار، امکان انجام بازی‌های آنلاین و گروهی نیز وجود دارد.

گیفت کارت ایکس باکس

گیمرهایی که از کنسول ایکس باکس برای بازی و سرگرمی استفاده می‌کنند، باید به دنبال گیفت کارت‌های ایکس باکس باشند. با کمک این کارت‌های هدیه می‎توانید جدیدترین بازی‌های ماکروسافت را دانلود کرده و از تمام امکانات غیر رایگان آن‌ها استفاده کنید.

خرید گیفت کارت ایکس باکس با تحویل آنی از سایت موبوگیفت بسیار راحت است و اتفاقاً با کمترین هزینه به مشتریان ارائه می‌شود.

سایت موبوگیفت + گیفت کارت

گیفت کارت پابجی موبایل

یکی از مشهورترین بازی‌های موبایلی جهان، بازی پابجی است که در این سال‌ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اما برای فعال کردن بعضی از امکانات و آیتم‌های موجود در بازی باید هزینه‌های آن از طریق گیفت کارت پابجی موبایل پرداخت شود.

گیفت کارت گوگل پلی

گوگل پلی نیز یک فروشگاه بزرگ از نرم‌افزار و بازی‌های متنوع است که برخی از آن‌ها رایگان بوده و برخی دیگر نیز به صورت پولی ارائه شده است. به همین منظور برای خرید آنی گیفت کارت گوگل پلی و پرداخت هزینه‌های مربوطه بهتر است وارد سامانه موبوگیفت شده و سفارش خود را ثبت کنید.

گیفت کارت اسپاتیفای

علاقه‌مندان به موسیقی احتمالاً با اسپاتیفای آشنایی دارند. در این پلتفرم اگر بخواهید یک آلبوم موسیقی را بخرید باید از گیفت کارت اسپاتیفای استفاده کنید. تنوع بسیار زیاد آهنگ‌ها و رابط کاربری جذاب باعث شده است که اسپاتیفای محبوبیت قابل توجهی در بین مردم کسب کند.

گیفت کارت نینتندو

کنسول بازی نینتندو یکی از کنسول‌های قدرتمند برای گیمرها است که شهرت آن به اندازه کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس نیست. اما بازی‌های اختصاصی جذابی روی نینتندو نصب می‌شوند که دسترسی به آن‌ها فقط با خرید گیفت کارت نینتندو امکان‌پذیر است.

سایت موبوگیفت + گیفت کارت

مزایای خرید از موبوگیفت چیست؟

سامانه موبوگیفت با بیش از پنج سال سابقه درخشان در زمینۀ انواع گیفت کارت توانسته است به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند. در حقیقت، مزایای خرید گیفت کارت اورجینال از موبوگیفت آنقدر گسترده است که مشتریان بسیاری را جذب کرده است. برخی از این مزایا عبارتند از:

1- تنوع کارت‌های هدیه در موبوگیفت بالاست

با ورود به سایت موبوگیفت، تمام گیفت‌ کارت‌ها در مبالغ مختلف مشاهده می‌شوند. همین متنوع بودن محصولات باعث شده است که بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

2- سایت موبوگیفت یک رابط کاربری جذاب دارد

برای خرید گیفت کارت موبوگیفت نیاز به دانش و اطلاعات زیادی نیست! چراکه رابط کاربری سامانه موبوگیفت طوری طراحی شده است که هرکس با هر مقدار از اطلاعات بتواند گیفت کارت موردنظر خودش را پیدا کند و آن را سفارش دهد.

3- موبوگیفت برای مشتریانش برنامه‌های ویژه‌ای دارد

یکی از اهداف مهم مدیران موبوگیفت، راضی نگه داشتن مشتریان است. به همین دلیل، برنامه‌های ویژه‌ای هم برای آنان در نظر گرفته شده است. از جمله این برنامه‌ها می‌توانیم به طراحی یک سیستم امتیازدهی و ارائه کد تخفیف‌های مختلف اشاره کنیم که باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.

4- سابقه موبوگیفت نشان می‌دهد که قابل اعتماد و مطمئن است

تجربه ارزشمند و سابقۀ درخشان موبوگیفت در زمینه فروش کارت‌های هدیه نشان‌دهندۀ این است که موبوگیفت با داشتن نماد دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت، بسیار قابل اعتماد و مطمئن است.

شما نیز برای خرید گیفت کارت با تحویل فوری می‌توانید وارد سامانه موبوگیفت شده و محصول موردنظر خودتان را انتخاب کنید. سپس در کمتر از چند ثانیه، گیفت کارت‌تان را به همراه اسکن معتبر تحویل بگیرید؛ به همین راحتی...

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز