جشنواره "بازم تابستون اومد" پلازیو آغاز شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۰:۰۶
کد خبر: ۱۲۱۵۵۸۵
جشنواره بازم تابستون اومد پلازیو  آغاز شد
فروشگاه اینترنتی پلازیو، بستر خرید و فروش آنلاینی است که از اسفندماه سال 1399 مصادف با ولادت حضرت علی (ع) فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.

به گزارش برنا، فروشگاه اینترنتی پلازیو، بستر خرید و فروش آنلاینی است که از اسفندماه سال 1399 مصادف با ولادت حضرت علی (ع) فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. این فروشگاه با معرفی کالاهای برتر ایرانی و خارجی و ارائه خدمات نوینی مانند خرید خارجی و بی‌واسطه، از جدیدترین خدمات فروش محصول رونمایی کرده است.

اصالت کالا و انتخاب محصول از به‌نام‌ترین برندها در اولویت فروشگاه آنلاین پلازیو قرار دارد؛ چنانکه همه محصولات خارجی پلازیو از ضمانت و گارانتی معتبر برخوردار بوده و از مجاری قانونی و بدون هیچ دخل و تصرفی وارد کشور می‌شود. امکان خرید بین‌المللی از هر جای دنیا، حمل و نقل سریع بین مرزی و دامنه انتخاب متنوع از خدماتی است که پلازیو برای مشتریان خود فراهم کرده است. گستردگی کالاهای داخلی و خارجی باعث شده تا پلازیو ظرف مدت کوتاهی بتواند تبدیل به یک مرجع قابل اعتماد خرید و فروش شود. با این حال، پلازیو تنها به این ویژگی بسنده نکرده و در حوزه ارائه خدمات پس از فروش نیز به بهترین شکل وارد شده است.

با خرید از پلازیو مشتری این اختیار را دارد که براساس ضمانت هفت روزه بازگشت و تعویض کالا در صورتی که از محصول رضایت کافی نداشت محصول را به پلازیو ارجاع نماید. چنین ضمانتی موجب جلب اطمینان مشتریان شده و فضای قابل اعتمادی را برای خریداران فراهم می‌کند. تحویل آسان محصول، اطلاع‌رسانی به موقع درباره نحوه انتقال کالا و دادن حق انتخاب به مشتری از خدمات پلازیو به خریداران است.

پلازیو در این مسیر فروشندگان را نیز فراموش نکرده و با دریافت کمترین کارمزد و تسویه حساب سریع، روز به روز دایره اعتماد فروشندگان را وسیع‌تر می‌کند. اعتماد و دلگرمی بزرگترین مزیت رقابتی است که اساس فروشگاه اینترنتی پلازیو بر آن بنا شده و در واقع کوتاه‌کننده فاصله بین مشتریان و فروشندگان است.

انبارداری رایگان برای فروشنده‌های بزرگ و دریافت کمترین هزینه‌های حمل و نقل نیز از دیگر اقداماتی است که پلازیو بر آن اصرار دارد. به حداقل رسیدن هزینه انبارداری و بهبود کیفیت خدمات لجستیک از اهدافی است که پلازیو قصد دارد طی چند ماه آینده با تحقق آن به یکی از تامین‌کنندگان شایسته در بین فروشگاه‌های آنلاین تبدیل شود. قطعا پلازیو از طریق این راهکارها و خدمات می‌تواند موقعیت ممتازی را برای فروشندگان فراهم کند تا کالاهای خود را به بازار داخلی و کشورهای حوزه منا معرفی کنند.

خریدهای خارجی و بی‌واسطه نیز از دیگر خدمات قابل توجه این فرروشگاه اینترنتی است. این خدمات به خریدارانی که دارای کارت بانکی بین‌المللی نیستند کمک می‌کند تا به کمک این فروشگاه خرید خود را انجام دهند.

تلاش‌های پلتفرم پلازیو با هدف به حداقل رساندن فاصله بین فروشندگان و خریداران در سراسر ایران و جهان همچنان ادامه دارد. این مجموعه برنامه‌های بسیاری را در رسیدن به این هدف بنا کرده است. یکی دیگر از این برنامه‌ها، برگزاری جشنواره‌های ویژه‌ فروش است؛ جشنواره‌ای است که بتواند یادآور نیازهای مشتریان به آن‌ها و البته  عرضه محصولات باکیفیت باشد. جدیدترین جشنواره تابستانی پلازیو با عنوان "بازم تابستون اومد" از 19 تیرماه آغاز شده و تا 17 مردادماه ادامه دارد.

این کمپین تابستانی با ارائه قیمت‌های رقابتی و تخفیف‌دار یکی از بی‌نظیرترین فرصت‌ها را برای مشتریان علاقه‌مند به استایل‌های خاص و مشتاقان سفر و گردشگری فراهم کرده است. 

فرصت را از دست ندهید!

با آغاز روزهای گرم تابستان حتما شما نیز به فکر افتاده‌اید تا از فرصت کوتاه گشت و گذار بهره ببرید. جدیدترین جشنواره پلازیو با فروش متنوع‌ترین محصولات تابستانی از جمله ملزومات گردشگری و چادر مسافرتی، انواع تیشرت زنانه و مردانه، اکسسوری‌ و عینک آفتابی، کیف و  کفش پاشنه بلند، خوشبوکننده و دئودورانت، کرم و ضد آفتاب و هزاران مدل از محصولات تابستانی دیگر آغاز شده است. این جشنواره با بیشترین تنوع کالاهای اصل و تولیدی برندهای مطرح، فرصتی طلایی برای مشتریانی است که بهترین‌ها و به‌روزترین‌ها حرف اول را در سبد خرید آن‌ها می‌زند.

کیف از اکسسوری‌هایی است که تا به حال بانوان بسیاری را هنگام انتخاب و خرید آن با دشواری‌هایی مواجه کرده است. طراحان مد و پوشاک نیز تاکنون در پاسخ به اینکه واقعا چه کیفی مناسب است، مشاوره‌های بسیار مفیدی داده‌اند. به گفته آنها، صرف‌نظر از جنس و کیفیت کیف؛ ریزاندامی یا درشت‌اندامی، فرم بالاتنه و پایین‌تنه، بلندی یا کوتاهی مانتو و مواردی از این قبیل عوامل مهمی در انتخاب و خرید کیف زنانه به شمار می‌روند.

پلازیو + کفش

از بین انواع مختلف کیف مجلسی زنانه، جنس چرم یکی از پرطرفدارترین مدل‌هاست. کیف‌های مجلسی اغلب سایز متوسط یا کوچکی دارند و در انواع رودوشی، کراس یا کلاچ عرضه می‌شوند. سگک‌های خاص، زنجیرهای فلزی و حتی سطح براق از مشخصه کیف‌های مجلسی است. کیف مشکی مجلسی به دلیل راحتی در ست شدن با رنگ‌های مختلف در صدر اولویت بسیاری از خانم‌ها قرار دارد. اگر به دنبال یک کیف مجلسی زنانه هستید بهتر است بدانید کیف‌های بزرگ برای ریزاندام‌ها پیشنهاد جالبی نخواهد بود. در مقابل، درشت‌اندام‌ها نیز بهتر است در بین انواع مدل کیف مجلسی زنانه، خرید کیف‌هایی در ابعاد کوچک را فراموش کنند.

اگر علاقه‌مند به استفاده از کیف اداری زنانه هستید، یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب این کیف به ویژه اگر از آن برای حمل وسایلی مانند کتاب یا لپ‌تاپ استفاده کنید، توجه به تودوزی کیف است. علاوه ‌بر این، از آنجاکه کیف اداری استفاده روزمره دارد و مدام باز و بسته می‌شود، لازم است از استحکام بیشتری برخوردار باشد. کیف‌های مستطیل‌شکل با انعطاف و نرمی کافی برای محیط‌های اداری مناسب‌تر به نظر می‌رسند.

فراموش نکنید که قد نیز یکی از مهم‌ترین نکات کلیدی در انتخاب کیف اداری و مجلسی  زنانه است. بانوان بلندقد به طور معمول محدودیتی در انتخاب کیف ندارند، اما اگر قد کوتاه یا متوسطی دارید، بهتر است قید کیف‌های بزرگ را بزنید و در عوض از کیف‌های متوسط یا از مدل‌های خاصی مثل کوله‌پشتی استفاده کنید. کیف کوله‌پشتی در رده کیف‌های اسپرت زنانه قرار می‌گیرد.

کیف اسپرت نیز به اندازه کیف اداری، کاربری روزانه دارد و از آن می‌توانید هنگام رفتن به باشگاه، مهمانی و حتی گشت و گذار استفاده کنید؛ بنابراین لازم نیست رنگ کیف به اندازه کیف اداری، رسمی یا تیره‌رنگ یا جنس آن از چرم باشد. اگر از کیف اداری برای حمل لوازم ورزشی یا لپ‌تاپ استفاده می‌کنید لازم است که کیف از آستری ضد آب و به اندازه کافی محکم دوخته شده باشد. معمولا برای این کیف‌ها، برزنت‌های سبک در نظر گرفته می‌شود.

از انواع دیگر کیف زنانه، کیف‌ دانشجویی  است. این کیف معمولا ظاهر ساده‌ای داشته و از همه مهمتر قابلیت شست‌وشو دارد. بنابراین استفاده از جنس چرم برای کیف دانشجویی چندان مناسب به نظر نمی‌رسد. از آنجاکه از این کیف برای حمل کتاب، جزوه و لپ‌تاپ استفاده می‌کنید، هنگام خرید به تودوزی آن توجه کنید.

برای خرید انواع کیف زنانه و دیگر محصولات جذاب تابستانی با قیمت‌های ویژه‌ جشنواره‌ای می‌توانید به صفحه جشنواره تابستانی پلازیو مراجعه کنید و خبرهای مربوط به کمپین را از صفحه اینستاگرام پلازیو دنبال کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز