ساندویچ پانل چیست؟

۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۷:۴۰
کد خبر: ۱۲۱۸۷۴۴
ساندویچ پانل چیست؟
شرکت مدرن پانل تولید کننده انواع ساندویچ پانل (سقفی، دیواری، پلی اورتان) برای درب‌ های سردخانه‌ ای، انواع کانکس، ساختمان‌ های پیش ساخته، سوله و کانال‌های پیش عایق و یکی از بزرگ‌ ترین صادرکنندگان کشوری است.

به گزارش برنا، این روزها ساندویچ پانل های مدرن پنل به عنوان یکی از مصالح ساختمانی نوین در بخش قابل توجهی از سازه ها و ساختمان های جدید استفاده می شوند که این به جهت قابلیت ها و ویژگی های بخصوصی است که ساندویچ پانل ها دارا هستند.

از این رو از انواع آنها که معمولا به دو صورت ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری تولید می شوند برای پوشش سقف یا دیوار به کار برده می شوند. همچنین علت اینکه از ساندویچ پانل ها استقبال بیشتری شد و مورد توجه عموم برای ساخت خانه و کاشانه قرار گرفت دسته ای از ویژگی های جدید و مدرن بود که در مصالح ساختمانی سنتی کمتر به چشم می خورد یا اصلا وجود نداشت. مثل سبکی و حمل آسان یا نصب راحت و ویژگی هایی چون عایق صدا و حرارت بودن، مقاومت در برابر خوردگی، قیمت های کمتر و... که این مصالح ساختمانی را مطرح می ساخت.

ساندویچ پانل

با اینحال ساندویچ پانل های مدرن پنل محصولاتی شناخته شده در بین عموم مردم هستند که ویژگی های کاربردی شان بسیاری از سازندگان پروژه های ساختمانی و سازه ها اعم از معماران و مهندسان را مجاب کرده است تا همواره یکی از اولویت های خود را به استفاده از این مصالح ساختمانی معطوف بدارند. اما در میان انواع ساندویچ پانل ها، یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین آنها را می توان ساندویچ پانل پلی اورتان دانست که بیشتر از سایر ساندویچ پانل ها مورد توجه و استفاده‌ قرار می گیرند.

انواع ساندویچ پانل

اینکه امروزه ساندویچ پانل ها گسترش یافته اند و به جهت مقرون به صرفه بودن و راحتی نصب، بخش مهمی از مصالح ساختمانی بسیاری از سازه های ساختمانی را بر عهده دارند یک حقیقت است. از اینرو شاهد تولید انواع آنها اعم از ساندویچ پنل دیواری، ساندویچ پنل سقفی و ساندویچ پنل سردخانه ای هستیم که غالب تفاوت آنها در ضخامت و نوع کاربردشان است. بطوری که ساندویچ پنل دیواری و سقفی، ضخامتی در حدود ۲ تا ۲۰ سانتیمتر و ساندویچ پنل سردخانه ای از ضخامتی در حدود ۸ تا ۲۰ سانتیمتر برخوردار است.

کاربرد ساندویچ پانل

این موضوع که ساندویچ پانل ها توانسته اند به عنوان مصالحی مناسب برای پوشش دیوار و سقف بسیاری از سازه ها و ساختمان های امروزی مورد استفاده واقع شوند یک حقیقت را آشکار می سازد و آن راحت بودن استفاده از آنها و صرفه جویی در وقت و هزینه ها خواهد بود. ضمن اینکه این مصالح جدید بر خلاف بسیاری از مصالح سنتی ویژگی های بارزی هم دارند که بیش از پیش بر جذابیت استفاده از آنها در ساخت و ساز می افزاید. مثلا اینکه در برابر زلزله، حرارت، حلال ها و اسیدها و بسیاری چیزهای دیگر مقاوم هستند و از این گذشته در ۱۲ رنگ متفاوت تولید می شوند که می تواند باعث شود تا استفاده های گسترده ای از ساندویچ پانل ها شود.

ساندویچ پانل

بهترین قیمت برای خرید ساندویچ پانل

معمولا برای ساخت هر سازه و ساختمانی به اولین چیزهایی که فکر می شود هزینه های ساخت آن است و سازه و ساختمانی که توجیه اقتصادی نداشته باشد و هزینه های زیادی روی دست شما بگذارد چندان خوشایند نخواهند بود. یکی از مهمترین چیزهایی که در قیمت ساخت سازه و ساختمان تاثیر مهمی دارد مصالح ساختمانی است که امروز شکل های جدید و نوینی از آن چون انواع ساندویچ پانل به بازار آمده اند که در عین سادگی و راحتی نصب از قیمت های مقرون به صرفه ای نیز برخوردار هستند.

ساندویچ پانل ها دارای دو ورق و یک عایق در میان آنهاست. حال اینکه این ورق ها از چه جنسی باشد و عایق آن از چه موادی ساخته شده باشد قیمت ساندویچ پانل ها را مشخص می کند. همچنین تعداد ورق های لایه های بیرونی و ضخامت آنها در کنار گام استفاده شده در ساندویچ پانل ها که از پنج گام تا سه گام متغیر است در قیمت نهائی ساندویچ پانل تاثیرگذار است. لذا می توانید بسته به استفاده ای که دارید با بالا پایین کردن هریک از مواردی که عنوان کردیم در قیمت تاثیر دارد به بهترین قیمت برای خرید ساندویچ پانل دست یابید.

گاهی دست یافتن به بهترین قیمت برای خرید ساندویچ پانل ممکن است با خرید یک ساندویچ پانل بی کیفیت حاصل شود که اصلا توجیه اقتصادی ندارد و بهترین قیمت بودن آن نیز خالی از اشکال نیست چون از کیفیت آن زده شده است تا چنین قیمتی پیدا کند. لذا زمانی می توان مدعی شد که ساندویچ پانل را با بهترین قیمت خریداری کرده اید که ساندویچ پانل با کیفیت را با قیمت مناسب خریده باشید.

با وجود اینکه نوسانات قیمت ارز در قیمت ساندویچ پانل ها تاثیر مستقیم دارد اما با اینحال فروشندگان کهنه کار و با تجربه در قبال فروش خود گارانتی قیمت هم می دهند. این گارانتی قیمت یعنی اینکه به شما تضمین می دهند که بهترین قیمت برای خرید ساندویچ پانل را پرداخته اید و کمتر از آن را هیچ فروشنده ی دیگری به شما نخواهد فروخت.

مدرن پانل تولید کننده انواع ساندویچ پانل

شرکت مدرن پانل تولید کننده انواع ساندویچ پانل (سقفی، دیواری، پلی اورتان) برای درب‌ های سردخانه‌ ای، انواع کانکس، ساختمان‌ های پیش ساخته، سوله و کانال‌های پیش عایق و یکی از بزرگ‌ ترین صادرکنندگان کشوری است. این شرکت برای جلب اعتماد و اطمینان مشتریان خود تلاش های بسیاری کرده است و همین  تلاش های بی وقفه ی کارکنان و مدیران بوده که باعث شده امروزه این شرکت نماینده انحصاری استان های البرز و قزوین همدان و مرکزی بشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز