دنیای رمزارزها و راه‌های نرفته

۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۱:۳۳
کد خبر: ۱۲۲۴۵۱۷
دنیای رمزارزها و راه‌های نرفته
وقت آن رسیده که به دنیای رمزارزهای دیجیتالی بیایید و با یادگیری، سرنوشت مالی‌تان را تغییر بدهید. فکر می‌کنید که دلیل این پیشنهاد چیست؟ بگذارید تا مفصل برایتان بگوییم.

به گزارش برنا، رمزارزها روی بورس هستند. در صدر اخبار قرار دارند و حتی اگر دقیق ندانید که معنی و طرزکارشان چیست، با بعضی از معروف‌ترین‌هایشان مانند بیت کوین آشنا هستید. چنین وضعیتی پر از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری است اما احتیاط، دانش، هوشمندی و دقت هم می‌خواهد. اگر همیشه دلتان می‌خواسته که در جایی سرمایه‌گذاری کنید اما بازارش را نمی‌شناخته‌اید، الان درست و دقیق وقت آن رسیده که به دنیای رمزارزهای دیجیتالی بیایید و با یادگیری، سرنوشت مالی‌تان را تغییر بدهید. فکر می‌کنید که دلیل این پیشنهاد چیست؟ بگذارید تا مفصل برایتان بگوییم.

سرمایه‌گذاری در دنیای رمزارزها سودآور است اما چرا؟

سرمایه‌گذاری‌کردن تنها راهی است که شما را به سود و ثروت می‌رساند. حتی اگر میلیاردها دلار در حسابتان باشد اما به آن رسیدگی نکنید و در راه سودآوری قدم برندارید، به جایی نمی‌رسید. این داستان شکل دیگری هم دارد. یعنی اگر سرمایه اندکی هم داشته باشید اما آن را در راه و مسیر درستی از سرمایه‌گذاری به کار بگیرید، ثروت‌ از شما دور نخواهد بود. ما هم قبول داریم که تورم، تحریم و شرایط بد اقتصادی رونق را از بازارهای سرمایه‌گذاری مختلف می‌گیرد اما صرف‌نظر از عناصر کلانی که در اقتصاد روی وضعیت جیب‌هایمان اثر می‌گذارند، مدیریت در ابعاد خرد و شخصی سرمایه‌مان می‌تواند راه‌گشای خروج از وضعیت ناملایم و نابه‌سامان باشد. فقط باید بلد باشیم که پایمان را در چه زمینه‌ای از سرمایه‌گذاری بگذاریم و چه کنیم.

این روزها که رمزارزها می‌تازند و به‌شدت معروف هستند، زمان یادگیری درباره‌شان فرارسیده است. این ارزها ویژگی‌های مختلفی دارند که سرمایه‌گذاری در خود را سودآور، عاقلانه و آینده‌نگرانه می‌کنند. چه ویژگی‌هایی؟ اجازه بدهید که بگوییم.

ماجرا از این قرار است که رمزارزهایی مانند اتریوم یا بیت‌کوین بر بسترهای نوینی از فناوری ساخته می‌شوند. آنها مانند دلار نیستند که از سوی بانک و دولت تولید شوند و کنترلشان به دست قدرت‌های بزرگ باشد و جهان را تحت استیلای خودشان بگیرند. دنیای رمزارزها، دنیای آزاد و بی‌نهایتی از فرصت‌هاست. چرا؟‌ چون هیچ ناظر و هسته قدرتی رویشان نظارت و کنترل ندارد. همین موضوع دنیایی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری به ما ارائه می‌کنند.

غیرمتمرکزبودن شبکه رمزارزها

رمزارزهای مختلف در بستر شبکه‌های غیرمتمرکز فعالیت می‌کنند. برای نمونه، بیت کوین و برخی دیگر از رمزارزها در شبکه‌ای به نام بلاک‌چین ساخته و تبادل می‌شوند. این شبکه‌ها ناظر و مدیر ندارند و از آنجا که اطلاعاتشان در دسترس تمام کاربران حاضر در آنهاست از شفافیت بالایی برخوردارند. هر اقدامی مثل تراکنش‌ها و...، در صورتی در بستر شبکه‌هایی مانند بلاک‌چین امکان اجرا پیدا می‌کند که به تایید تمام کاربران شبکه برسد. کاربران شبکه که از آنها به عنوان گره یا ناد (node) یاد می‌شود، در وِفاقی جمعی به تایید امور مختلف می‌پردازند و به آنها قابلیت اجرا می‌دهند. پس خبری از دستکاری و تقلب هم نخواهد بود.

خودتان در نظر بگیرید که چنین شبکه و امکاناتی چطور می‌تواند در دنیای مبادلات ارزی و ارتباطی تغییر ایجاد کند. موسسات مالی که با هزار پیچ‌وخم و دریافت کارمزدهای سنگین به تراکنش‌های ارزی می‌پردازند، با چنین شبکه‌هایی بیکار می‌شوند و نیازی به آنها وجود نخواهد داشت. این یعنی انقلابی بزرگ که آینده را تحت‌تاثیر خود قرار می‌دهد. گذاشتن سبد سرمایه‌گذاری در دنیای آینده‌ها سودآور خواهد بود. شک نکنید.

وجود حمایت و پشتیبانی‌های عمیق از رمزارزها

بزرگان دنیای کارآفرینی و سرمایه‌گذاری هم نگاهشان را به دنیای رمزارزهای دیجیتالی معطوف کرده‌اند. ایلان ماسک بزرگ را همه می‌شناسند؛ از ثروت‌مندترین مردان دنیا، مخترع و کارآفرین بزرگ. او هم با حمایت‌هایش از رمزارزها باعث شده که نگاه بسیاری از افراد دنیا به سمت این ابزارها و فناوری‌های تازه جلب شود. البته این را هم بدانید که پشتیبانی افرادی نظیر ماسک از رمزارزها باعث می‌شود که ارزششان با الگوهایی نامعین دچار نوسان شود. اما در هر حال، نشانه خوبی است از اینکه باید سبد سرمایه‌گذاری‌تان را در بعضی بخش‌ها به رمزارزها اختصاص بدهید. رمزارزها با فناوری‌های نوین‌شان در مسیر تکامل قرار دارند و به‌زودی با تکمیل‌ترشدن ماندگار می‌شوند. پس اگر دیر بجنبید، شاید در آینده‌ای نزدیک برای ورود به بازارهای این ارزهای دیجیتالی نتوانید به‌راحتیِ اکنون اقدام کنید.

یادگیری اصولی و صحیح رمزارزها و سرمایه‌گذاری در بازارشان

آموزش ارز دیجیتال در این روزها زیاد شده است. همه ادعا می‌کنند که می‌توانند در ظرف مدت کوتاهی، شما را به رشد و رونق در سرمایه‌گذاری برسانند. ما از کار دیگران خبر نداریم اما یک نکته را به‌خوبی می‌دانیم. چه نکته‌ای؟ همیشه در امر آموزش و یادگیری باید به سراغ کسانی بروید که سابقه درخشانی دارند و امتحانشان را پس داده‌اند. هیچ‌کس دوست ندارد زمان و پولش را صرف دوره‌ای کند که بازدهی مناسبی ندارد یا دست‌کم مشخص نیست که راندمان خوبی خواهد داشت یا خیر. در این روزها، ریسک جایز نیست. پس به سراغ خوش‌نام‌های بازار آموزش بروید.

موسسه خانه سرمایه نام گنگ و ناآشنایی نیست. همه خانه سرمایه‌ای‌ها را می‌شناسند و می‌دانند که در زمینه‌های سرمایه‌گذاری مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. در زمینه آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال هم می‌توانید روی این تیم قوی حساب کنید. تیم خانه سرمایه در زمینه آموزش عرصه‌های مالی و اقتصادی دیگر بسیار زبردست و خوش‌سابقه است. کافی است که نگاهی به تاریخچه فعالیت‌های این گروه در حوزه سرمایه‌گذاری در بورس بیاندازید و ببینید که در دوران اوج سوددهی بورس، چطور با آموزش‌های اصولی و یاددهی تصمیم‌گیری درست به دانش‌آموختگانش برای رسیدن به موفقیت مالی کمک کرده است.

حالا نوبت بازار ارزهای دیجیتالی رسیده است. خانه سرمایه با ارائه دوره‌ای کامل به علاقه‌مندان حوزه ارز دیجیتال، شرکت در این بستر را آموزش می‌دهد. برای اینکه بتوانید با رمزارزها کار کنید و خریدوفروششان را به‌درستی انجام بدهید، نیاز به شناخت دقیق بازار دارید. در دوره نخبگان خانه سرمایه همه‌چیز درباره بازارهای ارزدیجیتال به شما آموزش داده می‌شود. برای مثال با معرفی صرافی ارز دیجیتال داخلی مانند تبدیل یا صرافی‌های خارجی مانند آموزش صرافی کوینکس و آموزش صرافی کوکوین به شما راه‌وچاه ورود به دنیای رمزارزها آموخته می‌شود.

خانه سرمایه و دوره‌ای کامل و حرفه‌ای برای آموزش ارز دیجیتال

خانه سرمایه + ارز دیجیتال + رمزارز

دوره صفر تا صد آموزش ارز دیجیتال خانه سرمایه با نام دوره نخبگان و به شکل آنلاین ارائه می‌شود. در این اوضاع و روزهای کرونازده دیگر نیازی ندارید که برای شرکت در کلاسی حضوری، سلامتی‌تان را به خطر بیاندازید. محدودیت زمانی و مکانی هم دیگر معنا ندارد. از مزایای دیگر شرکت در دوره نخبگان خانه سرمایه، این است که می‌توانید با معرفی موسسه به مراکز فنی‌وحرفه‌ای، مدارک بین‌المللی این مراکز را دریافت کنید. شاید ندانید که مدرک فنی‌وحرفه‌ای مدرکی بین‌المللی است و از سوی سازمان جهانی کار هم پذیرفته می‌شود. این عالی است و به شما کمک می‌کند که هم در یکی از پرسودترین زمینه‌های سرمایه‌گذاری تخصص پیدا کنید و هم رزومه حرفه‌ای‌تان را برای امور مختلف از جمله مهاجرت پر و پیمان کنید. عالی نیست؟ روی نام خانه سرمایه و اساتید حرفه‌ای‌اش حساب کنید. دوره‌های این مجموعه ثروت، امید و کامیابی را به زندگی علاقه‌مندان بسیاری وارد کرده است. حالا دیگر نوبت شماست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز