راه ابریشم به کنکور ایران رسید

۱۴۰۰/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۹:۳۳
کد خبر: ۱۲۲۸۴۲۶
راه ابریشم به کنکور ایران رسید
مدرسه آنلاین آلا اقدام به ایجاد راه ابریشمی برای کنکور سراسری کرده است تا دانش آموزان و داوطلبان کنکور را در مسیر اصلی موفقیت هدایت کند، بدون آن که نیاز باشد تا روش ها و راه های مختلف را امتحان کنند، با کمک راه ابریشم به هدف خود دست پیدا کنند.

به گزارش برنا، راه ابریشم همان شاهراه و جاده ی افسانه ای که برای تجارت بازرگانان در گذشته مورد استفاده قرار میگرفت و محور اتصال دهنده قاره آسیا به آفریقا و اروپا محسوب میشد چند سالی است دوباره به رونق گذشته خود بازگشته و اینبار در مسیر کنکور ایران نیز قرار گرفته است.

 اهمیت این شاهراه باعث شد تا اصطلاح راه ابریشم تبدیل به مفهومی شود که نشان دهنده یک شاهراه حیاتی در بخش های مختلف است. در همین راستا مدرسه آنلاین آلا اقدام به ایجاد راه ابریشمی برای کنکور سراسری کرده است تا دانش آموزان و داوطلبان کنکور را در مسیر اصلی موفقیت هدایت کند، بدون آن که نیاز باشد تا روش ها و راه های مختلف را امتحان کنند، با کمک راه ابریشم به هدف خود دست پیدا کنند.

شما هم عضو خانواده بزرگ آلا هستید؟

مجموعه آلا در سال 1392 به همت گروهی از جوانان با همکاری اساتید و دبیران دانشگاه و مدرسه صنعتی شریف با هدف اجرای عدالت آموزشی شکل گرفت و امروز خانواده آلا بیش از 5 میلیون نفر جمعیت دارد و در میان دانش آموزان نیز محبوبیت فراوانی دارد به طوریکه که شبکه اجتماعی این سایت یا همان آلاخونه در هر ساعتی از شبانه روز شاهد فعالیت و تبادل اطلاعات بین دانش آموزان است.

مدرسه آنلاین آلا

موفقیت در کنکور با راه ابریشم آلا

اگر بخواهیم شما را با دوره صفرتاصد کنکور راه ابریشم آشنا کنیم باید بگوییم که دوره آنلاین راه ابریشم آلا با تمرکز و پوشش تمام عوامل موفقیت یک داوطلب کنکوری بخش زیادی از چالش های مسیر آمادگی برای آزمون سراسری را برایتان مرتفع کرده است.

ویژگی های بسته آموزش کنکور راه ابریشم

اکنون میخواهیم نگاهی به ویژگی های بسته آموزش کنکور راه ابریشم آلا بیاندازیم و در رابطه با این محصول پرطرفدار توضیحاتی را به شما در قالب نقدها و توصیه ها ارائه دهیم؛ در اولین قدم از بررسی محصول راه ابریشم مدرسه آنلاین آلاء به جامع و کامل بودن آن برمیخوریم به طوری که به گفته تهیه کنندگان این محصول آموزشی، دوره آموزشی راه ابریشم شامل آموزش جامع صفر تا صد دروس دهم، یازدهم و دوازدهم در قالب ویدیوهای آموزشی به همراه جزوات کامل با طراحی زیبا است به طوریکه برای هر درس اختصاصی بیش از 100 ساعت آموزش برای درنظر گرفته شده است و همینطور با حل بیش از 3000 تست از انواع تیپ تست ها از پایه دهم تا دوازدهم شما را برای هر نوع از سوالاتی که میشود از مباحث مطرح کرد آماده میکند.

مراحل تست زنی در بسته کنکوری راه ابریشم با 4 رویکرد برنامه ریزی و تهیه شده است که به دانش آموزان کمک می کند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن در آزمون کنکور سراسری اقدام به پاسخ به سوالات کنکور کرده و به هدف خود دست پیدا کنند. تست زنی در راه ابریشم به نحوی است که شما را به صورت کامل آماده شرکت در آزمون کنکور می کند و در واقع مشکل بسیاری از دانش آموزان که نمی توانند تست های کنکور را به درستی حل کرده و جواب بدهند و یا سرعت عمل بالایی در حل سوالات ندارند به بهترین شکل برطرف کرده است.

برنامه مطالعاتی کنکور راه ابریشم

 

سومین ویژگی مهم راه ابریشم آلا داشتن برنامه مطالعاتی است که به دانش آموزان کمک می کند تا بتوانند از پایین ترین حد خودشان را به سطح بالای آمادگی برای شرکت در آزمون سراسری برسانند. مشاوران آلا قدم به قدم با توجه به شرایط دانش آموزان و سرفصل هایی که باید مورد مطالعه قرار بگیرد و همینطور بودجه بندی آزمون های معتبری که داوطلبان کنکور در دروان آمادگی پیش از آزمون سراسری در آن ها شرکت میکنند همانند آزمون های سازمان سنجش، آزمون های سه آ و آزمون های قلمچی و.... اقدام به تهیه برنامه مطالعاتی برای داوطلبان کنکور کرده اند.داشتن برنامه به شما کنکوری عزیز کمک می کند تا بتوانید آمادگی خود رابرای شرکت در کنکور سراسری را افزایش دهید.

همچنین ویژگی دیگر راه ابریشم ، دوره جمع بندی این محصول جامع و منسجم آمادگی کنکور است که به دانش آموزان کمک می کند تا در زمان های مشخص و برنامه ریزی شده پیش از شرکت در آزمون سراسری اقدام به جمع بندی مباحث آموزشی کرده و از تثبیت آموخته های خود اطمینان حاصل نمایند و به هدف خود برای رسیدن به موفقیت در کنکور سراسری دست پیدا کنند.

مشاوره تحصیلی راه ابریشم

موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که موسسه آلا در کنار داشتن برنامه مناسب برای تحصیل دانش آموزان، تمرکز بسیار زیادی روی مشاوره تحصیلی و انگیزشی نیز دارد و از آنجایی که مشاوره تحصیلی بخش جدا ناپذیر از یک دوره کامل آموزش کنکور  برای داوطلبان محسوب میشود؛ در راه ابریشم آلا نیز به خوبی این نیاز پوشش داده شده است و دانش آموزان می توانند با کمک مشاورین مجرب و با سابقه آلا در راه ابریشم به بهترین شکل ممکن دوره مشاوره تحصیلی و انگیزشی خود را طی کرده و به هدف خود دست پیدا کنند. این مشاوره تحصیلی به شما کمک می کند تا هم نقاط ضعف کار خود را پیدا کرده و هم با انگیزه بالا مسیر رسیدن به موفقیت در کنکور سراسری را طی کنید.

در واقع همین فاکتور ها و پارامترهای بسیار مهم است که باعث شده تا راه ابریشم آلا تبدیل به یکی از دوره ها و برنامه های آموزشی کامل و جامع برای رسیدن به موفقیت در کنکور سراسری شود و از آن به عنوان شاهراه موفقیت در کنکور نام برده شود. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که برای موفقیت در کنکور، راه ابریشم آلا را انتخاب کرده و با شرکت در این دوره جامع به هدف خود دست پیدا کنید.

با همه این تفاسیر و بررسی نظر شرکت کنندگان دوره های پیشین بسته آموزش کنکور راه ابریشم میتوان با قطعیت اعلام کرد که در حال حاضر راه ابریشم بهترین منبع کنکور از نگاه دانش آموزان بوده است.

چرا باید در دوره راه ابریشم آلا شرکت کنیم؟

امروزه در حوزه کنکور شاهد فعالیت شرکت ها و موسسات مختلفی هستیم که شما می توانید با شرکت در این دوره ها، آمادگی خود برای موفقیت در کنکور سراسری را به طرز چشمگیری افزایش دهید اما اینکه چه میزان بتوانید آمادگی خود را با کمک دوره های آموزش کنکور بالا ببرید و یا اینکه کدام یک از این دوره ها بیشترین کمک را به شما میکنند و همینطور از نظر اقتصادی نیز منطقی و مقرون به صرفه هستند نیاز به بررسی و تصمیم گیری توسط شخص شما دارد و اما ما نیز تلاش کردیم اینبار با بررسی یکی از بهترین منابع کنکور به نام راه ابریشم تا حدود زیادی شما را در این مسیر راهنمایی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز