دانلود سریال ملکه گدایان + فیلم های ایرانی

۱۴۰۰/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۷:۳۹
کد خبر: ۱۲۲۹۷۲۶
دانلود سریال ملکه گدایان + فیلم های ایرانی
برخی از فیلم‌های خانگی توانستند خوش بدرخشند و در صدر قرار گیرند؛ از جمله ملکه گدایان، زخم کاری و خاتون و... که در ادامه به اختصار به معرفی این سه مجموعه و دانلود آن از بهترین سایت به نام نکس وان مووی خواهیم پرداخت.

به گزارش برنا، امروزه فیلم‌های خانگی زیادی جای سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی ایران را گرفته و به طور چشمگیری میزان نگاه‌ بینندگان را به خود اختصاص داده‌اند. در این میان برخی از فیلم‌های خانگی توانستند خوش بدرخشند و در صدر قرار گیرند؛ از جمله ملکه گدایان، زخم کاری و خاتون و...  که در ادامه به اختصار به معرفی این سه مجموعه و دانلود آن از بهترین سایت به نام نکس وان مووی خواهیم پرداخت.

درباره سریال ملکه گدایان

حسین سهیلی زاده که در ساخت سریال‌های عامه پسند تجربه دارد، این بار هم با ملکه گدایان دست به این کار زده است. ابتدا داستان به صورت یک درام عاشقانه پیش می‌رود اما کم کم رنگ و بوی حادثه‌ای به خود می‌گیرد. سریال ملکه گدایان تلاش می‌کند مخاطبش را کنجکاو نگه دارد و با نشان دادن تلاش شخصیت اصلی و بیننده، برای یافتن جواب، داستان را همراه با ایجاد گره‌های تازه پیش ببرد. ترکیب بازیگران نوظهور مانند آرمان درویش و مریم قربانی در کنار افرادی مانند رویا نونهالی و باران کوثری، سبب شده تا ما شاهد خلاقیت بیشتر در ترکیب بازیگران ملکه گدایان باشیم. سهیلی زاده این بار نیز به سراغ فضای پایین شهر و کودکان کار رفته تا با پرداختن به این فضا، توجه بیشتری را به فضای داستان جلب کند. این سریال در دو فصل منتشر شده و شما می‌توانید برای دانلود سریال ملکه گدایان، به سایت‌های پخش‌کننده سریال ایرانی به صورت قانونی مراجعه نمایید.

در خلاصه داستان این سریال ایرانی آمده است "امروزِ تو، می‌تونه فردای من باشه … هیچ کس از سرنوشت خبر نداره….حتی شما…" این سریال که پخش آن از دی ماه 99 آغاز شده، توانسته مهمان مخاطبینش در پلتفرم‌ نمایش خانگی فیلیمو گردد. ملکه گدایان سرگذشت البرز، شیمیدانی ساکن آلمان است که پدر و مادرش در ایران زندگی می‌کنند. وی پس از مدتی با سارا، دختری که برای عمل پدرش به آلمان آمده نامزد می‌کند و قرار می‌گذارند تا جشن ازدواجشان را در ترکیه برگزار کنند. همه چیز به خوبی پیش می‌رود تا هنگامی که خبر می‌رسد پدر البرز به کما رفته است. البرز با این که از از بازگشت به ایران هراس دارد و مادرش اصرار دارد که برنگردد، مجبور می‌شود برای آخرین ملاقات با پدر به صورت قاچاقی به ایران بگردد. در جریان اتفاقاتی البرز متوجه می‌شود که در ایران هیچکس او را نمی‌شناسد و به جای البرز، فرهاد بابایی خطاب می‌شود؛ از این همه فقط قاچاقچی‌اش او را به خاطر می‌آورد. کارگردان سریال ملکه گدایان، حسین سهیلی زاده است. بازیگران اصلی که در ملکه گدایان ایفای نقش می‌کنند عبارتند از: باران کوثری، پانته‌آ بهرام، آرمان درویش، محمد رضا غفاری، رویا نونهالی، فرزاد فرزین. تاکنون دو فصل از این سریال پخش شده است. 

دانلود سریال زخم کاری

سریال زخم کاری

سریال زخم کاری که همین روزها از پلتفرم نمایش خانگی در حال پخش است، به سریالی بسیار محبوب برای مخاطبین تبدیل شده است. زخم کاری اولین تجربه کارگردان و تهیه کننده آن، محمد حسین مهدویان در شبکه خانگی می‌باشد. سرمایه گذار سریال زخم کاری فیلیمو است. این مجموعه یک اقتباس از رمان بیست زخم‌ کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد که از تراژدی مکبث نوشتهٔ ویلیام شکسپیر الهام گرفته شده‌ است. زخم کاری داستان ملتهب و پرتنش مالک مالکی را روایت می‌کند. مالک که مدیری موفق در شرکت ریزآبادی‌ها می‌باشد مامور می‌شود تا با نروژی‌ها برای قراردادی نفتی وارد مذاکره شود. نروژی‌ها پس از عقد قرارداد تصمیم به واریز مبلغ چند میلیون دلاری آن به حساب شرکت را دارند اما ماجرا جور دیگری پیش می‌رود. قسمت 9 این سریال توانست رکورد بازدید در فیلیمو را بشکند که نشان از مخاطبین بالای آن می‌دهد. بازیگران اصلی این سریال پرطرفدار عبارتند از جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز، سیاوش طهمورث، مه لقا باقری و مائده طهماسبی می‌باشد.

دانلود سریال ایرانی خاتون

"جنگ تموم نمیشه تا وقتی دشمن زندست..." این دیالوگ اشکان خطیبی در درام زیبای خاتون می‌باشد. خاتون سریالی تاریخیست که به عاشقانه‌ای در روز‌های پر فراز و نشیب اشغال ایران توسط متفقین می‌پردازد. این اولین تجربه کارگردانی سریال تاریخی برای تینا پاکروان می‌باشد. داستان از اول شهریور 1320 در گیلان آغاز شده و با محوریت شخصیت زن آن، خاتون با بازی نگار جواهریان جلو می‌رود. شخصیت خاتون نمونه‌‌ای از زنانی است که دوشادوش مردان، با تحقیر و سرافکندگی پس از اشغال ایران به مبارزه پرداختند. تیم تولید سریال قورباغه هم با این سریال تاریخی همکاری می‌کنند. یکی از نکاتی که سبب جلب توجه بقیه به این سریال شده است، گریم سنگین و زیبای بازیگران و هنرنمایی مهران مدیری و مهران غفوریان در نقشی جدی می‌باشد. بازیگران اصلی خاتون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، قربان نجفی، مزدک میرعابدینی، مهران غفوریان، مهران مدیری، مهتاب ثروتی، مهدی قربانی، عاطفه رضوی، پیام دهکردی، آیدا ماهیانی می‌باشند. شما می‌توانید با دانلود و تماشای این سریال ایرانی، از آن لذت ببرید.

سریال خاتون

دانلود فیلم خارجی و سریال‌ ایرانی

تماشای فیلم و سریال همیشه از سرگرمی‌های مفید و جذاب بوده است. شما می‌توانید فیلم خارجی یا ایرانی مورد علاقه‌ خود را تنها با زدن چند کلیک دانلود نموده و اوقات فراغتان را با تماشای آن بگذرانید. در این چند سال اخیر تولیدات، مخصوصاً شبکه خانگی به شدت افرایش داشته و به مراتب کیفیت این محصولات نیز بالا رفته است. سریال‌هایی مانند ملکه گدایان، جیران، زخم کاری، قبله عالم و خاتون با جذب بالای مخاطب نشان داده‌اند که فیلم و سریال ایرانی می‌تواند در داستان و کیفیت، با سریال و فیلم خارجی برابری کند. در این بین انتخاب رسانه فیلم و سریال به عنوان منبع برای دانلود اهمیت بالایی دارد.

رسانه‌های بسیاری برای دانلود وجود دارد اما ممکن است رسانه‌ای که از آن دانلود می‌کنید به اندازه کافی خوب و راضی‌کننده نباشد. به همین جهت ما سایت نکس وان مووی را به شما معرفی می‌کنیم. این سایت با آرشیو بالا و به روز سریال و فیلم خارجی و همین طور فیلم و سریال ایرانی مانند ملکه گدایان، زخم کاری، قبله عالم و غیره، گزینه‌ای مناسب برای دانلود سریال و فیلم می‌باشد. دیگر نیاز نیست که برای فیلم یا سریال مورد نظر خود ساعت‌ها جستجوکنید. شما می‌توانید به راحتی با ورود به سایت نکس وان مووی، به دانلود سریال ملکه گدایان، زخم کاری، قبله عالم و سایر فیلم‌ها و سریال‌های جدید و مورد علاقه خود بپردازید. امیدواریم ساعات خوشی را با تماشای فیلم‎‌ها و سریال‌های جدید ایرانی تجربه کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز