چگونه در کشور های دیگر اقامت بگیریم؟

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۴:۳۰
کد خبر: ۱۲۳۴۰۴۷
چگونه در کشور های دیگر اقامت بگیریم؟
ما در این مقاله در رابطه با چگونگی اخذ اقامت دائم کانادا، چین، فرانسه، استرالیا و... صحبت می کنیم تا شما عزیزان با آگاهی لازم قدم در این مسیر بردارید.

به گزارش برنا، امروزه با بحث مهاجرت به کشور های توسعه یافته و پیشرفته بسیار افزایش یافته است. متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشور های اروپایی، آمریکایی، آسیایی و... را دارند، باید اطلاعات جامعی را در این زمینه کسب نمایند. هنگامی که متقاضی تصمیم می گیرد به کشور های پیشرفته ای مثل آلمان، استرالیا، چین، کانادا، آمریکا و... مهاجرت کند، سوالات زیادی ذهنش را درگیر می کند مانند چگونگی اخذ ویزا، چگونگی اخذ اقامت، مدارک لازم جهت دریافت ویزا و سوالاتی از این قبیل که برای پاسخ به آنها می تواند با وکیل و مشاور مهاجرتی مشورت کند.

معمولا مهاجرت به کشور های دیگر، تصمیم سرنوشت سازی است و نمی توان آن را ساده تلقی کرد. برخی از افراد تصور می کنند که اخذ ویزا کار چندان سختی نیست؛ اما هنگامی که هزینه های جانبی را برای دریافت ویزا پرداخت می کنند ولی با درخواست شان موافقت نمی شود. به همین خاطر ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که در این راه حتما از فردی که تجربه بالایی در این زمینه دارد، مشورت بگیرید تا مبادا هزینه هایی که در این مسیر پرداخت می کنید بیهوده باشد.

ما در این مقاله در رابطه با چگونگی اخذ اقامت دائم کانادا، چین، فرانسه، استرالیا و... صحبت می کنیم تا شما عزیزان با آگاهی لازم قدم در این مسیر بردارید.

اخذ اقامت دائم کشور چین

کشور چین، یکی از کشور های توسعه یافته و مدرن است که از لحاظ اقتصادی شرایط بسیار مناسبی دارد. این کشور نسبت به جمعیت بالایی که داراست، نرخ بیکاری بسیار پایینی دارد. نرخ پایین بیکاری در این کشور بدین معنی است که  فرصت های شغلی بسیاری پیش روی افراد است. همین امر نیز موجب شده است که متقاضیان زیادی قصد مهاجرت به این کشور پیشرفته را داشته باشند. روش های اخذ اقامت چین به چند دسته تقسیم می شود که عبارت است از:

  • مهاجرت کاری به چین

متقاضیانی که قصد اقامت و مهاجرت به چین را دارند می توانند از طریق پیدا کردن فرصت شغلی به این کشور مهاجرت نمایند. پیدا کردن شغل در چین کار چندان سختی نمی باشد، تنها کافی است از طریق سایت های کاریابی و موسسات کاریابی در چین، شغلی را پیدا نمایید و کارفرمای آن را متقاعد کنید که برای آن شغل فرد قابلی هستید. در این صورت، کارفرما دعوت نامه کاری به شما ارسال می کند و شما می توانید ویزا کاری دریافت نمایید. با چند سال کار مداوم در کشور چین، می توانید درخواست اقامت دائم در آن کشور ار به سفارت بدهید.

  • مهاجرت تحصیلی به چین

از دیگر روش های اقامت و مهاجرت به کشور چین، تحصیل می باشد. متقاضیان با ارسال رزومه تحصیلی خود به دانشگاه های این کشور می توانند نامه پذیرش تحصیلی دریافت نمایند و ویزا تحصیلی خود را بگیرند. متقاضیان پس از اتمام تحصیلات شان در دانشگاه های چین می توانند با پیدا کردن شغل مناسبی در این کشور، ویزا تحصیلی خود را به ویزا کاری تبدیل نمایند و با چند سال کار در این کشور اقامت دائم کسب نمایند.

  • مهاجرت به چین از طریق ازدواج

از دیگر روش های اخذ تابعیت و اقامت چین از طریق ازدواج با یکی از شهروندان این کشور است. البته این ازدواج باید به صورت قانونی و رسمی باشد و متقاضی با همسر خود چند سال در چین زندگی نماید. پس از گذشت این مدت زمان و ارائه مدارک لازم جهت اثبات ازدواج، متقاضی می تواند درخواست اقامت دائم و پس  از آن تابعیت چین را به سفارت بدهد.

  • مهاجرت به چین از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت دائم چین از طریق سرمایه گذاری است. برای سرمایه گذاری روش های مختلفی وجود دارد که برخی از این روش ها منجر به اخذ اقامت دائم نمی شود. به همین خاطر متقاضیان باید قبل از هر اقدامی اطلاعات جامعی را در این زمینه کسب نمایند.

چگونه در کشور های دیگر اقامت بگیریم؟

اخذ اقامت دائم کشور فرانسه

کشور فرانسه یکی از قطب های اقتصادی در قاره اروپا است و شرایط بسیار مطلوبی را برای زندگی و کار داراست. مهاجرت به فرانسه و اخذ اقامت این کشور کار چندان آسانی نیست و باید با مشورت و آگاهی صورت پذیرد. روش های اخذ اقامت فرانسه عبارت است از:

  • مهاجرت کاری به فرانسه

یکی از روش های مهاجرت به فرانسه و اخذ اقامت این کشور از طریق کار است. متقاضیان برای کار در فرانسه باید دارای دعوت نامه کاری از کارفرمای فرانسوی باشند. با اخذ دعوت نامه کاری متقاضی می تواند با چند سال کار مداوم و پرداخت به موقع مالیات درخواست اقامت دائم این کشور را بدهد.

  • مهاجرت تحصیلی به فرانسه

یکی دیگر از روش های مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل است. متقاضیان با اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور می توانند به فرانسه مهاجرت نمایند و پس از فارغ التحصیلی، ویزا تحصیلی شان را به ویزا کاری تبدیل نمایند و درخواست اقامت دائم فرانسه را بدهند.

  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در فرانسه

سرمایه گذاری در فرانسه روش های مختلفی دارد که تمامی آن روش ها منجر به اخذ اقامت دائم این کشور نمی شود. به همین خاطر، بهتر است قبل از هر اقدامی با وکیل و مشاوران مهاجرت مشورت نمایید.

  • مهاجرت از طریق ازدواج در فرانسه

یکی از روش هایی که می توان اقامت دائم و تابعیت فرانسه را دریافت کرد، ازدواج با یکی از شهروندان این کشور است. متقاضیان می توانند با اثبات ازدواج شان به سفارت، درخواست اقامت و پس از آن تابعیت فرانسه را بدهند.

چگونه در کشور های دیگر اقامت بگیریم؟

اخذ اقامت دائم استرالیا

کشور استرالیا نیز یکی دیگر از کشور های پیشرفته و مدرن است که شرایط مناسبی را برای زندگی و کار فراهم کرده است. متقاضیان می توانند از طریق روش های زیر نسبت به اخذ اقامت استرالیا اقدامات لازم را انجام دهند. البته مهاجرت به استرالیا از چند طریق امکان پذیر است؛ اما برخی از این روش ها موجب اخذ اقامت این کشور نمی شود. روش های اخذ اقامت استرالیا عبارت است از:

  • مهاجرت تحصیلی به استرالیا

متقاضیان مهاجرت به استرالیا می توانند از طریق اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور به استرالیا مهاجرت نمایند و پس از اتمام تحصیلات شان، می توانند با پیدا کردن شغلی در این کشور، ویزا تحصیلی خود را به ویزا کاری تبدیل نمایند و درخواست اقامت دائم بدهند.

  • مهاجرت کاری به استرالیا

شرایط کار در کشور استرالیا برای متقاضیان مناسب است؛ اما آنها باید دارای دعوت نامه کاری از کارفرمای استرالیایی باشند تا بتوانند ویزا تحصیلی اخذ نمایند. متقاضیان پس از دریافت دعوت نامه کاری می توانند به این کشور مهاجرت کنند و پس از چند سال کار در این کشور، درخواست اقامت دائم خود را به سفارت بدهند.

  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در استرالیا

یکی دیگر از روش های مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت دائم آن از طریق سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری در استرالیا روش های مختلفی دارد که تمامی این روش ها منجر به اخذ اقامت نمی شود به همین خاطر متقاضیان باید آگاهی لازم را از تمامی روش ها دارا باشند.

  • مهاجرت از طریق ازدواج در استرالیا

از دیگر روش های مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت و تابعیت این کشور از طریق ازدواج با یکی از شهروندان این کشور می باشد. متقاضیان با ارائه اسناد ازدواج شان و زندگی با همسرشان می توانند پس از گذشت مدت زمان مشخصی، درخوسات اقامت دائم و تابعیت کشور استرالیا را بدهند. البته شرایط ازدواج و اثبات آن کمی مشکل است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز