معرفی ۳ برند برتر دستگاه حضور و غیاب موجود در بازار ایران

۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۹:۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۲۳۶۳۷۳
معرفی ۳ برند برتر دستگاه حضور و غیاب موجود در بازار ایران
برای راهنمایی و هموار کردن مسیر انتخاب و خرید(و یا تعویض) دستگاه های حضور و غیاب در این مطلب به بررسی سه مورد از بهترین برندهای دستگاه حضور و غیاب موجود در بازار ایران، می پردازیم.

به گزارش برنا، امروزه کنترل تردد، به ویژه برای سازمان ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ، به امری حائز اهمیت تبدیل شده است. در این مقاله بیش از آن که به اهمیت موضوع کنترل تردد و تاثیر آن بر صنایع مختلف پرداخته شود، برترین برندهای حضور و غیاب در بازار ایران را معرفی خواهیم کرد. در واقع با پیشرفت ارتباطات و تکنولوژی اهمیت بهره مندی از سیستم حضور و غیاب بر مدیران پوشیده نیست، اما آن چه باید به آن توجه کرد انتخاب بهترین محصول متناسب با نیاز خود، از بین دستگاه های حضور و غیاب است.

شما به هنگام انتخاب و خرید دستگاه حضور و غیاب با چند مسئله رو به رو هستید، در ابتدا روش شناسایی دستگاه حضور و غیاب است که می تواند به صورت های مختلف تشخیص از طریق اثر انگشت، عنبیه، چهره، کارت ساعت زنی و ... موجود است. و مسئله ی دوم انتخاب صحیح از بین برندهای داخلی و خارجی موجود بوده تا در عین اقتصادی بودن، بهترین عملکرد را ارائه دهد، به ویژه با توجه به وضع کنونی دلار و نوسانات ارزی.

از این روی برای راهنمایی و هموار کردن مسیر انتخاب و خرید(و یا تعویض) دستگاه های حضور و غیاب در این مطلب به بررسی سه مورد از بهترین برندهای دستگاه حضور و غیاب موجود در بازار ایران، می پردازیم:

برترین برند های حضور و غیاب موجود در بازار ایران  کدام است؟

1- برند Suprema (سوپریما)

Suprema یک شرکت مشهور در حال پیشرفت است که در حال حاضر به عنوان یکی از پیشگامان شیوه‌های استفاده از اطلاعات بیومتریک برای تشخیص هویت شناخته می‌شود. دارا بودن شبکه فروش جهانی در بیش از ۱۳۳ کشور دنیا و فروش محصولات خود به ۵۰ شرکت امنیتی برترِ جهان، باعث شده است که برند Suprema ، به عنوان یکی از برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در جهان شناخته شود. این شرکت در زمینه نوآوری و توسعه مداوم محصولات باکیفیت بیومتریک پیشگام است و محصولات مربوط به کنترل دسترسی و حضور و غیاب آن در بسیاری از حوزه‌ها قابل استفاده هستند. کاربرد غالب دستگاه‌های  Supremaدر برنامه‌های مختلف مانند گذرنامه الکترونیکی، شناسایی جنایی، بازرسی مهاجرت و غیره می باشد.

2- برند Virdi

شرکت union community محصولاتی را در زمینه حضور و غیاب و کنترل دسترسی بیومتریک با برند virdi ، به بازار ارائه کرده است. این شرکت از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده و امروزه جزو برترین برندهای جهان محسوب می شود.

محصولات ارائه شده توسط برند virdi، با تکنولوژی های نوین بیومتریک، یعنی تشخیص چهره، تشخیص عنبیه، شناسایی اثر انگشت همراه با کارت و رمز ارائه می شود. دفتر مرکزی برند ویردی در شهر سئول و در کشور کره جنوبی واقع شده است، اما نمایندگی آن در کشورهایی مانند آفریقای جنوبی، هندوستان و حتی کشور امارات متحده عربی نیز احداث شده است.

3- برند ZK

یکی از برندهای موفق دستگاه حضور و غیاب در بازار ایران و جهان برند ZK می باشد، که فعالیت خود را در سال ۱۹۸۵ در قالب یک طرح تحقیق و توسعه بر روی الگوریتم‌های اثر انگشت آغاز کرد. این شرکت در سال ۱۹۹۸ موفق به تولید دستگاه‌های شناسایی اثر انگشت به صورت تجاری شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه اسکن اثر انگشت و تشخیص هویت است.

برند ZK اولین شرکت بین المللی خود را در سال ۲۰۰۲ در کشور چین و در استان شن ژن راه اندازی کرد و از آن زمان تاکنون نمایندگی های زیادی در اقصی نقاط جهان راه اندازی کرده است.

دستگاه حضور و غیاب

چه پارامترهایی در تعیین برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب نقش دارند:

  1. گارانتی معتبر و طولانی

    یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که برای خرید یک دستگاه حضور غیاب خوب باید مد نظر داشته باشید، گارانتی داشتن آن است.

    بهترین دستگاه حضور غیاب، دستگاهی است که گارانتی معتبر و طولانی پس از فروش داشته باشد تا بتوانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید و یک خرید مطمئن را تجربه کنید!
  2. سرعت پردازش بالا

    سرعت پردازش بالا یکی دیگر از پارامترهای بهترین دستگاه های حضور غیاب است تا بتواند حجم بالایی از اطلاعات را در کمترین زمان ممکن، پردازش کند.

    این موضوع مخصوصا برای شرکت‌هایی که تعداد کارمندان زیادی دارند اهمیت بسیار زیادی دارد.
  3. امنیت در خروجی گرفتن از دستگاه

    بحث امنیت اطلاعاتی که از دستگاه حضور و غیاب می‌گیرید بسیار مهم است زیرا هیچ مدیری نمی‌خواهد که اطلاعات کارمندانش به دست افراد غیر مجاز بیفتد.

    به همین دلیل زمان خریداری یک دستگاه حضور و غیاب باید به بحث امنیتی آن توجه ویژه‌ای داشته باشید!
  4. کیفیت اسکن تصاویر

    هرچه کیفیت دوربین دستگاه بهتر باشد و بتواند تصاویر را بهتر اسکن کند، دقت دستگاه بالاتر است و می‌توانیم انتظار خروجی عالی تری را از دستگاه داشته باشیم.

 مراقب برندهای تقلبی باشید!

اخیرا شاهد حضور برند دیگری به نام مکسا (maxa) در بازار سیستم های حضور و غیاب داخلی هستیم.

دستگاه های معرفی شده با نام این برند، مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره، اثرانگشت، تشخیص عنبیه و کارت و کد هستند. برخی گمان می کنند این برند ایرانی است و در کشور خودمان تولید می شود. اما در جدول زیر و مقایسه ای کوتاه می توان مشاهده کرد که مکسا در برگیرنده محصولات پرطرفدار برندهای خارجی موجود در بازار ایران یعنی Suprema , Virdi  و Zkteco می باشد که با نامی جدید معرفی شده است!

اطلاعات کامل تر را می توان در جدول ذیل مشاهده نمود:

دستگاه حضور و غیاب

 

و اما در ادامه سوالی که جای فکر دارد این است که؛

  • پشتیبانی و گارانتی برند نوظهور مکسا (Maxa) به چه صورت خواهد بود؟
  • آیا مکسا با تمام سورس های نام برده ارتباط مستقیم دارد؟
  • آیا امکان ارائه خدمات پشتیبانی مطلوب برای خریداران این برند وجود دارد؟

سخن پایانی:

رمز ماندگاری و محبوبیت در دنیای حرفه ای تجارت، رعایت صداقت و احترام به حقوق مشتری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز