آشنایی با کف تراش و پولکی کف تراش تاکیم ساش

۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۰۸:۲۶:۱۴
کد خبر: ۱۲۴۳۹۳۰
آشنایی با کف تراش و پولکی کف تراش تاکیم ساش
کف تراش و پولکی کف تراش تاکیم ساش محصول کشور ترکیه و یکی از با دوام ترین برند های ابزار آلات تراشکاری در بازار محسوب می شود.

به گزارش برنا، تاکیم ساش یکی از برند های معتبر جهانی در تولید و ساخت انواع ابزار تراشکاری و اینسرت تراشکاری و انواع کف تراش در این حوزه ( ابزار آلات تراشکاری ) شناخنه میشود . کف تراش یکی از  ابزارتراشکاری  است که به دستگاه فرز فیکس میگردد و برای کف تراشی و دیواره تراشی در صنعت تراش مورد استفاده قرار می گیرد. از خصوصیات کفتراش می توانبه این اشاره کرد که دارای زاویه مثبت باشد که در این صورت کفتراش  برای پرداخت کاری مورد استفاده قرار میگیرد  و الماس های  تراشکاری (اینسرت تراشکاری ) یک طرف به کف تراش بسته می شود و همچنین می تواند بدون زاویه باشد که برای عملیات متوسط رو به خشن کاری در صنع تراشکاری استفاده میگردد و یا می تواند دارای زاویه منفی باشد که برای خشن کاری و عمق بار زیاد استفاده می گردد.

 

نکته دیگر در این خصوص  ( کف تراش )  عملیات کف تراشی علاوه بر ماشین فرز افقی با استفاده از ماشین فرز عمودی امکان پذیر است. ابزارهای کف تراشی در ماشین فرز عمودی شامل ابزار کف تراش تیغچه دار و تیغه فرزهای انگشتی می باشد. کف تراش تکیم ساش محصول کشور ترکیه و یکی از با دوام ترین برند های ابزار آلات تراشکاری در بازار محسوب می شود.

خرید بهترین برند کف تراش در ایران

با توجه به تحریم ایران و استفاده ابزار تراشکاری در صنایع مادر و صنایع نظامی و خودرو و قطعات سازی و درخواست ونیاز کشور برند های مختلفی از طریق بازرگانان و واردکنندگان ابزار تراشکاری به ایران وارد شده است که متاسفانه بعضی از انها دارایکیفیت پایین و ساخت کشور چین میباشد . یکی از برند های معتبر ابزار تراشکاری برند تاکیمساش ترکیه میباشد که از لحاظ کیفیت و عمر کارکرد شرایط ایده آل و دارای صرفه اقتصادی برای صنایع میباشد .

انواع کف تراش

کف تراش و پولکی کف تراش تاکیم ساش

کفتراش تراشکاری دارای انواع مختلفی است از جمله ( کف تراش لقمه زن ، کف تراش پخ زن ، کف تراش سه گوش ، کف تراش چند وجهی ،کفتراش چهار گوش و کفتراش 45 درجه ، کف تراش اینسرت خور ،فرز های بالنوز ، ). کف تراش نیز مانند دیگر انواع ابزار آلات تراشکاری برای کاربری در شرایط ویژه و برای سطوحی با ابعاد مختلف بکار گرفته می شود . از این رو می بایست دارای تنوعی متناسب به نوع تراشکاری و ابعاد و استاندارد های سطوح و متریال بکار گرفته شده در قطعه مادر باشد. با توجه به کاربری گسترده انواع کف تراش برند های معتبر مختلفی در دنیا به تولید این نوع ابزار تراشکاری مبادرت دارند که تکیم ساش ترکیه یکی از شناخته شده ترین این برند ها می باشد. برند های چینی متنوعی نیز در بازار ایران وجود دارند که اغلب دارای توان کاری و طول عمر محدودتری هستند.

نظر شما