دستگاه ذخیره موبایل مشتری چیست؟

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۰:۱۰
کد خبر: ۱۲۴۴۵۸۲
دستگاه ذخیره موبایل مشتری چیست؟
مسلما ساده ترین تعریف از دستگاه ذخیره موبایل مشتری را می توان در عنوان و نام همین دستگاه پیدا کرد. دستگاهی انحصاری از سایت لایت پنل (http://litepanel.ir/page.php?44) که قادر است بدون نیاز به دستگاه دیگر و به صورت مستقل شماره تماس مشتریان شما را ذخیره کند. اما این به چه کاری می آید؟

به گزارش برنا، مسلما ساده ترین تعریف از دستگاه ذخیره موبایل مشتری را می توان در عنوان و نام همین دستگاه پیدا کرد. دستگاهی انحصاری از سایت لایت پنل (http://litepanel.ir/page.php?44) که قادر است بدون نیاز به دستگاه دیگر و به صورت مستقل شماره تماس مشتریان شما را ذخیره کند. اما این به چه کاری می آید؟

جهت مشاره رایگان با ما تماس حاصل فرمایید

09107654805

دستگاه ذخیره موبایل مشتری می تواند کارهای هیجان انگیزی برای شما انجام دهد. شما می توانید از این دستگاه انتظار داشته باشید که به مشتری های خودتان به صورت انبوه پیامک بزنید یا روز تولدشان را به آن ها تبریک بگویید و ده ها کار دیگر. اما قبل از این که بخواهیم با ویژگی های مختلف دستگاه ذخیره موبایل مشتری لایت پنل آشنا شویم، بهتر است به یک سوال پاسخ دهیم چرا اصلا به چیزی مانند دستگاه ذخیره موبایل حضوری یا چیزی شبیه به آن مانند دستگاه ثبت شماره موبایل نیاز داریم؟

چرا به دستگاه ذخیره موبایل مشتری نیاز داریم؟

شما وقتی بتوانید به این سوال پاسخ درستی بدهید، می توانید اهمیت و لزوم استفاده از دستگاه ذخیره موبایل مشتری لایت پنل را پیدا کنید. در واقع پاسخ به این سوال بسیار ساده است و در یک کلمه می توان به آن جواب داد. در واقع شما به چیزی تحت عنوان دستگاه ذخیره موبایل مشتریان نیاز دارید زیرا مخاطب و مشتری تنها چیز با ارزش ما در اقتصاد محسوب می شود.

بگذارید مثالی برای شما بزنیم. به نظر شما صد تومان سود حاصل از فروش یک محصول به یک مشتری بهتر است یا صد تومان سود حاصل از فروش ده محصول به ده مشتری؟

مسلما ده مشتری ارزش بالاتر از یک مشتری دارد. شما با هر تومان سود می توانید ده تومان سود در حالت دوم داشته باشید در حالی که در حالت اول همچنان یک تومان خواهد بود! مشتری و مخاطب تنها چیزی است که از سود و ضرر پر اهمیت تر است.

بنابراین جذب و نگه داشتن مخاطب بزرگترین و مهمترین گام شما در هر کسب و کاری محسوب می شود. استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری لایت پنل دقیقا به شما این امکان را می دهد که بتوانید مخاطب های خودتان را، حتی آن هایی را که تنها یک بار سراغ شما آمده اند برای همیشه نگه دارید.

در واقع سیستم دستگاه ذخیره موبایل مشتری به نوعی طراحی شده است که امکان نمایش آخرین خرید را به شما می دهد. در این حالت شما می توانید به سادگی لیست مشتریانی را که از آخرین خرید آن ها مدت هاست می گذرد را به دست بیاورید و با ارسال پیامک های درست و تبلیغاتی آن ها را به چرخه خرید برگردانید. پس عملا سودآوری دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری بیش از هزینه ای است که برای آن می کنید.

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری + لایت پنل + پنل ارسال پیامک

جهت دریافت راهنمایی بیشتر برای مدل مخصوص کسب و کارتون لطفا تماس حاصل فرمایید

09107654805

کارهایی که دستگاه ذخیره موبایل مشتری انجام می دهد

دستگاه ذخیره موبایل مشتری فراتر از یک دستگاه ذخیره شماره و یا پنل ارسال پیامک لایت پنل است. در واقع دستگاه ذخیره موبایل مشتری در مدل پلاس به اینترنت و حتی برق شهری نیازی ندارد و بر اساس باتری شارژِ می تواند 12 ساعت به صورت مستقل فعالیت کند.

شما می توانید به واسطه این دستگاه رسید های خرید را به شماره تماس مشتری خودتان ارسال کنید. در واقع آن چیزی که امروز در دنیای تجارت اهمیت دارد این است که مشتری احساس کند که نسبت به کسب و کار شما دینی دارد و یا نسبت به آن احساسی پیدا کرده است. وقتی شما بتوانید این کار را انجام دهید در واقع موفق شده اید حداقل برای مدت زمانی مخاطب و مشتری خود را از چنگ رقبا حفظ کنید. همیشه یادتان باشد که باید برای به دست آوردن مخاطب در دنیای عجیب اقتصاد بجنگید. این جنگ ممکن است هزینه های زیادی داشته باشد. از طرف دیگر مسئله هزینه و سود یکی از پایه های اساسی اقتصاد است. این مسئله حکم می کند تا جایی که ممکن است از ایجاد هزینه اضافی جلوگیری کنیم. پس بهتر نیست بجای این که مدام اقدام به جذب مخاطب کنیم، در حالی که می توان با استفاده از دستگاه ساده ای مانند  دستگاه ذخیره موبایل مشتری همان مخاطب را نگه داشت؟!

دستگاه ذخیره موبایل مشتری

نتیجه سخن از آن چیزی که گفتیم

یکی دیگر از نکات مثبت دستگاه ذخیره موبایل مشتری این است که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و کمتر کسی است که نتواند با آن کار کند. در کلام ساده تر اگر بخواهیم بگوییم، دستگاه ذخیره موبایل مشتری بسیار ساده طراحی شده است و شما می توانید به راحتی با آن کار کنید.

در نهایت می توان گفت که به نظر می رسد هر کسب و کاری که مشتری و مخاطب نسبتا گسترده ای دارد و دوست دارد این مخاطب را همیشه برای خود داشته باشد، باید با آن ارتباط برقرار کند. دستگاه ذخیره موبایل مشتری این ارتباط را در شکل های مختلف حتی به صورت صوتی و تماس نیز برقرار می کند. شما دیگر از یک دستگاه ذخیره موبایل مشتری چه انتظاراتی می توانید داشته باشید. این دستگاه می تواند شما را به مشتریان برای همیشه وصل کند. برای خرید این دستگاه نفیس و تحول در فروش خود همین الان "دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری لایت پنل" را در گوگل سرچ کنین.

لطفا از ما بپرسید:

021-91300239

09107654805

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز