دیجی ممبر بهترین و ارزانترین مرجع خرید فالوور اینستاگرام

۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۶:۵۶
کد خبر: ۱۲۴۶۸۹۹
دیجی ممبر بهترین و ارزانترین مرجع خرید فالوور اینستاگرام
همان طور که خواندید دیجی ممبر یک سایت معتبر در زمینه خرید فالوور، لایک، کامنت، ویو در اینستاگرام و همچنین ممبر تلگرامی است

به گزارش برنا، وقتی صحبت از Instagram می‌شود افراد غالباً به یاد پست‌های مختلف و نامتناهی در انواع موضوعات می‌افتند اما واقعیت پشت پرده تمامی پیج‌های تولید محتوا این است که آنها از طریق تولید محتوایی که می‌کنند درآمد قابل توجهی دارند. اینستاگرام بر خلاف یوتیوب، به کاربران خود بابت  تولید محتوا دستمزد نمی‌دهد اما آنها را به جامعه هدفشان از طرق مختلف معرفی می‌کند. مؤثرترین راه آن نیز بردن پست در اکسپلور اینستاست تا افراد بسیار زیادی بتوانند آن را تماشا کنند. این ویوها، لایک‌ها، کامنت‌ها و از همه مهم‌تر فالوورها سبب می‌شوند که پیجی بتواند با گرفتن تبلیغ، که می‌تواند معرفی کسب و کار، برند، دیگر پیج‌ها و ... باشد کسب درآمد کند. از همین رو است که تعداد واینرها، اینفلوئنسرها و بلاگرهای اینستاگرامی روز به روز بیشتر می‌شود و افراد از طرق مختلف، حتی ولاگ گرفتن از زندگی روزمره، به معروفیت و ثروت می‌رسند. اینستاگرام بر خلاف تیک تاک، یک شبه سبب معروفیت و وایرال شدن نمی‌شود چرا که الگوریتم‌های آن بر اساس خصوصیات یک پیج عمل می‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود داشتن فالوور واقعی در همان ابتدای شروع فعالیت مسئله مهمی باشد. پیدا کردن فالوور واقعی در ابتدای کار، امری بس دشوار است و به همین خاطر سایت‌های خرید فالوور اینستاگرام روی کار آمدند.

سایت‌های خرید فالوور اینستاگرام

سایت‌های خرید فالوور اینستاگرام سایت‌هایی هستند که حوزه فراهم آوردن فالوور برای پیج‌های اینستاگرامی فعالیت می‌کنند. فالوور (Follower) که در لغت به معنی دنبال کننده است در رابطه با اینستاگرام به معنی کسی است که تمایل دارد فعالیت‌های پیج و اکانتی دیگر را مشاهده و دنبال کند. فالوورها را می‌توان مهم‌ترین عامل موفقیت یک اکانت اینستاگرامی دانست که با دادن اعتبار به آن، در میزان رشد آن تأثیرگذار هستند. افراد برای شروع و توسعه پیج خود، به مقداری حداقلی فالوور نیاز دارند که سایت‌های خرید فالوور اینستاگرام می‌توانند در رسیدن به این مهم، آنها را یاری کنند. امروزه سایت‌های فعال و مختلفی در خصوص خرید فالوور اینستاگرامی فعالیت می‌کنند اما دیجی ممبر با دارا بودن ویژگی‌های زیر، از بهترین‌های آنها محسوب می‌شود.

فروش فالوور واقعی

فراهم آوردن فالوور واقعی برای خریداران امری است که بسیاری از سایت‌های خرید فالوور اینستاگرامی توانایی انجام آن را ندارند و این در حالی است که فالوور فیک و غیرواقعی نه تنها در طی مدت زمان کوتاهی چنین فالوورهایی با آنفالو کردن پیج شما را ترک خواهند کرد و تمام زحماتتان را به باد خواهند داد بلکه در مدت زمان حضور نیز همانند سمی قوی پیج شما را از پا می‌اندازند. دلیل این مسئله این است که الگوریتم‌های اینستاگرام که معرف حضورتان هستند، بسیار هوشمند عمل کرده و با شناسایی وجود فالوورهای فیک، در پیج‌ها شبیه روح عمل می‌کنند. یعنی نه استوری‌ها را تماشا کرده و نه پست‌ها را لایک می‌کنند، از اعتبار پیج شما در رده بندی خود می‌کاهند و با مارک زدن اکانت شما به عنوان اکانتی کم ارزش، به رشد و گسترش آن کمک نمی‌کنند. این مسئله باعث می‌شود که در مدت زمان طولانی نیز تلاش‌های شما برای گسترش و پیشرفت پیجتان در مقایسه با پیج‌هایی که فالوور فیک ندارند کم‌تر ثمربخش واقع شد. از همین رو، خرید فالوور اینستاگرام از سایتی مطمئن که فالوورهای واقعی را برای پیج شما فراهم می‌آورد مسئله‌ای حائز اهمیت است‌. دیجی ممبر دارای امکان خرید فالوور واقعی ایرانی و خارجی است تا به پیشرفت پیج شما به خوبی کمک کند.

دیجی ممبر بهترین و ارزانترین مرجع خرید فالوور اینستاگرام

ریزش کم با تحویل سریع

موضوعی محتمل که افراد مختلف پس از خرید فالوور فیک اینستاگرامی با آن مواجه می‌شوند نرخ کاهشی میزان فالوورهای آنان است. درصد قابل توجهی از فالوورهایی که به صورت فیک خریداری می‌شوند پس از افزایش فالوور اینستاگرامتان به طور ناگهانی، درعرض مدت زمان نه چندان طولانی، پیج شما را آنفالو خواهند کرد و درصد غالب تعداد فالوورهای مانده نیز در پیج شما فعالیتی نخواهند داشت. اما در صورتی که فالوورها با انتخاب خود پیج شما را فالو کرده باشند مانند اتفاقی که در سایت دیجی ممبر هنگام خرید فالوور اینستاگرامی می‌افتد در پیج شما فعالیت خواهند داشت و شما را آنفالو نخواهند کرد و در نتیجه با حضور فعال و عدم ریزش ناگهانی فالوور، پیج شما توسط الگوریتم خاص اینستاگرام دارای ارزش بیشتری می‌شود و شاهد رشد مثبت و حقیقی پیج خود خواهید بود.

خدمات مختلف شبکه های اجتماعی

فرض کنید وارد پیجی تازه تأسیس می‌شوید که مقدار قابل توجهی فالوور دارد با فرض این که پیج ارزش وقت و توجه شما را دارد به سراغ پست‌هایش می‌روید و با تعداد لایک‌های کم و کامنت‌های انگشت شمار رو به رو می‌شوید. در واقع آن نرخ مشارکتی که از آن تعداد فالوور انتظار داشتید را مشاهده نمی‌کنید و احتمالاً فکر می‌کنید که پیج فیک است و از فالو کردن آن سر باز می‌زنند. در صورتی که تنها به خرید فالوور اینستاگرامی بسنده کنید و از دریافت سایر خدمات نظیر خرید لایک و کامنت خودداری کنید پیج شما نیز در نظر سایر کاربران این گونه خواهد بود و از فالو کردن شما منصرف خواهند شد. پس برای این که پیج خود شما نیز در برابر نظر دیگران ارزشمند به نظر برسد علاوه بر خرید فالوور اینستاگرامی نیازمند خرید لایک، کامنت و ویو نیز خواهید بود که خوشبختانه دیجی ممبر ارائه دهنده خدمات گفته شده می‌باشد. خرید ممبر تلگرامی نیز از دیجی ممبر ممکن است.

دیجی ممبر بهترین و ارزانترین مرجع خرید فالوور اینستاگرام

تعرفه ارزان قیمت و با کیفیت

آنچه که مسلم است این است که شما باید برای به ثمر نشستن پیج اینستاگرامی خود هزینه کنید تا بتوانید در آینده از آن سود و درآمد دریافت کنید. اما در ابتدای کار، دریافت خدمات بیشتر با هزینه کم‌تر نسبت به سایر سایت‌ها سبب می‌شود بتوانید با همان سرمایه کم، زمینه رشد بهتری را فراهم کنید. سایت دیجی ممبر در زمینه تعرفه خدمات، نسبت به سایر سایت‌های فعال در حوزه خرید فالوور اینستاگرامی، تعرفه مناسب‌تری را برای مشتریان گرامی خود تنظیم کرده است و امکان خرید فالوور ارزان قیمت در دیجی ممبر به راحتی چندین کلیک میسر است.

دیجی ممبر، بهترین اپراتور خدمات اینستاگرامی ایران

همان طور که خواندید دیجی ممبر یک سایت معتبر در زمینه خرید فالوور، لایک، کامنت، ویو در اینستاگرام و همچنین ممبر تلگرامی است که علاوه بر ویژگی‌های گفته شده با شروع آنی ارائه خدمات پس از ثبت سفارش، انجام سفارشات بدون نیاز به رمز عبور اکانت، ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان، پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته، مطالب آموزشی مفید در زمینه چگونگی جذب فالوور اینستاگرام و موفقیت در آن و ... بهترین و ارزان‌ترین انتخاب در این زمینه است. علاقمندان می‌توانند برای دریافت خدمات به نشانی اینترنتی https://www.digi-members.com  مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز