فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش؛ خرید باصرفه و همواره تخفیف

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۴:۳۹
کد خبر: ۱۲۵۱۴۶۵
فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش؛ خرید باصرفه و همواره تخفیف
خرید با صرفه را در می توانید در بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور تجربه کنید و مایتحتاج روزانه خود را با حداقل قیمت خریداری کنید.

به گزارش برنا، حتما شما هم نام «فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش» را شنیده اید یا تجربه خرید از این فروشگاه های زنجیره ای را دارید. افق کوروش با شعار «نزدیک مثل همسایه» در سال ۱۳۸۸ برند خود را ثبت و در سال ۱۳۹۲ اقدام به راه اندازی نخستین فروشگاهش در تهران کرد. اما این تعداد فروشگاه های این برند، در حال حاضر به بیش از 3هزار شعبه رسیده است و همان طور که از شعار آن بر می آید، در هر نقطه ای از سرزمین ایران، در ۳۱ استان و ۴۶۰ شهرستان، به راحتی می توان به آن دسترسی پیدا کرد. در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، حجم بالایی از کالاها از تولید کنندگان، بدون واسطه به دست مصرف کنندگان می رسد. بنابراین افق کوروش در راستای حمایت از حقوق هر دو طرف تولید کننده و مصرف کننده، اقدام به اعمال تخفیف های همیشگی روی محصولات فروشگاهی خود می کند. این تخفیف ها در کنار حفظ و ارتقای کیفیت، دو عامل مهم استقبال از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش بوده است. از طرفی به دلیل حجم بالای فروش محصولات در این فروشگاه ها، امکان دسترسی به کالاهای تازه وجود دارد. شاید جالب باشد بدانید که روزانه بیش از ۲۰ میلیون خرید از فروشگاه های افق کوروش انجام می شود که دستاورد بزرگ و موید رضایت خیل عظیمی از مشتریان، از این فروشگاه ها است.

نخستین فروشگاه دارک استور (تمام اینترنتی) افق کوروش

شاید شنیده باشید که یکی از شعار های افق کوروش، «راحت بخر» است. از اقدامات ارزنده مجموعه فروشگاه های افق کوروش، فراهم آوردن امکان های بیشتر، برای خرید آسان تر از این فروشگاه ها و استفاده از کالاهای ضروری در سبد خانوار است. فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، برای مشتریان امکان خرید حضوری، تلفنی و سفارش اینترنتی را مهیا کرده است تا خریداران در کوتاه ترین زمان و راحت ترین راه به کالای خود دسترسی پیدا کنند. در حقیقت خرید با صرفه و زیر قیمت از جمله دستاوردهای فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برای مشتریان است. از اردیبهشت ماه امسال (۱۴۰۰) به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ و پاندمی کرونا، خرید اینترنتی به محبوب ترین و البته ناگزی ترین روش خرید مورد استقبال عموم جامعه قرار گرفت. شرکت فروشگاه های افق کوروش نیز در راستای ارائه خدمات به مشتریان و حفظ سلامت آنان، نخستین شعبه از فروشگاه تمام اینترنتی (دارک استور) را افتتاح کرد. در این فروشگاه سرعت خدمات، در کنار کیفیت، حرف اول را می زند و به همین دلیل هم مشتریان زیادی این روش را جایگزین خرید حضوری کرده اند. هدف فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش رساندن سفارش به روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار سفارش است. با خرید اینترنتی و تلفنی، کالا ها از نزدیک ترین شعبه در کمتر از ۱ ساعت به دست مشتریان می رسند که این موضوع نشان دهنده، احترام به حقوق و جلب رضایت مصرف کننده است؛ یعنی دقیقا یکی از مهم ترین اهدافی که این فروشگاه از ابتدا تا کنون دنبال می کرده است.

فروشگاه افق کوروش

بازطراحی و تغییر لوگوی فروشگاه های افق کوروش

تغییر لوگو یکی از سیاست هایی است که شرکت های بزرگ و موفق جهان بنا به شرایط و تغییر و پیشرفت اهداف خود انجام می دهند. شرکت فروشگاه های افق کوروش نیز به عنوان رهبر بازار خرده فروشی و در راستای راهبری این بازار، با تکیه بر اصول و ارزش های خود و همچنین تلاش برای رسیدن به اهداف این مجموعه با حضور مستمر و یکپارچه در کشور، تغییرات جزئی را در لوگوی این برند اعمال کرده است.  این لوگو با دو جزو «دایره» و «فلش» طراحی شده است. افق کوروش در لوگوی جدید خود با ترسیم یک «فلش» که نشان دهنده راهبری بازار خرده فروشی است، تصیم دارد این راهبری را در قالب برنامه های بلند مدت با نگاهی به آینده، هوشمندی در خرید، شفافیت و توسعه ارزش برای مصرف کنندگان انجام دهد. این راهبردها، در لوگوی جدید، به سمت هدف نهایی نشان داده شده اند که با نشانه «دایره» در لوگو مشخص است. فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با حضور یکپارچه در ایران و تعامل با مصرف کننده نهایی، امکان خرید هوشمندانه و زندگی بهتر و با کیفیت تر را در ایران نوید می دهد. علاوه بر این افق کوروش با بهینه کردن زنجیره ارزش، تعاملی سودمند و بلند مدت را به مشتریان خود وعده می دهد. افق کوروش براساس ارزش و ماموریت های مجموعه ی خود این لوگو را برگزیده است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مجموعه فروشگاه افق کوروش، با نظارت مستمر بر فعالیت کارکنان و فروشگاه ها، سعی در ایجاد و ثبات رضایت مشتریان دارد و این موضوع را یکی از مهم ترین وظایف خود می داند. افق کوروش در این مهم، نظرات و انتقادات مصرف کنندگان را با جدیت پیگیری می کند. شما نیز می توانید هر گونه نظر، پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق تماس تلفنی، پیامک و مراجعه به سایت افق کوروش به آدرس okcs.com به گوش مسئولان برسانید و ما را در رسیدن به هدف جلب رضایت خریداران، یاری کنید.

منبع: سایت مجله کوروش

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز