سالن زیبایی خانه عروس ، برترین و بهترین سالن زیبایی در تهران

۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۰:۴۴:۴۶
کد خبر: ۱۲۵۳۳۹۱
سالن زیبایی خانه عروس ، برترین و بهترین سالن زیبایی در تهران
سالن زیبایی خانه عروس ارائه کننده‌ی انواع خدمات است و شما می‌توانید برای میکاپ عروسی و یا خدمات قبل از آن به این آرایشگاه مراجعه و از خدمات تخصصی و حرفه‌ای این کادر مجرب استفاده کنید.

به گزارش برنا، امروزه میکاپ عروس تبدیل به یک چالش برای عروس خانم‌ها و آرایشگاه‌ها شده است. تمام سالن‌ها و کسانی که در این حرفه کار می‌کنند به فکر این هستند تا بتوانند عروس‌ها را به زیباترین شکل ممکن برای مهم‌ترین شب زندگی‌شان آماده کنند. اگر نمونه کارهای آرایشگاه‌های مختلف را دیده باشید متوجه خواهید شد که در اوج شباهت چه قدر مدل­های مو و آرایشی به کار رفته در هر نمونه با هم متفاوت است. حال این سوال پیش می­آید که یک سالن زیبایی مناسب برای میکاپ عروس چه ویژگی‌هایی دارد و به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اگر شما هم به دنبال یک سالن زیبایی مناسب برای میکاپ روز عروسی خود هستید پیشنهاد می‌کنیم که این محتوا را تا انتها دنبال کنید چرا که ضمن معرفی یکی از بهترین سالن‌ها در این حوزه به شما خواهیم گفت که چگونه در بین تعداد زیادی از آرایشگاه‌ها دست به انتخاب بزنید.

کارهایی که پیش از میکاپ روز عروسی باید انجام دهید

دریافت مشاوره

خیلی از عروس خانم‌ها به هنگام مراجعه به یک آرایشگاه زنانه یک پیش زمینه‌ای از نوع آرایش خود دارند و از آرایشگر می‌خواهند که حتما این پیش فرض‌ها را رعایت کنند. ضمن این که خیلی وقت‌ها عروس‌ها به دنبال آرایش‌هایی هستند که ممکن است سنخیت با نوع چهره و پوستشان نداشته باشد. در چنین مواقعی لازم است که  حتما نتایج احتمالی برای عروس‌ها شرح داده شود و پیشنهادهای مناسب‌تری را به آن‌ها ارائه کرد. بعضی‌ها آرایش سبک می‌خواهند و بعضی دیگر آرایش سنگین. تمام این‌ها و بسیاری نکات دیگر باید از قبل روشن سازی شوند و در کمال صبر و آرامش در مورد آن‌ها تصمیم گرفت.

کارهایی که قبل از روز عروسی باید انجام دهید

میکاپ عروس و پیچیدن موها گاهی آن قدر زمان می‌برد که عروس مجبور می‌شود از صبح زود تا تنها یک ساعت قبل از این که به سالن جشن و یا آتلیه برود درگیر آرایش و پیچیدن موهایش  باشد. در چنین شرایطی دیگر وقت انجام کارهای جانبی نیست. بنابراین شما باید از قبل یک سری کارها را انجام داده باشید که خیلی از آرایشگاه‌های زنانه این کارها را انجام می‌دهند. اما پیشنهاد ما این است که کارهای پیش از میکاپ خود را در همان آرایشگاهی که میکاپ می‌کنید انجام دهید. این کارها شامل مانیکور و پدیکور، رنگ مو، پاک سازی صورت کاشت ابرو و سایر کارهایی که فرد به فرد متفاوت است.

اطلاع از قیمت آرایش عروس

اگر از یک آرایشگاه زنانه بپرسید که قیمت آرایش عروس چقدر در می‌آید احتمالا جواب سر راستی دریافت نخواهید کرد. قیمت آرایش عروس با توجه به مدل آرایش وسایلی که به کار گرفته شده میزان زمانی که آرایشگران صرف می‌کنند و تعداد خدماتی که از قبل روز عروسی باید انجام شود تعیین می‌شود. یک نفر آرایش سبک اروپایی می‌خواهد یکی آرایش خلیجی و یا هندی می‌خواهد پس نمی‌توان قیمت ثابتی داد. در مشاوره قبل از عروسی در نهایت قیمت به شما گفته می‌شود.

الزاما گران‌ترین آرایشگاه بهترین آرایشگاه نیست. آرایشگاهی که به اندازه‌ی کافی مشتری دارد، قانون مدار و به فکر مردم است از گرفتن هزینه‌های نجومی پرهیز می‌کند. آن چه مهم است تناسب بین خدمات و هزینه‌ی دریافتی بابت آن‌ها می‌باشد.

سالن زیبایی خانه عروس + سالن زیبایی + آرایشگاه زنانه

سالن زیبایی

انتظاراتی که باید از آرایشگر خود داشته باشید

اول از همه این که شما باید این انتظار را داشته باشید که آرایشگر از محصولات و لوازم مرغوب و با کیفیتی استفاده کند. در وهله‌ی دوم شما باید این انتظار را داشته باشید که آرایشگر به جزئیات کوچک هم اهمیت بدهد. به طور مثال باید رنگ دست با رنگ صورت تناسب داشته باشد و یا از لاک و ناخن مصنوعی برای ناخن‌ها استفاده کند و در نهایت کار خود را به تمیزترین شکل ممکن به پایان رساند. با توجه به دلهره‌ها و نگرانی‌هایی که عروس در روز عروسی خود دارد برخورد مناسب کارکنان شاید ابتدایی‌ترین انتظاری باشد که آن عروس از یک سالن زیبایی دارد. با توجه به این که هزینه‌های مربوط به عروسی به شکل سرسام آوری افزایش یافته‌اند مراعات جیب مشتری کردن ارزشمندترین کاری است که یک سالن زیبایی می‌تواند انجام دهد.

نظافت محیط و وسایل و همچنین استفاده از ماسک در روزهای فعلی بسیار اهمیت دارد و این حق مشتری است که نسبت به این مسائل حساس باشد.

سالن زیبایی خانه عروس + سالن زیبایی + آرایشگاه زنانه

آرایشگاه زنانه

سالن زیبایی خانه عروس

سالن زیبایی خانه عروس ارائه کننده‌ی انواع خدمات است و شما می‌توانید برای میکاپ عروسی و یا خدمات قبل از آن به این آرایشگاه مراجعه و از خدمات تخصصی و حرفه‌ای این کادر مجرب استفاده کنید. خیلی از خانم‌ها به جای این که از قبل به فکر ترمیم ابرو خود باشند در روز عروسی ابروهایشان را با مداد درست می‌کنند که مسلما بعد از شستن صورت پاک خواهد شد. از آن جایی که تا مدت‌ها بعد از عروسی مراسم‌های پاتختی و پاگشا و دعوت‌های آشنایان ادامه دارد ما پیشنهاد می‌کنیم که در صورتی که برایتان مقدور هست از خدمات بلند مدت تر و اساسی‌تری استفاده کنید. به طور مثال می‌توانید ابروهایتان را ترمیم و یا لیفت کنید خط لب و یا رژ لب دائم بزنید و یا موهای خود را ابریشمی کنید. شما می‌توانید تمام این خدمات و بسیاری از خدمات دیگر را در خانه عروس دریافت کنید و تا مدت‌ها از زیبایی به ارمغان آمده برایتان لذت ببرید.

حساسیت زمان در میکاپ روز عروسی

روز عروسی آن ‌قدر خانواده‌ها پر دغدغه هستند و سر عروس شلوغ می‌باشد که گاهی عروس دیر به سالن می‌رسد و یا باید زودتر از آرایشگاه حرکت کند. در چنین شرایطی چه خوب می‌شود که رفتار پرسنل آرایشگاه با عروس خوب باشد و سعی کنند کار عروس را در اولویت قرار دهند و از پذیرش مشتری‌هایی که وقت رسیدگی به آن‌ها را ندارند خودداری کنند. در چنین شرایطی آرایشگر باید متوجه اهمیت زمان بندی برای عروس باشد و در کمال آرامش و رویی خوش کار عروس را راه بیندازد. کادر سالن زیبایی خانه عروس با بسیار مجرب و چیره دست هستند سرعت عمل بسیار بالایی دارند و با تعجیل در کارها مانع از تاخیر بیشتر شما می‌شوند.

کلام آخر

مراجعه حضوری به انواع آرایشگاه‌های زنانه و بررسی کارهای آن‌ها بهترین راه برای پیدا کردن بهترین سالن زیبایی برای میکاپ عروسی می‌باشد. اما چه قدر خوب می‌شود که این کار را تا روزهای آخر به تعویق نیندازید و از چند ماه قبل با افراد مختلف از کسانی که به تازگی عروسی گرفته‌اند تا متخصصان این حوزه مشورت کنید نمونه کارها را ببینید آن آرایشگاه را دنبال کنید تا در نهایت بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

آدرس و شماره تماس سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس

برای رزرو وقت و ارتباط با سالن زیبایی خانه عروس، از طریق شماره های زیر اقدام نمایید

آدرس: تهران، خیابان وحدت اسلامی بعد از پل ابوسعید ، رو به روی طبرستان

شماره های تماس : 55601191-021 و 55815077-021

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز