لپ تاپ های استوک

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۱:۴۸:۵۷
کد خبر: ۱۲۵۳۷۷۴
لپ تاپ های استوک
لپ تاپ های استوک ، همان لپ تاپ های کارکرده ای هستند، که بعد از مدت کوتاهی استفاده از کشور های اروپایی و آمریکایی با عنوان استوک وارد ایران و سایر کشور های خاور میانه می شوند.

به گزارش برنا، لپ تاپ های استوک ، همان لپ تاپ های کارکرده ای هستند، که بعد از مدت کوتاهی استفاده از کشور های اروپایی و آمریکایی با عنوان استوک وارد ایران و سایر کشور های خاور میانه می شوند. تمام برند های لپ تاپ نو در لپ تاپ های استوک موجود می باشد.

فرق لپ تاپ استوک با دست دوم

معمولا بیشتر افراد در مورد فرق لپ تاپ استوک با دست دوم آگاهی ندارند، در واقع لپ تاپ دست دوم  همان لپ تاپ کار کرده است ؛ که شاید ممکن است تا به الان یکی از آن را خریداری کرده باشیم و یا نیز لپ تاپ خود را با عنوان کارکرده فروخته باشیم؛ قطعا می دانید پیدا کردن لپ تاپ دست دوم برند و کاملا سالم و تمیز کار آسانی نیست ، فرق لپ تاپ استوک با دست دوم همین است ؛ لپ تاپ استوک، دستگاهی برند ، پیشرفته، مرتب و سالمی است که مدت کوتاهی توسط افرادی در کشور های اروپایی و آمریکایی مورد استفاده قرار گرفته ، و پس از مدتی برای کشور های متقاضی صادر شده است.

معمولا فروشگاه های لپ تاپ ، در کشور های آمریکایی و اروپایی برای مشتریان خود ،خدماتی مثل برگشت کالا توسط مشتری ، قائل هستند و افراد پس از خرید می توانند تا ۳۰روز محصول را به هر دلیلی به شرکت و یا فروشگاه بازگردانند و تمام وجه پرداختی خود را دریافت کنند ، در این صورت این شرکت ها و مراکز فروش کامپیوتر و لپ تاپ ها ، با حجم عظیمی از دستگاه های مرجوعی که از حالت آکبند خارج شده ولی برای فروش و استفاده  تمیز و سالم هستند مواجه هستند بنابراین تصمیم به صادرات لپ تاپ های استوک می گیرند.

قبل از خرید هر نوع لپ تاپی چه لپ تاپ نو چه دست دوم و یا استوک؛ انتظارات و نیاز های خود از لپ تاپ را مشخص کنید تا انتخاب یک لپ تاپ مناسب برای شما آسان تر شود.

مثلا برای برنامه نویسی و طراحی گرافیک یا گیمینگ و...به لپ تاپ های پرقدرت و پیشرفته نیازمند هستید، اما برای کار های اداری و روزمره می توانید به لپ تاپ های ساده و معمولی اکتفا کنید.

لپ تاپ های استوک به دو دسته تقسیم می شوند

  1. گروه اول لپ تاپ های سالم با ظاهری تمیز و مرتب هستند ، با لپ تاپ نو هیچ فرقی ندارند و بین مشتریان بسیار محبوب و پر طرفدار هستند‌، از لحاظ کیفیت نیز بسیار مرغوب و درجه یک می باشند.
  2. گروه دوم ، لپ تاپ هایی هستند با وجود خط و خش و ایرادات جزئی که قابل چشم پوشی است ؛ اما از لحاظ فنی سالم و بدون عیب می باشند.

لپ تاپ استوک

قیمت لپ تاپ های استوک

امروزه برای خرید یک لپ تاپ ارزان ولی در عین حال با کیفیت ، به دانش و آگاهی هایی نیاز است، اکثر افراد در هنگام خرید لپ تاپ تنها قیمت ارزان آن را مورد توجه قرار می دهند ، اما این درحالی است که لپ تاپ خوب ، لپ تاپی است که در عین ارزان بودن بتواند پاسخگوی نیاز های شما نیز باشد.

در حال حاضر در کشور ما به دلیل تورم و نوسانات ارزی، لپ تاپ ها قیمت مشخص و ثابتی ندارند، اما به طور کلی همواره لپ تاپ های استوک نسبت به لپ تاپ های نو و آکبند ارزان تر هستند .

لپ تاپ های دست دوم یا کارکرده نیز از قیمت کمتری برخوردار هستند اما از لحاظ کیفیت نسبت به لپ تاپ های استوک اروپایی کم کیفیت تر و گاهی به دلیل کارکرد زیاد ، مشکل دار هستند . بنابراین هنگام خرید لپ تاپ دست دوم تنها به قیمت ارزان آن اکتفا نکنید ! و کیفیت و کارایی آن را نیز مد نظر قرار دهید.

لپ تاپ استوک

مزایا و معایب لپ تاپ های استوک

قطعا مهم ترین دلیل خرید لپ تاپ های استوک قیمت ارزان،  و کیفیت بالای آنها است .

در حال حاضر استفاده از لپ تاپ برای تمامی افراد امری ضروری است از طرفی به دلیل قیمت گران لپ تاپ های نو ،خرید آن برای بسیاری از افراد ممکن نیست ، و گزینه جایگزین آن خرید لپ تاپ های استوک است.

بدنه این لپ تاپ ها بسیار مقاوم ساخته می شوند و تست های امنیتی زیادی را در چند مرحله طی می کنند، همچنین در ساخت بیشتر این لپ تاپ ها قطعات با کیفیت و مرغوبی بکار برده می شود که باعث افزایش طول عمر آنها می شود.

از تنها معایب لپ تاپ های استوک عدم گارانتی می باشد، اما شما می توانید با خرید از فروشگاه ها و مراکز فروش معتبر و با راهنمایی متخصصان خبره ، لپ تاپ مورد نظر را با اطمینان خاطر خرید کنید.

مزایا و معایب خرید لپ تاپ دست دوم

مزایا:

  • خرید یک لپ تاپ دست دوم باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.
  • با خرید لپ تاپ دست دوم، به کاهش حجم زباله های الکترونیکی کمک بسزایی می کنید .

معایب:

  • لپ تاپ دست دوم یا کارکرده، تحت گارانتی نیست!
  • اکثر لپ تاپ های دست دوم ، به دلیل کارکرد زیاد مستهلک هستند.

نکات ضروری که قبل از خرید لپ تاپ دست دوم باید در نظر گرفت!

خرید لپ تاپ دست دوم دارای ریسک زیادی است ، قبل از خرید می بایست از سلامت تک تک قطعات لپ تاپ اطمینان حاصل کنید، و هنگام خرید فاکتور های زیادی را در نظر بگیرید.

  1. بررسی ظاهر لپ تاپ
  2. بررسی صفحه نمایشگر
  3. توجه به مادربرد دستگاه
  4. اطمینان از سلامت باتری
  5. بررسی و تست کیبورد لپ تاپ
  6. بررسی پردازنده لپ تاپ دست دوم
  7. توجه به رم لپ تاپ

برای اطمینان خاطر ازخرید لپ تاپ دست دوم یا استوک ، از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

اگر نمی خواهید به صورت حضوری لپ تاپ بخرید ، فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارند که نماد الکترونیک دارند و لپ تاپ های استوک و دست دوم را عرضه می کنند، به علاوه این سایت ها مهلت تست چند روزه نیز در اختیارتان قرار می دهند تا بتوانید تمام قسمت های لپ تاپ را بررسی کنید.

لپ تاپ استوک

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز