چگونگی فعالیت یک موسسه مشاوره حقوقی

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۲۵۴۱۷۳
چگونگی فعالیت یک موسسه مشاوره حقوقی
در این مقاله میخواهیم راجب مشاوره حقوقی و انواع آن برای شما بگوییم و مشاوره حقوقی آنلاین به چه صورت انجام می شود.مشاوران آریا دادیار

به گزارش برنا، پیچیدگی های ذاتی قراردادهای تجاری، قوانین حمایت از مصرف کنندگان و مقررات بازرگانی ، در بسیاری از صنایع به این معنی است که پرونده های کیفری بخشی طبیعی از انجام کسب و کار هستند. خطر این پرونده ها، موسسات مشاوره ای ، کمک به صرفه جویی در هزینه ها و دفاع از شرکت ها در برابر شکایت شاکیان می باشد . این چیزی است که یک موسسه  مشاوره حقوقی می تواند به آن کمک کند. با مشارکت به عنوان یک مشاوره اینترنتی، به جای یک موسسه قانونی سنتی، موسسه شما قادر خواهد بود به مسائل حقوقی شرکت ها مشاوره دهد و برنامه های مربوط به انطباق را با دستورالعمل های محلی و کشوری تنظیم کند. شما همچنین می توانید شرکت هایی را بدون واحد حقوقی تاسیس کنید و هزینه های حقوقی آنها را کاهش دهید.

موسسه مشاوره حقوقی برای چه کسی مناسب است؟

این کسب و کار برای وکیلی ایده آل است که می خواهد موسسه حقوقی خود را ترک کند یا از نقش سنتی در موسسه حقوقی  خارج شود .

چه اتفاقی در یک روز معمولی در یک موسسه مشاوره حقوقی رخ می دهد؟

مسئولیت روزانه موسسه بر اساس نوع مشاوره ای است که شرکت شما تصمیم به انجام آن دارد. بعضی از شرکت های مشاوره ای، به عنوان مثال، به طراحی بخش های تطبیق، کمک می کنند در حالی که دیگران به عنوان واسطه ها عمل می کنند. و روزها معمولا با ملاقات موکلین ، مشاوره به آنها و ارائه روش های قانونی مختلف به موکلین سپری می شود .

بازار هدف این موسسه مشاوره حقوقی چیست؟

موکلین پیشنهادی برای این نوع کسب و کار، شرکت های بزرگی هستند که نیازمند مشاوره خارجی، کنترل هزینه ها، خدمات کاهش هزینه های دادرسی یا کسانی هستند که می خواهند مسئولیت قانونی و مواجهه با آنها را کاهش دهند .

بدترین نوع موکلین، کسب و کارهای کوچک و یا افرادی هستند که نمی توانند هزینه خدمات یک شرکت مشاوره ای را بپردازند .

پتانسیل رشد برای یک شرکت مشاوره حقوقی چیست؟

هدف این صنعت به طور کلی برای رشد است، زیرا کسب و کار ها درک می کنند که برای صرفه جویی در مسائل قانونی باید هزینه کرد.

پتانسیل رشد این صنعت بسیار عالی است. یک شرکت مشاوره کوچک می تواند بر روی چندین موکل تمرکز کند و یک کسب و کار کوچک را مدیریت کند. یک شرکت بزرگ می تواند چند وکیل یا چند صد وکیل را استخدام کند . کار اداری قسمت بزرگی از این کسب و کار است، بنابراین استخدام یک تیم ماهر از نیروی کار اداری در اوایل مهم است.

برخی از مهارت ها و تجربیاتی که به شما کمک می کند یک شرکت مشاوره حقوقی را ایجاد کنید چیست؟

موفقیت این کسب و کار بستگی به تیم حقوقی آن دارد. به همین دلیل، صاحبان کسب و کار که یک شرکت مشاوره حقوقی را تاسیس می کنند، تقریبا همیشه وکلا هستند. مدرک حقوقی تقریبا همیشه ضروری است.

تجربه در کسب و کار، با مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت کسب و کار (MBA) بسیار مفید است، اما لازم نیست.

در نهایت، حداقل تجربه چند ساله در یک شرکت حقوقی و همچنین یک موسسه مشاوره حقوقی، یک ضرورت عملی است تا شما بتوانید این صنعت را درک کنید و چگونه کار آن را بدانید .

هزینه های مربوط به افتتاح یک شرکت مشاوره حقوقی چیست؟

هنگامی که دارای مدرک لیسانس شدید، هزینه های شروع یک شرکت مشاوره حقوقی ارزان می شود. همه چیزی که نیاز دارید، خدمات اساسی و ساختار حقوقی شامل LLC (حداقل) ، بیمه ، یا برخی دیگر از نرم افزار حسابداری، کارت های تجاری، تبلیغات و یا بسته های پست مستقیم و وب سایت است.

هزینه های راه اندازی شما نباید بیش از 50 میلیون تومان باشد و در برخی موارد خیلی کمتر است.

راهنمایی های شخصی برای آغاز به کار یک شرکت مشاوره حقوقی چیست؟

موفق ترین شرکت های مشاوره حقوقی از یک شرکت حقوقی شروع می شوند و یا با یک تیم خبره و ماهر از وکلا شروع می شوند. جدا از آن، تمرکز بر گرفتن چند موکل است که شامل موکلین بزرگ شرکتی است که به خدمات مشاوره ای شما در زمینه کسب و کار نیاز دارند و حاضرند برای آن هزینه کنند .

در نهایت باید گفت که اگر شما به یک موسسه حقوقی در زمینه مشاوره برای امور قانونی خود نیاز دارید و می توانید به گروه وکلای آریا دادیار مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید .

راههای تماس با مشاوره حقوقی و وکیل

اگر شما پرونده ای دارید حتما مشورت جهت ارتقا دانش حقوقی با مشاوران آریا دادیار باید ابتدا صحبت کنید و در صورت تمایل پرونده خود را به آها بسپارید. برای ورود به سایت آریا دادیار به نشانی ariadadyar.com بروید.

نظر شما