۷ فیلم سال ۲۰۲۱ که حتما باید ببینید

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۰۹:۴۶:۵۱
کد خبر: ۱۲۵۸۰۰۳
۷ فیلم سال ۲۰۲۱ که حتما باید ببینید
امروز قرار است، هفت فیلم و سریالی که باید حتما امسال ببینید رو به شما معرفی کنیم و بهترین وب سایت دانلود فیلم و سریالی که می توانید برای دانلود فیلم سینمایی و سریال از ان استفاده کنید را هم به شما معرفی کنیم. مطلب را تا انتها بخوانید و با آنها اشنا شوید.

به گزارش برنا، سال 2021 سال خیلی خوبی برای عاشقان فیلم و سریال خواهد بود، چرا که کمپانی های بزرگی مثل مارول Marvel، دیزنی Disney، نتفلیکس Netflix، اچ بی او HBO دارند فیلم و سریال های خیلی فوق العاده ای برای طرفدارهای فیلم و سریال می سازند. همه ساله فیلم و سریال هایی ارائه می شوند که کلی خاطره برای ما می سازند. باید منتظر باشیم و بهترین هایی که قرارهست عرضه شوند را هم بررسی کنیم که کدام ها را قرار است چندین بار ببینیم.

امروز قرار است، هفت فیلم و سریالی که باید حتما امسال ببینید رو به شما معرفی کنیم و بهترین وب سایت دانلود فیلم و سریالی که می توانید برای دانلود فیلم سینمایی و سریال از ان استفاده کنید را هم به شما معرفی کنیم. مطلب را تا انتها بخوانید و با آنها اشنا شوید.

      1. فیلم سینمایی DUNE یا تل ماسه

یکی از فیلم هایی که باید امسال ببینید تل ماسه هست که یک فیلم ماجراجویانه، درام و علمی تخیلی بوده و اقتباسی است از رمان علمی-تخیلی فرانک هربرت درباره پسر یک خاندان سلطنتی که محافظت از ارزشمندترین دارایی و حیاتی‌ترین عنصر کهکشان، به او سپرده شده است .این فیلم، محصول ۲۰۲۱ به کارگردانی دنی ویلنوو می‌باشد. داستان فیلم در آینده‌ای دور و در سیاره‌ای به نام آراکیس رخ می‌دهد که به خاطر طبیعت بیابانی خود به تل‌ماسه مشهور شده‌است. این سیاره که تنها منبع ماده‌ای ارزشمند است، آوردگاهی برای نزاع چندین گروه مختلف می‌شود. از مشهور ترین بازیگران این فیلم می توان به Timothée Chalamet، Zendaya، Rebecca Ferguson و Jason Momoa اشاره کرد.

      2. فیلم Black Widow (بیوه سیاه)

یکی دیگر از فیلم هایی که توصیه میکنیم نگاه کنید، مربوط به کمپانی مارول بوده. بیوه سیاه، فیلمی اکشن و ماجرایی محصول سال 2021 به کارگردانی کیت شورت‌لند می‌باشد. داستان فیلم از این قرار هست که ناتاشا رومانوف / بیوه سیاه (اسکارلت جوهانسون) که یک فراری تحت تعقیب دولت بوده، هنگامی که یک بسته مرموز حاوی پادزهر ویژه دریافت می‌کند، دوباره به خطر میفتد و ناگهان با خواهر کوچکش یلنا (فلورانس پوگ) که به تازگی از کنترل ذهن به سرم مخصوص گاز قرمز خلاص شده است، می پیوندد. از انجا به بعد داستان های جالبی رخ می دهد که باید ببینید.

دانلود فیلم + دانلود فیلم خارجی + دانلود سریال + فیلمازون

      3. فیلم Raya and the Last Dragon (رایا و آخرین اژدها)

اگه اهل تماشای انیمیشن هستید، انیمیشن رایا و آخرین اژدها رو به شما پیشنهاد می کنیم. این انیمیشن متعلق به شرکت دیزنی بوده و به کارگردانی دان هال و کارلوس لوپز استرادا می‌باشد. داستان فیلم از این قرار هست که در دنیایی به نام کوماندرا، جهانی که تمدنی باستانی در آن سکونت دارد، جنگجویی به نام رایا برای یافتن آخرین اژدها مصمم شده است.

      4. فیلم Friends: The Reunion 2021

سریال فرندز یکی از سریال های محبوب ترین سریال های چند سال اخیر بوده و امسال هم با بخش های جذاب دیگه ای از راه رسیده و داستان این سریال هم از این قرار هست که بازیگران سریال محبوب Friends به صورت فی‌البداهه بعد از گذشت چندین سال با یکدیگر تجدید دیدار می‌کنند و خاطرات شیرین گذشته را برای ما یادآوری می‌کنند. این سریال می تواند لحظات شادی را برای شما فراهم کند.

      5. فیلم Cruella 2021 (کروئلا)

این فیلم در سبک کمدی جنایی ساخته شده و نقش اصلی ان را Emma Stone بازی می کند. داستان این لایو اکشن در دهه 1970 شهر لندن جریان دارد و در مورد دختری جوان به نام استلا است که آرزو دارد یک طراح لباس معروف شود. اما زندگی بر وفق مراد او پیش نرفته و درست چهار سال بعد و زمانی که استلا بی پول و تنها در لندن زندگی میکند با دو سارق آماتور به نام هوراس و جسپر آشنا شده. این اتفاقات استلا را وادار می‌کند با پذیرفتن خصایص بدخویانه‌اش به «کروئلا» تبدیل شود.

      6. فیلم Pelé 2021

اگر دوست دار فیلم هایی هستید، که مضمون آنها در مورد زندگی افراد موفق هست، توصیه می کنیم این فیلم را ببینید. پله، نام فیلمی مستند محصول سال 2021 به کارگردانی بن نیکولاس و دیوید تریهورن می‌باشد که به دوره دوازده ساله فوق العاده‌ای نگاه می‌کند که در آن پله، تنها مردی که موفق به کسب سه عنوان قهرمانی جام جهانی شده است، از سوپراستار جوان در سال 1958 به قهرمان ملی در 1970 تبدیل شد.

      7. فیلم The Year Earth Changed 2021 (سالی که کره زمین تغییر کرد)

اگه عاشق فیلم های مستند هستید، این فیلم را به شما پیشنهاد میدیم، سال تغییر کردن زمین، نام فیلمی مستند محصول سال 2021 به کارگردانی تام بیرد می‌باشد. در این فیلم، مستندسازان در تلاشند تا با نگاه و رویکردی جدید، قرنطینه جهانی در سال 2021 و 2021 و تأثیر آن بر تعامل میان انسان ها و محیط زیست را بررسی کنند. در طول قرنطینه، مردم در سراسر جهان این فرصت را داشتند تا ارتباطی جدید با طبیعت اطرافشان بگیرند و تجربیات متنوع و زیبایی را رقم بزنند.

دانلود فیلم + دانلود فیلم خارجی + دانلود سریال + فیلمازون

دانلود فیلم و سریال های 2021 از بهترین وب سایت داخلی

یکی از بهترین وب سایت هایی که می توانید برای دانلود فیلم خارجی و سریال از ان استفاده کنید، وب سایت فیلمازون هست. شما می توانید تمامی فیلم و سریال های مورد علاقه خود را از این وب سایت بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اشتراکی دانلود کنید. در اصل تمامی محتواهای وب سایت فیلمازون بصورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرند. از مهمترین امکاناتی که فیلمازون را از دیگر وب سایت های دانلود فیلم و سریال مجزا می کند، می توان به دارا بودن بیشترین و متنوع ترین لینک های دانلود فیلم و سریال اشاره کرد. حتی می توانید در فیلمازون محتوای فیلم ها را به گونه ای دانلود کنید، که مناسب خانواده بوده و فیلم و سریال مورد علاقه خود را در کنار خانواده تماشا کنید. این وب سایت یکی از بهترین وب سایت های داخلی بوده که می توانید فیلم هایی که در بالا به انها اشاره کردیم را از طریق ان دانلود نمایید.

کلام پایانی

این روزها دانلود فیلم و سریال مورد علاقه از یک وب سایت خوب داخلی به یکی از دغدغه اکثر علاقمندان فیلم تبدیل شده است. در همین راستا وب سایت فیلمازون، یکی از بهترین سایت هایی هست که پیشنهاد می کنیم از آن برای دانلود سریال و فیلم هایی که قصد دانلود انها را دارید، استفاده نمایید. اوقات فراغت خود را با فیلمازون به بهترین شکل مکن سپری کنید و از دانلود سریال و فیلم های مورد علاقه خود در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه نهایت لذت را ببرید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز