فروش اقساطی خودروهای داخلی در سایاخودرو

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۴:۳۴
کد خبر: ۱۲۶۶۹۳۶
فروش اقساطی خودروهای داخلی در سایاخودرو
خرید خودرو قسطی را باید از جنبه‌های متفاوت بررسی کرد. ما در ادامه از منظر اقتصاد کلی و اقتصاد خانواده، شان اجتماعی و تاثیر روانی، شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو داخلی را بررسی می‌کنیم.

به گزارش برنا، اگرچه برای برخی از مردم هنوز مرغ همسایه غاز است و اصرار دارند بی‌کیفیت‌ترین خودرو چینی را به اسم اینکه ماشین خارجی است، بر بهترین خودروهای داخلی ترجیح دهند، اما واقعیت این است که در دهه گذشته خودروسازان کشورمان سطح کیفی محصولاتشان را بسیار بالا برده‌اند و از دانش فنی خوبی برای ساخت انواع سدان‌های شهری، کراس اوورها و دیگر کلاس خودروها برخوردار شده‌اند.

به همین دلیل طرح‌های فروش اقساطی خودرو داخلی همواره طرفداران زیادی دارد و عده‌ای مترصد فرصتی هستند تا مجموعه‌های فروش خودرو، طرح‌های جدیدی برای واگذاری خودروهای ایرانی اعلام کنند تا بتوانند ماشین‌دار شوند.

در واقع باید گفت در شرایط اقتصادی کشور ما بهترین شیوه برای داشتن یک اتومبیل شخصی شرکت در همین طرح‌های اقساطی است.

آیا خرید خودرو قسطی منطقی است؟

فروش اقساطی خودرو + سایاخودرو + خرید اقساطی خودرو

خرید خودرو قسطی را باید از جنبه‌های متفاوت بررسی کرد. ما در ادامه از منظر اقتصاد کلی و اقتصاد خانواده، شان اجتماعی و تاثیر روانی، شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو داخلی را بررسی می‌کنیم.

  • خرید اقساطی خودرو، بهترین شیوه ماشین‌دار شدن در اقتصاد بی‌ثبات کشور ما

ما سال‌هاست که در وضعیت اقتصادی نابسامانی به سر می‌بریم. تورم سرسام‌آور، بالابودن هزینه‌های زندگی و همخوانی نداشتن دخل و خرج، برای ما امر جدیدی است. از سویی نوسان قیمت سوخت، وضع  تعرفه‌های گمرکی، اعمال تحریم‌ها، رویدادهای سیاسی، نوسان قیمت لوازم یدکی، مشارکت خودروسازان در بورس، تغییر دولت و خلاصه هر اتفاق با ربط و بی‌ربطی در قیمت نهایی خودرو اثر می‌گذارد.

به‌همین دلیل نمی‌توان دل خوش کرد به اتفاقات آینده، نمی‌توان از امروز تصمیم بر پس‌انداز گرفت تا مثلا ۶ ماه یا یکسال دیگر صاحب خودرو شد، چون قیمت ماشین، ثابت نمی‌ماند.

بنابراین کارشناسان اقتصادی تاکید دارند بهترین راه برای ماشین‌دار شدن در چنین شرایطی، شرکت در فروش اقساطی خودرو داخلی است.

زیرا اولا درآمدها در ایران اجازه پس‌انداز نمی‌دهد، ثانیا قیمت خودرو ثابت نمی‌ماند و ثالثا هزینه‌های جانبی ناشی از نداشتن ماشین و یا داشتن یک ماشین مدل پایین، بسیار بالاست.

  • خرید اقساطی خودرو و کمک به اقتصاد خانوار

اگر شما از کسانی باشید که تا کنون ماشین شخصی نداشته‌اند به خوبی با مشکلات صبح زودتر بیدار شدن برای رسیدن به اتوبوس و مترو، ازدحام در ایستگاه‌ وسایل حمل و نقل عمومی، هزینه زیاد آژانس‌های تلفنی و تاکسی‌های اینترنتی و تاخیر در رسیدن به مقصد آشنا هستید.

اگر هم صاحب یک خودرو مدل پایین هستید، با مصرف سوخت بالا، هزینه سرویس، تعمیرگاه و تامین قطعه برای آن مواجهید.

شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو داخلی تا حد زیادی این مشکلات را برطرف می‌کند. ضمن اینکه شما با پرداخت ماهانه اقساط به انضباط مالی می‌رسید، برای حقوق خود برنامه‌ریزی می‌کنید و خرج‌های اضافی را خط می‌زنید.

  • خودرو شخصی مساوی است با شان اجتماعی و بهبود وضع معیشت

اگر این اصل را قبول دارید که هنوز عقل مردم به چشمشان است، خوب می‌دانید که داشتن یک خودرو لوکس و مدرن شخصی، چقدر می‌تواند تصویر شخصیت شما در ذهن مردم را ماندگارتر کند.

بارها پیش آمده است که مدیران خواسته‌اند دو کارمند که از نظر شرایط کاری در شرایط مساوی قرار دارند را در یک منصب مهم‌تر ارتقا دهند و در نهایت کسی برنده می‌شود که وجاهت ظاهری بیشتری داشته باشد.

شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو داخلی باعث بهبود وضع معیشت شما و رفاه خانوادگی می‌شود. اگر منتظر بمانید تا پس‌انداز کنید و صاحب یک خودرو نقدی شوید، حالا حالاها باید منتظر بمانید، اما طرح‌های خرید قسطی خودرو، یک میان‌بر هوشمندانه برای رسیدن به آرزوهاست.

  • خودرو شخصی و بار روانی مثبت برای مالک

وقتی شما با سطح درآمد متوسط موفق می‌شوید با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو داخلی، یک ماشین مدرن را از آن خود کنید، احساس رضایت از خود کسب می‌کنید.

این احساس رضایت، اعتماد به نفس بیشتری به شما می‌دهد و باور می‌کنید که هیچ سدی مانع پیشرفت شما نیست. این حال خوب به زندگی شما منتقل می‌شود و در نهایت از نظر روانی پیامدهای مثبتی برایتان دارد.

برای خرید اقساطی خودرو به کجا مراجعه کنیم؟

تمامی مزایایی که درباره شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو داخلی گفتیم، یک پیش شرط مهم دارد. آن هم این است که از یک مجموعه معتبر، خوشنام و با سابقه خرید کنید.

به صرف تبلیغات مجازی و بدون تحقیق، نمی‌توان پولی که ساعت‌های متوالی برایش زحمت کشیده‌اید و بی‌وقفه از خوشی‌هایتان کاسته‌اید تا جمع‌آوریش کنید، به دست شرکت‌های غیرمجاز و کلاهبردار بسپارید.

مجموعه‌ای که با آن وارد معامله می‌شوید باید دفتر مشخصی داشته باشد، در بازار خودرو معروف باشد، مدیرانش باسابقه و با دانش فنی لازم باشند و هیچ نقطه سیاهی در پرونده معاملاتش ثبت نشده باشد.

اگر مجموعه‌ای برای فروش اقساطی خودرو داخلی، مشتری‌مداری را سرلوحه کارش قرار دهد، لابلای صفحات مجازی و نیز در بین عموم در دنیای حقیقی به خوشنامی و عمل به تعهدات، شهرت پیدا می‌کند. سایاخودرو یکی از همین مجموعه‌هاست.

شرایط ویژه سایا خودرو برای فروش اقساطی خودرو داخلی

فروش اقساطی خودرو + سایاخودرو + خرید اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو در سایاخودرو آن‌قدر شرایط هیجان‌انگیزی دارد، که حتی اگر شما به تازگی خودرو خریداری کرده باشید هم ممکن است مجاب شوید که خیز بردارید برای خرید یک ماشین مدل‌ بالاتر!

در شرایطی که بسیاری از موسسات فروش خودرو این روزها به علت مشکلاتی همچون تامین هزینه، رکود بازار، کاهش نقدینگی و ...واگذاری خودرو به مشتریان را پشت گوش می‌اندازند و زمان می‌خرند، تمامی کسانی که در طرح فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی که از سوی سایا خودرو عرضه شده است، شرکت کنند، از مزایای تحویل فوری بهره‌مند می‌شوند.

تحویل فوری تنها یکی از خدمات سایاخودرو است و شما می‌توانید از مزایای ثبت سند به نام خریدار پس از طی کردن پروسه معمول اداری، تنظیم مبلغ اقساط بر اساس توان مالی خود، مشاوره رایگان پیش از خرید، خرید خودروهای داخلی با قیمت واقعی و خرید خودرو بدون چک و ضامن بهره‌مند شوید.

ضمنا خیالتان راحت باشد که قرارداد بین شما و سایاخودرو کاملا شفاف تنظیم خواهد شد و هیچ بندی در قرارداد نخواهید یافت که این مجموعه به آن عمل نکند!

با شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو داخلی سایاخودرو، پله‌های ترقی را نه یکی در میان، که چندتا در میان طی می‌کنید و ره صد ساله را یک شبه می‌روید!!

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح‌های فروش تولیدات ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، بهمن موتور، پارس خودرو و دیگر خودروهای داخلی و وارداتی، با مراکز فروش سایا خودرو تماس حاصل نمایید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز