هتل آوانی دبی چه امکاناتی ارائه می‌دهد؟

۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۶:۳۳:۵۰
کد خبر: ۱۲۷۲۶۵۵
شهر دبی مانند الماسی نزدیکی خلیج فارس می‌درخشد و در سال‌های اخیر توانسته مسافران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کند. در دبی سریع‌ترین رولرکاستر دنیا، پیشرفته‌ترین پارک آبی، بلندترین ساختمان جهان، جزیره نخل شکل، پیست اسکی سر پوشیده و... وجود دارد. هر چیزی را تصور ‌کنید، می‌توانید در دبی پیدا کنید.

 

به گزارش برنا، دبی، این شهر کوچک به یکی از بزرگ‌ترین مکان‌های گردشگری دنیا تبدیل شده و بهترین مقصد برای سفر است. وقتی قصد سفر دارید، اولین مساله پیش‌رو محل اقامت است. با ما همراه باشید تا چند مورد از بهترین هتل های دبی نظیر هتل حیات ریجنسی دبی هتل آوانی و هتل الوفت را به شما معرفی کنیم.

بررسی و معرفی هتل آوانی دبی

هتل آوانی یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره دبی است که در قلب این شهر فعالیت می‌کند. این هتل به منطقه تجاری شهر نزدیک بوده و به‌آسانی می‌توانید به مراکز خرید و پاساژها بروید و خریدی مطمئن و خوب را تجربه کنید. این هتل نسبت به برج خلیفه 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد؛ برای بازدید از این برج باید قبلا رزرو داشته باشید.

علاوه‌براین هتل آوانی دبی فاصله کمی با اماکن مهم شهری مثل جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید و... دارد و با چند دقیقه پیاده‌روی به همه این اماکن می‌رسید. این هتل شش طبقه و 216 واحد برای اقامت دارد. پرسنل هتل آوانی انواع اتاق‌های مختلف را برای اقامت رویایی شما فراهم کرده‌اند. این هتل را می‌توان جزو بهترین هتل های دبی دانست.

WhatsApp Image 2021-12-11 at 6.19.09 PM

موقعیت مکانی هتل آوانی

هتل آوانی دبی در یکی از خوش آب‌وهواترین محله‌های این شهر واقع شده است. این هتل با دیره 776 متر و تا فرودگاه بین‌المللی دبی چهار کیلومتر فاصله دارد. شما می‌توانید در کم‌ترین زمان بعد از رسیدنتان به دبی، در این هتل اقامت داشته باشید. از دیگر اماکن نزدیک به این هتل می‌توان به خور دبی و بازار طلای دبی، دبی کریک، ایستگاه مترو ابو باکر، دبی مال و... اشاره کرد. اگر به هتل‌های 5 ستاره علاقه دارید، می‌توانید هتل حیات ریجنسی دبی را هم برای رزرو بررسی کنید.

 

امکانات رفاهی هتل آوانی

هتل آوانی دبی امکانات بسیار عالی را برای مسافران خود درنظر گرفته است. شما می‌توانید از همه خدمات به‌صورت رایگان استفاده کنید. در ساختمان این هتل خدماتی مانند پارکینگ اختصاصی، زمین گلف به فاصله سه کیلومتر، وای‌فای رایگان، رستوران، سرو صبحانه در اتاق، درخواست امکانات در اتاق، منوهای رژیمی (درصورت درخواست)، غذای کودک، بوفه ویژه کودکان، سونا، سالن بدن‌سازی، مرکز اسپا و سلامتی، ماساژ، استخر روباز و استخر در پشت بام وجود دارد.

از دیگر ویژگی‌های رایگان این هتل می‌توان به استقبال و بدرقه فرودگاهی، اجاره خودرو، ترانسفر فرودگاهی، خدمات ترانسفر (با هزینه اضافه)، پارکینگ امنیتی، روزنامه، جعبه امانات، صرافی، میز تور، انبار نگهداری چمدان، دستگاه خود‌پردازدر محل، خدمت‌رسانی حرفه‌ای پرسنل، دربان هتل، خدمات‌دهی 24 ساعته، تراس آفتاب‌گیر، خدمات نگهداری نوزاد و کودک، زمین سر پوشیده رایگان برا کودکان، خدمات خشکشویی، خدمات خشک شویی، امکان اتوی لباس در اتاق، دستگاه پولیش کفش، اتو پرس، فروشگاه برای خرید سوغاتی، مغازه در محل و... اشاره کرد.

WhatsApp Image 2021-12-11 at 6.50.19 PM

معرفی هتل الوفت سیتی سنتر دیره

هتل الوفت یکی از شیک‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های دبی است و می‌توانید اقامتی جذاب را در آن تجربه کنید. این هتل کنار رودخانه قرار دارد؛ منظره همه اتاق‌ها رو به رودخانه بوده و صحنه‌‌ای زیبا را خلق کرده است. این هتل تا مراکز خرید و مرکز شهر فاصله کمی دارد. شما در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید به اماکن مهم شهری بروید. در این هتل فضاهای جذابی برای نشستن وجود دارد. شما می‌توانید ساعت‌ها در این فضا بمانید و لذت ببرید. اگر کمی کم حوصله باشید، این هتل بهترین انتخاب برای شماست. هتل الوفت از بهترین هتل های دبی است.

موقعیت مکانی هتل الوفت

هتل الوفت سیتی سنتر در منطقه دیره دبی واقع شده ‌است. همین امر باعث شده دسترسی مستقیمی به مرکز خرید سیتی سنتر داشته باشد. این هتل تا اماکن مهم شهری مثل فرودگاه، مراکز خرید، جاذبه‌های گردشگری، خیابان‌های اصلی و... فاصله ناچیزی دارد و بی‌شک یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای سفر به دبی است.

 

خدمات رفاهی هتل الوفت سیتی سنتر

در ساختمان هتل الوفت خدمات رفاهی نظیر سالن بیلیارد، رستوران، سرو صبحانه در اتاق، درخواست امکانات در داخل اتاق، غرفه اسنک، غذای کودک، سالن بدن‌سازی، استخر روباز، استقبال و بدرقه فرودگاهی، روزنامه، چک‌این (ورود) و چک‌اوت (خروج) سریع، جعبه امانات، پارکینگ (غیر رایگان)، صرافی، میز تور، خدمات بلیط، انبارنگهداری چمدان و دستگاه خود‌پرداز وجود دارد.

از دیگر امکانات جذاب این هتل می‌توان به اتاق بازی، تراس آفتاب‌گیر، خدمات خشک شویی، اتو پرس، خدمات خانه‌داری، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، مغازه در محل، فروشگاه محلی کوچک، امکانات ویژه برای معلولان، اتاق‌های مناسب خانواده، آسانسور، اتاق ضد حساسیت، ممنوعیت سیگار در همه مکان‌های هتل، تهویه مطبوع، اتاق ویژه سیگار، محل ویژه دسترسی به ویلچر و... اشاره کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز