چطوربا اندروید باکس اکانت IPTV تماشا کنیم؟

۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۱۶:۳۵:۵۳
کد خبر: ۱۲۷۵۴۵۲
از طریق اندروید باکس تمام برنامه هایی که قابلیت نصب بر روی گوشی هوشمند دارند را به راحتی بر روی ان راه اندازی کرد و به این ترتیب بخش زیادی از کاربرد هایی که بر روی موبایل خود داریم را بر روی اندروید نیز پیاده کنیم از جمله اینکه می توان بازی های سرگرم کننده را بر روی ان نصب کرد.

به گزارش برنا، اگر تا به حال از اکانت IPTV برای دیدن شبکه های تلویزیونی استفاده کرده اید احتمالا با اسم اندروید باکس اشنایی دارید . اندروید باکس در واقع دستگاه جدیدی است که می توانید با متصل کردن ان به یک دستگاه تلویزیون غیر هوشمند یا معمولی ، ان را به یک تلویزیون هوشند یا اسمارت تبدیل کرد و با خرید اکانت IPTV ، شبکه های تلویزیونی را به صورت زنده بدون نیاز به تجهیزات اضافی مشاهده کرد .

علاوه بر آن می توان از طریق اندروید باکس تمام برنامه هایی که قابلیت نصب بر روی گوشی هوشمند دارند را به راحتی بر روی ان راه اندازی کرد و به این ترتیب بخش زیادی از کاربرد هایی که بر روی موبایل خود داریم را بر روی اندروید نیز پیاده کنیم از جمله اینکه می توان بازی های سرگرم کننده را بر روی ان نصب کرد . همچنین می توانید نرم افزار شبکه های اجتماعی مختلف را بر روی ان نصب کرد .WhatsApp Image 2021-12-18 at 4.18.53 PM

اما در این پست هدف ما اشنایی با نحوه استفاده از اکانت آیپی تیوی بر روی اندروید باکس است . با ما همراه باشید .

دراین پست ابتدا به دلایل اصلی پیشنهاد برای تهیه دستگاه اندروید باکس می پردازیم و سپس در مورد نحوه تبدیل کردن  اندروید باکس به تلویزیون انلاین اینترنتی  برای استفاده از اکانت آیپی تیوی صحبت خواهیم کرد .

ابتدا از خود می پرسیم چه ویژگی هایی باعث می شود که اندروید باکس را به خرید تلوزیون هوشمند ترجیح دهیم .

1- خرید اندروید باکس با قیمت مناسب اندروید باکس به جای خرید تلوزیون هوشمند  گران قیمت

همانطور که می دانید با توجه به نرخ بالای دلار ، تلویزیون های هوشمند از برند های معروفی همچون الجی و سامسونگ قیمت بالایی دارند و خرید این دستگاه ها با شرایط فعلی اصلا به صرفه نیست .در حال حاضربهترین اندروید باکس های موجود در بازار را می توانید با بودجه ای معادل 100 دلار تهیه کنید . در حالی که برای تلویزیون هوشمند این مبلغ چندین برابر است .

2- پشتیبانی نرم افزاری اندروید باکس

در حال حاضر تلویزیون های هوشمند موجود در بازار دارای سیستم عامل های مختلفی هستند . برخی مثل سامسونگ سیستم عامل تایزن ، تلوزیون الجی دارای سیستم عامل WEBOS و تلوزیون های برند هایی مثل شیائومی دارای سیستم عامل اندروید هستند .

یکی از دلایل اصلی  برتری اندروید باکس نسب به تلویزیون های هوشمند ، سیستم عامل اندرویدی آن است . پشتیبانی نرم افزاری اندروید باکس با تلوزیون های هوشمند با سیستم عامل های متفرقه قابل مقایسه نیست.

نکته ی مهمی که در مورد تلویزیون های هوشمند وجود دارد این است که برای استفاده از نرم افزار اکانت  IPTV باید هزینه مربوط به لایسنس ان را نیز پرداخت کنید . در حالی که در اندروید باکس شما می توانید هر برنامه ای در هر زمینه ای به صورت رایگان دانلود کنید .

3 - پشتیبانی از انواع پورت ها و فرمت های پخش

اندروید باکس ها عموما دارای تعداد پورت های زیاد و متنوع هستند که امکان اتصال موس ، دسته بازی ، خروجی های صوتی و تصویری مختلف را ارائه می کنند به طوری که یک مالتی مدیای کامل با انواع پورت های مورد نیاز را به شما ارائه می کنند . همچنین خروجی های تصویر و صدا با فرمت های مختلف و کیفیت های بینظیر را برای دیدن فیلم ، سریال و موسیقی فراهم می کنند و به مراتب از این نظر نسبت به تلوزیون های هوشمند برتری دارند.

چطور می توان اندروید باکس را به اکانت IPTV متصل کرد و با ان پخش زنده تلویزیون و فیلم و سریال دید؟

اندروید باکس را می توانید از طریق کابل رابط به تلوزیون متصل کنید و تصویر سیستم عامل اندروید را بر روی تلویزیون معمولی مشاهده خواهید کرد و به این ترتیب، تلوزیون شما تبدیل به تلوزیون هوشمند می شود . بعد از تهیه اکانت آیپی تیوی از sibiptv و دریافت مشخصات ، باید برنامه مناسب جهت پخش اکانت IPTV را برروی اندروید باکس نصب کنید .

 بهترین برنامه برای استفاده از اکانت آیپی تیوی برنامه IPTV SMARTERS PRO است که می توانید از طریق گوگل پلی دانلود کنید .

 علاوه بر سرویس SIBIPTV ،  سرویس های VOD دیگر نیز وجود دارد که می توان به سرویس نت فلیکس ، HBO ، اشتراک APPLE TV PLUS اشاره کرد که می توانید جدیدترین فیلم وسریال های روز دنیا را از طریق آن دریافت کنید .

در صورتی که از علاقه مندان مسابقات ورزشی هستید از طریق سرویس سیب آیپی تیوی ، به اشتراک بین اسپورت نیز دسترسی خواهید داشت و می توانید بهترین مسابقات ورزشی روز دنیا را دنبال کنید 

نکته مهم : حتما پیش از خرید اندروید باکس ، در مورد سخت افزار مورد نیاز اکانت آیپی تیوی تحقیقات لازم را انجام دهید . به این دلیل که ممکن است به دلیل سخت افزار ضعیف قادر به استفاده مناسب از سرویس آیپی تیوی خریداری شده نشوید . همچنین سایت سیب ایپی تیوی امکان ارائه تست IPTV را فراهم آورده است که می توانید پیش از تهیه اکانت ، از طریق تست نسبت به سازگاری ان با دستگاه اندروید باکس خود اطمینان حاصل کنید .

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز