نکاتی درباره قبل و بعد از اسباب کشی منزل که باید بدانید!

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۰:۲۶:۳۹
کد خبر: ۱۲۷۹۷۷۲
اسباب کشی یکی از مهم ترین دغدغه های مستأجرها و کسانی است که قصد جا به جایی دارند. اسباب کشی به دلیل سختی های زیادی که دارد همیشه با چالش های زیادی همراه بوده و علاوه بر نگرانی های دیگر هنگام جابه جایی برای افراد مشکل ایجاد می کند.

به گزارش برنا، با پیشرفت تکنولوژی زندگی انسان ها در مسیر پیشرفت و ساده شدن خیلی از امور روزمره گام برداشته است و طی چند سال که مدت خیلی زیادی هم محسوب نمی شوند جایگاه خود را به دست آورده است. امروزه خیلی از خدمات که در چندسال اخیر به صورت حضوری و با صرف زمان زیاد انجام می شده، در بستر آنلاین راه اندازی شده است. یکی از این خدمات اسباب کشی منزل آنلاین است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

حمل و نقل آنلاین

با شنیدن حمل و نقل آنلاین در ایران همه افراد در ابتدا به یاد اسنپ می افتند. شرکت اسنپ کار خود را با خدمات تاکسی آنلاین شروع کرد و خیلی زود جای خود را در بین مردم باز کرد و تبدیل به یکی از کاربردی ترین نرم افزارها شد. همچنین که خیلی زود تعداد کاربران این شرکت افزایش یافت.

می توان گفت امروزه کسی نیست که نام این شرکت را نشنیده و از خدمات آن مطلع نباشد. اما پس از گذشت چند سال خدمات این شرکت بسیار گسترش یافته و در زمینه های دیگر نیز فعالیت می کند. از خدمات تاکسی آنلاین گرفته تا سفارش غذا و دریافت نسخه پزشک از داروخانه در حال حاضر از طریق سوپراپلیکیشن اسنپ امکان پذیر است. اما یکی از جدیدترین بخش هایی که به اسنپ اضافه شده، قسمت اسباب کشی منزل است.

اسباب کشی آنلاین منزل

همانطور که اشاره شد، اسباب کشی منزل آنلاین جزو جدیدترین خدمات آنلاین اسنپ است. این بخش دغدغه اسباب کشی را به میزان قابل توجهی کاهش داده و همچنین باعث می شود که به مقدار خیلی زیادی در زمان صرفه جویی شود. همانطور که می دانید هنگام اسباب کشی افراد بسیار مضطرب هستند و باید کاملاً به همه ابعاد جا به جایی مسلط باشند. به همین کم کردن بار روانی و البته هزینه می تواند تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد.

مزایای اسباب کشی آنلاین

بخش اسباب کشی که به تازگی به سوپراپلیکیشن اضافه شده است، امکانات زیادی را برای کاربران فراهم می کند. زمانی که کاربر وارد این بخش می شود می تواند نوع ماشین مورد نیاز از جمله کامیون، وانت و وانت سنگینرا انتخاب کند. سپس با اطلاعات مبداء و مقصد و اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی و همچنین شماره تماس را نیز تکمیل کند. در یک بخش نیز می تواند وسایل سنگین، از جمله یخچال، کمد، گاز فردار  و موارد دیگر را نیز مشخص کرده و با توجه به آن نیز نرم افزار به صورت خودکار چند نفر کارگر مورد نیاز را تعیین می کند. سپس کاربر می تواند قیمت نهایی را مشاهده کرده و در صورت نیاز سفارش را ثبت کند. لازم به ذکر است که علاوه بر آن چه گفته شد کاربران می توانند زمان آمدن ماشین را نیز خودشان از طریق نرم افزار مشخص کنند.

در این بخش کوچک ترین نکاتی که باید هنگام جابه جایی به آن توجه کرد، در نظر گرفته شده است. برای مثال تعداد طبقات و موارد دیگر. کارگرها از صفر تا صد جا به جایی همراه شما خواهند بود. همچنین که یکی از کارگرها بارچین است و وسایلی که کارگرهای دیگر آورده اند داخل وسیلۀ نقلیه می چیند. اینکه در مبدا و یا مقصد به کمک آن ها نیاز دارید نیز از طریق نرم افزار قابل تنظیم است. حتی می توان بسته بندی لوازم منزل را نیز در صورت نیاز به آن ها سپرد.

برخی از ویژگی های اثاث کشی آنلاین عبارتند از:

  • صرفه جویی در زمان
  • کاهش هزینه
  • امکان ثبت جزئیات
  • پرداخت آنلاین
  • محاسبه قیمت بر اساس طبقه
  • امکان ثبت وسایل سنگین به صورت جداگانه

جمع بندی

همانطور که خواندید می توانید از این به بعد با این بخش از سوپراپلیکیشن اسنپ در هنگام اسباب کشی، درخواست ماشین و کارگر را با توجه به کوچک ترین جزئیات ثبت کنید. پس دیگر نگرانی های خود را از این بابت کنار بگذارید و هنگام جا به جایی به موارد دیگر بپردازید. 

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز