بهترین دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال کجاست؟

۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۰:۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۲۸۰۸۸۰
در دنیای امروز با توجه به شرایط اقتصادی و تورم روزافزون نمی‌توان تنها به یک منبع درآمد بسنده کرد. امروزه برای حفظ ارزش داشته‌ها و سرمایه شخصی باید وارد بازارهای مالی شویم. البته ورود به بازارهای مالی بدون برنامه‌ریزی و هدف درست نتیجه چندان جالبی به‌همراه نخواهد داشت. بازار ارز دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

به گزارش برنا، در دنیای امروز با توجه به شرایط اقتصادی و تورم روزافزون نمی‌توان تنها به یک منبع درآمد بسنده کرد. امروزه برای حفظ ارزش داشته‌ها و سرمایه شخصی باید وارد بازارهای مالی شویم. البته ورود به بازارهای مالی بدون برنامه‌ریزی و هدف درست نتیجه چندان جالبی به‌همراه نخواهد داشت. بازار ارز دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

 برای رسیدن به یک سود قابل توجه از بازار ارز دیجیتال باید رمز و رازهای درآمدزایی در آن را فرابگیرید و بهترین راه برای یاد گرفتن این رمز و رازها استفاده از دوره‌های آموزشی است. در حال حاضر صدها دوره آموزشی با عنوان ارز دیجیتال در فضای اینترنت در دسترس شما قرار دارند. اما دوره مهدی بندری با ارائه آموزشی پایه‌ای و مختصر و مفید به شما کمک می‌کند در کمترین زمان، توانایی خود برای درآمدزایی از این بازار را بالا برده و به یک منبع درآمد قابل اتکا برسید. در ادامه شما را با جزئیات این دوره بیشتر آشنا خواهیم کرد.

مهدی بندری کیست؟

مهدی بندری یکی از کارشناسان مشهور حوزه رمز ارز در ایران است. نام این کارشناس مجرب و متخصص را به احتمال زیاد از طریق مصاحبه‌های رادیو اقتصاد و شبکه دو می‌شناسید. او دانش‌آموخته دوره مبانی ارزهای دیجیتال (Cryptocurrency Fundamentals) و معاملات الگوریتمی رمزارزها (Algorithmic Cryptocurrency Trading) بوده و تا به‌امروز بیش از ۱۱ دوره آموزشی ارز دیجیتال را در دانشگاه آزاد برگزار کرده است. مهدی بندری همچنین عضو اتاق بازرگانی تهران (از سال ۱۳۸۴ تا کنون) و عضو رسمی انجمن بلاکچین ایران بوده و سمت سبدگردانی را در کارگزاری به‌گزین و صندوق‌های قابل معامله بورس بر عهده دارد. از دیگر سوابق مهدی بندری در زمینه آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال می‌توان به برخورداری از مدرک تجارت ارزهای دیجیتال و مدیریت ریسک دارایی‌های دیجیتال استرالیا اشاره کرد. این کارشناس ارز دیجیتال سابقه تدریس بین‌المللی (آلمان) را نیز در کارنامه خود دارد.

چرا به این دوره نیاز دارید؟

بر کسی پوشیده نیست که در دنیای امروز نمی‌توان تنها با یک منبع درآمد یا همان شغل به موفقیت رسید. شرایط کرونا بر سخت بودن شرایط اقتصادی افزوده است. در حال حاضر همه افراد مجبورند به سمت سرمایه‌گذاری حرکت کنند. بعضی از افراد سرمایه‌گذاری در ملک را انتخاب کرده و بعضی از افراد به سراغ سکه یا دلار می‌روند. اما کارشناسان اقتصادی معتقدند هیچ‌کدام از این روش‌ها نمی‌تواند با ارز دیجیتال رقابت کند. می‌توان گفت در حال حاضر مطمئن‌ترین راهکار رسیدن به درآمد دوم، حضور در مارکت ارز دیجیتال است.

البته حضور در این مارکت بدون داشتن برنامه و هدف خاص نمی‌تواند به شما کمک چندانی کند. چرا که این مارکت در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین مارکت‌ها در میان مردم بوده و رقبای زیادی برای شما در آن حضور دارند. برای پیروزی بر این رقبا نیاز دارید از اشتباهات رایج تازه‌کارها جلوگیری کرده و تحلیل بازار را بهتر از آن‌ها یاد بگیرید. تمام این اهداف در دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال برای شما محقق خواهد شد. با شرکت در این دوره آموزش‌هایی مختصر اما جامع در قالب ۲۲ فصل و ۱۰۰ ساعت به شما ارائه خواهد شد. لازم به ذکر است این آموزش‌ها به صورت صفر تا ۱۰۰ و پایه‌ای بوده و شما را از شرکت در کلاس‌های دیگر بی‌نیاز خواهند کرد.

دوره ارز دیجیتال مهدی بندری مناسب چه کسانی است؟

این دوره مناسب تمام کسانی است که به آینده روشن مالی می‌اندیشند. افراد از هر قشر و گروه سنی، با در اختیار داشتن سرمایه می‌توانند وارد بازارهای مالی شده و به حفظ و بهبود ارزش سرمایه خود بپردازند. شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیازی ندارد برای همین افراد در هر مقطع و سنی می‌توانند از آموزش‌های آن بهره ببرند.

مزایای دوره مهدی بندری نسبت به دیگر دوره‌ها چیست؟

در حال حاضر با توجه به استقبال مردم از بازار ارز دیجیتال و محبوبیت بالای این موضوع، افراد زیادی اقدام به ارائه دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی ارز دیجیتال کرده‌اند. اما آیا این دوره‌ها اثربخشی لازم را دارند؟ جواب این است که در اکثر موارد خیر! باید توجه داشت که وجود علاقه به ارز دیجیتال در میان مردم باعث به وجود آمدن فرصت برای سودجویان می‌شود. در همین راستا باید دقت ویژه‌ای را در هنگام انتخاب دوره به خرج داد.

بزرگترین دوره آموزش ارز دیجیتال مهدی بندری بررسی موارد آموزشی به‌صورت صفر تا صد است. چرا که بسیاری از دوره‌های موجود در بازار بدون بررسی سرفصل‌های پیش‌نیاز به سراغ آموزش ارز دیجیتال رفته و مخاطب خود را سردرگم می‌کنند. با انتخاب دوره مهدی بندری نیاز به دوره دیگری نخواهید داشت و همه آموزش‌ها در قالب ۲۲ فصل و ۱۰۰ ساعت به شما ارائه خواهد شد. علاوه‌ بر این، دوره ارزهای دیجیتال مهدی بندری به شما گارانتی بازگشت بی قید و شرط وجه را به‌صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد. با خرید این دوره تا ۳۰ روز بعد پشتیبانی فنی اختصاصی تیم مشاوره مهدی بندری را نیز به همراه خواهید داشت.

در حال حاضر دوره‌های پرتعدادی در حوزه آموزش ارز دیجیتال به علاقه‌مندان ارائه می‌شود. اما بسیاری از این دوره‌ها عموما آموزش‌های ناقصی را در ازای هزینه‌ای سنگین به شرکت‌کنندگان تحمیل می‌کنند. این در حالی است که دوره آموزش ارز های دیجیتال مهدی بندری صفر تا ۱۰۰ بازار رمز ارز را در قالب صد ساعت آموزش مختصر و مفید در اختیار شما قرار داده است. یادگیری این دوره برای تمام کسانی که به کریپتوکارنسی علاقه دارند ممکن خواهد بود چرا که این دوره آموزش‌ها را به‌صورت پایه‌ای و از صفر ارائه می‌دهد.

برای ثبت نام در دوره آموزش ارزهای دیجیتال مهدی بندری می‌توانید از وبسایت اختصاصی او اقدام کنید. در صورت وجود هر گونه ابهام و سوال نیز می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با تیم مهدی بندری تماس بگیرید:

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۴۰۳۱۹ - ۰۲۱۲۲۰۳۱۸۶۷

واتس اپ و تلگرام: ۰۹۳۸۲۸۹۸۲۱۲

ایمیل: info@mahdibandari.com

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز