با رادار جدیدترین ردیاب خودرو را داشته باشید!

۱۴۰۰/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۹:۱۹
کد خبر: ۱۲۸۳۱۲۸
رادار جی پی اس سازنده دستگاه‌های ردیاب خودرو با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های دنیا می‌باشد. برای آشنایی با جی پی اس ماشین رادار و ویژگی‌های آن کلیک کنید.

به گزارش برنا، ردیاب خودرو دستگاهی کوچک است که از طریق ارتباطات ماهواره‌ای، موقعیت وسیله نقلیه را شناسایی می‌کند. این دستگاه می‌تواند اطلاعاتی در رابطه با سرعت و جهت حرکت ماشین به دست آورده و در اختیار مالک آن بگذارد. این قابلیت در جی پی اس ها سبب می‌شود دست سارقان از خودروی شما کوتاه شده و نتوانند به هدفشان برسند. حال سوال اینجاست که در این بازار شلوغ، کدام مدل ردیاب برای ماشین ما مناسب است؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال و آشنایی با دلایل اهمیت نصب GPS در خودرو، تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

WhatsApp Image 2022-01-05 at 6.13.31 PM(1)

کارکرد امنیتی جی پی اس چیست؟

جی پی اس دستگاهی هوشمند است که موقعیت شیء یا فرد را بر روی نقشه مشخص می‌کند. به همین دلیل از آن برای موقعیت یابی لحظه‌ای استفاده می‌کنند. حال این موقعیت یابی می‌تواند برای یک شخص باشد یا یک وسیله نقلیه و یا هر شیء دیگری.

استفاده از ردیاب و موقعیت یابی توسط آن می‌تواند امنیت را برای شیء یا شخص مورد نظر ایجاد کند. به عبارت دیگر با دانستن وضعیت شیء دارای GPS در هر زمان و مکانی قادر به یافتن آن بوده و از سلامتش اطمینان کسب می‌کنیم. بنابراین مهم‌ترین کارکرد امنیتی جی پی اس را می‌توان امکان موقعیت یابی لحظه‌ای و بدون محدودیت مکانی دانست.

چرا نصب ردیاب بر خودرو اهمیت دارد؟

پیش از هر صحبتی بهتر است بدانیم ضرورت نصب ردیاب بر خودرو چیست؟

امروزه آمار سرقت خودرو و تجهیزات آن در کشور بسیار بالاست. دلیل این اتفاق هر چه که هست، باید راهی برای مقابله با آن یافت. راهی که قادر به محافظت از سرمایه و دارایی ما باشد. ردیاب وسیله‌ای قدرتمند در جهت تامین امنیت وسایل نقلیه است. این دستگاه با ابعاد کوچکی که دارد به راحتی درون خودرو جاسازی شده و از دید پنهان می‌شود. سپس تمام مسیرهای حرکتی ماشین را ثبت نموده و از طریق برنامه جی پی اس ماشین (نرم افزار مخصوص) برای گوشی تلفن همراه مالک ارسال می‌کند. به این ترتیب در هر لحظه می‌توان موقعیت خودرو را بر روی نقشه مشاهده کرد.

موقعیت یابی ماشین به صورت لحظه‌ای و فارق از فاصله جغرافیایی تنها یکی از مزایای نصب ردیاب بر خودرو است. این دستگاه می‌تواند هر گونه نفوذ غیر قانونی به ماشین را شناسایی نموده و سریعا هشداری برای مالک ارسال کند. به سبب این ویژگی می‌توان نظارتی جامع و کامل از راه دور بر خودرو داشت و دست سارقان را از سرمایه و دارایی‌هایمان کوتاه نمود. علاوه بر این ها ردیاب ماشین می‌تواند تاریخچه مسیر حرکت خودرو را ثبت کند، تا در صورت نیاز به راحتی از گزارش‌های آن استفاده نمود.

تمام قابلیت‌هایی که برای جی پی اس خودرو نام بردیم می‌توانند امنیت فوق‌العاده‌ای برای ماشین در اختیار مالک قرار دهند. اطلاع داشتن از موقعیت خودرو در هر لحظه در کنار سرویس‌هایی همچون دسترسی به گزارش مسیرهای حرکتی و نفوذ غیرقانونی به ماشین پکیج کاملی برای محافظت از خودرو خواهد بود.

WhatsApp Image 2022-01-05 at 6.13.32 PM(1)

ویژگی‌های ردیاب ماشین حرفه‌ای

اگر بخواهیم ویژگی‌های یک ردیاب ماشین حرفه‌ای را بررسی کنیم، باید موارد زیر را در لیست امکانات قرار داد:

  • امکان مشاهده موقعیت مکانی خودرو به روی نقشه

  • قابلیت ردیابی به صورت آنلاین و آفلاین از هر فاصله‌ای

  • هشدار ورود غیرقانونی به داخل خودرو و باز شدن درب‌ها

  • هشدار قطع برق باتری در صورت جداسازی اتصال ردیاب و باتری توسط سارق

  • دارای باتری بکاپ جهت ردیابی خودرو پس از قطع برق

  • امکان خاموش کردن ماشین از راه دور

  • امکان تعیین محدوده مجاز حرکتی و سرعتی برای خودرو

  • هشدار حمل با جرثقیل

به طور مثال در یک شرکت اجاره خودرو می‌توان به کمک ردیاب از خروج ماشین‌ها از محدوده شهر جلوگیری نمود. با تعیین محدوده مجاز حرکتی در نرم‌افزار، اگر راننده قصد راندن خودرو به بیرون از محدوده را داشته باشد، هشداری برای مالک ارسال شده و امکان خاموش کردن ماشین از راه دور وجود خواهد داشت. به این ترتیب مدیریت ماشین‌های کرایه‌ای راحت‌تر بوده و امنیت بیشتری حاصل خواهد شد. البته این تنها یکی از مزیت‌های ردیاب در صنعت اجاره خودرو است.

WhatsApp Image 2022-01-05 at 6.13.31 PM(2)

جی پی اس خودرو راهکاری هوشمندانه برای تامین امنیت

امروزه سیستم‌های ردیابی ماشین از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای بهره می‌برند تا در سریع‌ترین زمان ممکن موقعیت وسیله نقلیه را شناسایی کنند. این دستگاه‌ها با اتصال به شبکه ماهواره‌ای مختصات مکان جغرافیایی خود را تعیین می‌کنند. سپس به کمک شبکه مخابراتی، مختصات به دست آورده را برای تلفن همراه مالک ارسال می‌نمایند. در نتیجه می‌توان از راه دور و تنها به کمک تلفن همراه، نظارت جامع و کاملی بر ماشین و وضعیت آن داشت. به طوری که در حین سرقت هشداری برای مالک ارسال می‌شود و فرد می‌تواند در تمام مدت حرکت خودرو توسط سارق آن را رهگیری کند. علاوه بر این امکان خاموش کردن خودرو از راه دور و قفل کردن درب‌های آن هم وجود دارد. اینجاست که می‌توان نصب ردیاب خودرو را راهکاری هوشمندانه جهت تامین امنیت وسایل نقلیه دانست.

در کنار تمام این موارد هنگام خریداری ردیاب خودرو باید به سراغ مدل‌های حرفه‌ای و مطمئن آن بروید. امروزه شرکت‌های مختلفی در سراسر دنیا در حوزه تولید دستگاه‌های GPS فعالیت می‌کنند. رادار جی پی اس به عنوان یکی از سازندگان مطرح کشور، در راستای ایجاد امنیت برای وسایل نقیه اعم از خودرو سواری، ماشین سنگین و موتور سیکلت، دستگاه‌های GPS قدرتمندی طراحی نموده است. این دستگاه‌ها می‌توانند اطلاعاتی نظیر مسیر حرکت وسیله نقلیه، باز شدن درب‌های آن، حمل با جرثقیل و ... را برای مالک ارسال کنند. علاوه بر این پس از سرقت هم امکان خاموش کردن خودرو از راه دور را در اختیار مالک می‌گذارند. به این ترتیب امکان یافتن موقعیت ماشین و پس گرفتن آن از سارقان وجود دارد.

برای خرید ردیاب رادار یا ارتباط با مشاوران می‌توانید از طریق وب‌سایت یا شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

آدرس وب‌سایت: https://radargps.org/

شماره تلفن دفتر مرکزی رادار: ۰۵۱۳۷۱۷۷

تلفن تماس دفتر تهران: 91012727-021

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز