دکتر دندانپزشک خوب شمال تهران

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۲۸۴۶۶۵
دکتر دندانپزشک خوب شمال تهران
هر دندانپزشکی مورد اعتماد نبوده و به همین سبب باید هنگام انتخاب دندانپزشک جهت حل مشکلات دهان و دندان خود نهایت دقت را داشته باشید. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های دندانپزشک مورد اعتماد را به طور کامل توضیح خواهیم داد .

به گزارش برنا، اگر با مشکلاتی اعم از دندان درد، پوسیدگی دندان، عفونت لثه و غیره مواجه شده باشید، احتمالا به دنبال دندانپزشکی مطمئن و باتجربه جهت حل این موارد می‌گردید. اما باید تحقیقات زیادی را برای انتخاب بهترین دکتر دندانپزشک خوب در شمال تهران انجام دهید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید. در ادامه ویژگی‌های یک دندانپزشک خوب را به طور کامل توضیح خواهیم داد تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

ویژگی‌های دندانپزشک خوب

متاسفانه هر دندانپزشکی مورد اعتماد نبوده و به همین سبب باید هنگام انتخاب دندانپزشک جهت حل مشکلات دهان و دندان خود نهایت دقت را داشته باشید. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های دندانپزشک مورد اعتماد را به طور کامل توضیح خواهیم داد تا انتخابی ایده‌آل داشته باشید.

مهارت دستی بالا

اولین مورد که باید در دندادنپزشک خود به دنبال آن بگردید، بدون شک مهارت دستی بالا است. این مهارت به دلیل انجام حرکات بسیار دقیق در دهان، بسیار مهم بوده و دندانپزشک باید به بهترین شکل با استفاده از ابزارها در این فضای کوچک کار خود را به درستی انجام دهد.

توجه به جزئیات

دندانپزشک در عین مهارت دستی بالا، باید به جزئیات توجه ویژه‌ای داشته باشد تا تمامی مشکلات موجود در دهان و دندانتان را به سرعت تشخیص و نسبت به درمان یا اصلاح آن‌ها اقدام نماید. همچنین این جزئی نگری، در هم تراز کردن دندان‌ها در حین خدمات مختلف بسیار مهم بوده و در کیفیت کار تأثیر بسیاری دارد.

استفاده از بهترین مواد و دستگاه‌ها

یکی از مهم‌ترین موارد که در ماندگاری و زیبایی اکثر خدمات دندانپزشکی حائز اهمیت است، استفاده از بهترین مواد جهت انجام خدمات است. همچنین در این موارد، استفاده از به‌روزترین تکنیک‌ها و دستگاه‌ها نیز برای سهولت در فرآیند، بسیار مهم بوده تا کیفیت کار انجام شده، بهترین باشد.

444

ارتباط مؤثر با بیمار

همانطور که می‌دانید مراجعه به دندانپزشک برای اغلب افراد، کاری ناخوشایند بوده که به همین خاطر دندانپزشک باید ارتباط خوبی با بیمار برقرار کرده و به وی احساس امینت بدهد. از این جهت داشتن مهارت ارتباطی بالا و همدردی با مراجعه کننده هنگام انجام خدمات دندانپزشکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک دندانپزشک خوب است.

یادگیری مداوم

علم دندانپزشکی همواره در حال پیشرفت بوده و روش‌های جدیدی نیز همچنان کشف می‌شوند. از این جهت، دندانپزشک خوب باید از لحاظ علمی خود را به‌روز نگه دارد و با تکنیک‌های جدید آشنا شود. آگاهی از متدها و روش‌های جدید اغلب سبب درک بهتر مشکلات دهانی و دندانی بیمار می‌شود تا سریع‌تر نسبت به حل مشکل وی اقدام شود.

مطب تمیز و بهداشتی

در جامعه امروزی که بیماری کرونا به یکی از مشکلات و ترس‌های مردم تبدیل شده، دندانپزشک باید در مطبی کاملا تمیز و بهداشتی اقدام به درمان کند. بنابراین پیش از مراجعه حتما از بهداشتی بودن محیط و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی اطمینان حاصل کرده و سپس نسبت به انجام خدمات مدنظر بپردازید.

ارائه اطلاعات و آموزش‌های لازم

برخی از افراد در رابطه با نحوه خدمات دندانپزشکی که می‌خواهند دریافت کنند، اطلاع دقیقی نداشته و از این بابت سوالاتی در ذهن دارند. دندانپزشک باید تمامی اطلاعات لازم را در رابطه با خدمات مدنظر اعم از نحوه انجام، روش‌های مراقبت و غیره را توضیح دهد تا مراجعه کننده با تمامی ابعاد مسئله به خوبی آشنا شود.

بهترین دکتر دندانپزشک در شمال تهران

اگر با خواندن این ویژگی‌ها به دنبال بهترین دندانپزشک تهران در شمال این شهر هستید، خانم دکتر رها رادفر تمامی این خصوصیات را داشته و بهترین خدمات ممکن را همراه باکیفیت‌ترین مواد و به‌روزترین دستگاه‌ها به کمک تیم متخصص خود انجام می‌دهد. رها رادفر از سال 1380 مطب خود را تأسیس کرده که امروزه به نام خانه لبخند نامیده می‌شود. این مطب  در خدمات مختلفی اعم از کامپوزیت، لمینت، جراحی لثه و دندان عقل، ایمپلنت، انواع پروتزهای دندان و غیره متخصص بوده و این خدمات را با بهترین مواد انجام می‌دهد.

اکثریت مراجعین خانم دکتر رادفر سلبریتی‌ها اعم از سام درخشانی، حمید هیراد، فریبا نادری، حمید صفت، سید مهدی موسوی و سایر بازیگران و ورزشکاران مطرح کشور است. برای انجام کارهای دندانپزشکی خود نزد خانم دکتر رادفر و تیم باتجربه وی، کافیست به سایت این مجموعه مراجعه کرده و از طریق شماره تماس‌ها یا به صورت آنلاین وقتی برای خود رزرو کنید. مطب خانم دکتر در زعفرانیه، خیابان پسیان جنوبی، برج الماس، واحد 4 قرار داشته و بنابراین به راحتی می‌توانید به مطب وی مراجعه کنید.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز