خرید فیروزه کوبی اصفهان و هدایای تبلیغاتی صنایع دستی بازار مینا

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۰:۵۴
کد خبر: ۱۲۸۶۸۴۸
خرید فیروزه کوبی اصفهان و هدایای تبلیغاتی صنایع دستی بازار مینا
اگر به دنبال خرید فیروزه کوبی ارزان و در عین حال با کیفیت و قیمت مناسب هستید، تضمین کیفیت کالا برایتان مهم است و تخفیف های مناسبتی در اعیاد مختلف می خواهید، فروشگاه بازار مینا را انتخاب کنید.

به گزارش برنا، اگر به دنبال خرید فیروزه کوبی ارزان و در عین حال با کیفیت و قیمت مناسب هستید، تضمین کیفیت کالا برایتان مهم است و تخفیف های مناسبتی در اعیاد مختلف می خواهید، فروشگاه بازار مینا را انتخاب کنید.

فیروزه کوبی اصفهان

فیروزه کوبی چیست؟ هنری که در آن سنگ های فیروزه فرآوری شده به شکلی قابل استفاده، صیقل خورده و بسیار زیبا بر روی بدنه مسی ظروف گذاشته می شوند فیروزه نشانی یا فیروزه کوبی می گویند. فیروزه کوبی روی مس از شهر نیشابور مشهد شروع شد اما در حدود 80 سال پیش این هنر به اصفهان منتقل شد و در طول این دوران به اوج شکوه، نوآوری و خلاقیت در طراحی و تولید رسیده است. یقینا باید فیروزه کوبی آقاجانی و فیروزه کوبی حامد کریمی را جزو بهترین نمونه های فیروزه کوبی کشور بدانیم. ظروف فیروزه کوبی این برندها از بالاترین کیفیت سنگ های فیروزه و ورقه های مسی ساخته شده اند و ماندگاری بسیار بالایی دارند. اگر به دنبال خرید فیروزه کوبی ارزان و در عین حال با کیفیت و قیمت مناسب هستید، تضمین کیفیت کالا برایتان مهم است و تخفیف های مناسبتی در اعیاد مختلف می خواهید، فروشگاه بازار مینا را انتخاب کنید. با بازار مینا، فیروزه کوبی اصفهان خرید راحتتری برای شما خواهد بود چون لازم نیست در بازارهای سنتی این شهر و یا فروشگاه های مختلف به دنبال طرح و نقش مورد علاقه خود و یا ظروف مورد نیازتان بگردید. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا بهترین و متنوع ترین محصولات فیروزه کوبی را با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رساند. شما می توانید به عنوان یک خانم خانه دار، انواع ظروف فیروزه کوبی تزئینی را انتخاب کنید یا اینکه به عنوان یک شرکت و سازمان حقوقی، هدایای تبلیغاتی و تندیس های مس و فیروزه را به شکل عمده خریداری کرده و پلاک تجاری خود را به شکل رایگان نصب نمایید. ظروف فیروزه کوبی شده بازار مینا همگی با ضمانت ماندگاری و دوام به فروش می رسند و خیالی آسوده داشته باشید.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا تولید کننده محصولات دست ساز و با کیفیت ایرانیست. خرید هدایای تبلیغاتی خاص اصفهان، شامل محصولات میناکاری روی مس، فیروزه کوبی،خاتم کاری، تشعیر،مس و پرداز، تندیس میناکاری، ملیله کاری،قلمزنی،ترمه،نقره نما،الماس تراش،میناکاری روی سفال، ظروف مسی و ... براحتی و در هر تیراژی برای مشتریان امکان پذیر است. قیمت ظروف صنایع دستی اصفهان برای مشتریان سراسر کشور بصورت یکسان در نظر گرفته شده و در صورت خرید عمده صنایع دستی، می توانید از تخفیف های ویژه برخوردار شوید.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان  - بازار مینا    BazareMina.ir

تماس یا واحد فروش : 09019277512   -   03134651271

هدایای تبلیغاتی اصفهان

هدایای تبلیغاتی اصفهان از جذاب ترین محصولات و همچنین ماندگار ترین آنها برای برندسازی شرکت ها بشمار می رود. هدایای تبلیغاتی خاص سازمان و ارگان های کشور با گسترش روش های مختلف بازاریابی و جذب مشتری و حتی اسپانسری هدایا و جوایز یک مناسب یا رویداد، اهمیت بسیار زیادی دارند. بسیاری از شرکت ها به دنبال فرصتی مناسب هستند تا از طریق خرید هدایای تبلیغاتی ارزان و در عین حال جذاب و زیبا بتوانند با اسپانسری یک رویداد و تحویل جوایز و هدایای تبلیغاتی خلاقانه مخصوص برندشان، در بین مشتریان اعتبار و شهرت کسب کنند. اگر شما هم به دنبال هدایای تبلیغاتی جدید هستید و مدل های قدیمی اثر خود را از دست داده اند، پس چرا به فکر خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی نیستید؟ قطعا همین الان که شما در حال مطالعه این متن هستید، رقبایتان یک گام جلوتر هستند و با خرید این نوع هدایای تبلیغاتی مفید، پیشرفت زیادی در این زمینه کرده اند. هدایای تبلیغاتی اصفهان قیمت مناسبی داشته و می تواند در هر تیراژی برای مشتریان عزیز تولید گردد. هدایای تبلیغاتی لوکس صنایع دستی برخلاف تمامی مدل های کادوهای تبلیغاتی و سازمانی، زیبایی و ماندگاری بیشتری دارند. از طرفی می توانید متناسب با بودجه خود سفارش ساخت آنها را ثبت کنید و با خرید عمده هدایای تبلیغاتی، پلاک تجاری خود را بر روی بسته بندی این هدایا یا پایه/ بدنه چوبی تندیس های صنایع دستی بچسبانید. این مدل هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب و طرح های بسیار زیبا و متنوع خود، با استقبال بسیار زیادی روبرو شده اند که به نوبه خود به اشتغالزایی بیشتر نیز کمک کرده است. فروشگاه بازار مینا با در اختیار داشتن کارگاه های مجهز و پیشرفته صنایع دستی، به طور مستقیم این محصولات را تولید کرده و به دلیل عرضه بی واسطه، قیمت آنها را تا حد زیادی کاهش داده است. برای مشاهده انواع هدایای تبلیغاتی اصفهان می توانید به سایت و اپلیکیشن فروشگاه مراجعه فرمائید. هدایای تبلیغاتی تندیس و تابلوهای مختلف را فقط در بازار مینا خریداری کنید.

خرید فیروزه کوبی اصفهان و هدایای تبلیغاتی صنایع دستی بازار مینا

بازار مینا

بازار مینا اصفهان به عنوان فروشگاه صنایع دستی منتخب کشور از سوی سازمان کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، همیشه به دنبال عرضه محصولات با کیفیت، ماندگار، اصل و اورجینال و با قیمت مناسب است. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا توانسته نیاز بسیاری از سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی را در بحث هدایای تبلیغاتی خاص برطرف سازد. صنایع دستی اصل به آن دسته از صنایع دستی می گویند که تحت نام یک برند و یا به صورت تخصصی و ویژه در یک استان خاص به تولید می رسند مثل میناکاری مرتضی اسماعیلی، مس و پرداز شاهین شیرازی، خاتم کاری شیراز، ملیله کاری زنجان و غیره. فروشگاه بازار مینا به عنوان تولید کننده نیز فعالیت دارد. این مرکز از طریق همکاری مستقیم با اساتید برتر صنایع دستی و تولید محصولات با کیفیت همچون میناکاری اسماعیلی، تلاش کرده تا با حذف افراد واسطه، به شکل مستقیم محصولات خود را به دست مشتریان سراسر کشور برساند و از این طریق قیمت آنها را نیز کاهش دهد. توصیه می کنیم حتما سری به سایت بازار مینا بزنید.

خرید فیروزه کوبی اصفهان و هدایای تبلیغاتی صنایع دستی بازار مینا

با شناختی که از سایت بازار مینا داریم و با تنوع بسیار بالای محصولات آن آشنا هستیم یقین داریم که شما هم دست خالی از این فروشگاه خارج نخواهید شد. تمامی افراد علاقه مند به صنایع دستی کشور حتی اعم از سازمان و ارگان های مختلف می توانند محصولات مناسب خود را انتخاب کرده و با قیمتی عالی خریداری نمایند تا در اسرع وقت همراه با بسته بندی بسیار شکیل دریافت کنند. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا به عنوان حامی درجه یک صنایع دستی کشور در مناسبت های مختلف، تخفیف های بسیار خوبی در نظر می گیرد و مشتریان دائمی نیز جایگاه و ارزش ویژه ای دارند. فیروزه کوبی و هدایای تبلیغاتی بازار مینا بخاطر داشتن تنوع بالا، کیفیت عالی و قیمت مناسب بسیار مشهور هستند. با هر سلیقه ای که داشته باشید و با هر نوع هدفی که بخواهید برای سازمان خود از این محصولات تهیه کنید، بازار مینا در کنار شماست تا رضایت شما را جلب کند. محصولات فیروزه کوبی بازار مینا مناسب تمامی سلیقه هاست و شما می توانید متنوع ترین ظروف صنایع دستی را از سایت و یا اپلیکیشن فروشگاه سفارش دهید.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    BazareMina.ir

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز