آیا دستکش ضد برش مقاومت بالایی دارد؟

۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۷:۲۵:۱۳
کد خبر: ۱۲۸۷۸۸۲
آیا دستکش ضد برش مقاومت بالایی دارد؟
در کنار استفاده از دستکش ضد برش، افرادی که در محیط های کاری هستند باید استفاده از لباس نگهبانی و لباس کار زمستانه را مد نظر قرار دهند. در ادمه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

به گزارش برنا، دستکش ضد برش یکی از محصولات ویژه برای تمامی افرادی است که با مواد تیز سر و کار دارند. این دستکش از انگشتان محافظت می کند و خطر آسیب به آنها را به میزان زیادی کاهش می دهد. ساختار این دستکش ویژه است و مقاومت بالایی در برابر بریده شدن دارد. در کنار استفاده از این محصول، افرادی که در محیط های کاری کار می کنند باید استفاده از  لباس نگهبانی و لباس کار زمستانه را مد نظر قرار دهند. در ادمه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

دستکش ضد برش چگونه از دست محافظت می کند؟

همانطور که می دانید گوشت بدن انسان در برابر تیزی بسیار حساس است و به زودی بریده می شود و خطر خونریزی و حتی قطع عضو وجود دارد. به همین دلیل، دستکش ضد برش که برای محافظت از دست ها طراحی شده است، جنسی دارد که در برابر تیز مقاوم است و اجازه نمی دهد که تیزی بافت آن را برش دهد و از بین ببرد. بررسی های آماری نشان می دهند کسانی که از این محصول استفاده می کنند کمتر از کسانی که از این محصول استفاده نمی کنند دچار آسیب های دستی می شوند و این موضوع اهمیت بسیار مهمی دارد.

آیا در زمان کار با اره برقی می توان از این محصول استفاده کرد؟

یکی از سوالات پرتکراری که در زمان خرید دستکش ضد برش پرسیده می شود در این زمینه است که آیا می توان در زمان استفاده از اره برقی از دستکش ضد برش استفاده کرد. همانطور که می دانید اره برقی قدرت برش بالایی دارد و تقریبا می تواند تمامی سطوح را برش دهد.

در نتیجه، این دستکش دقیقا برای همین منظور طراحی شده است و تمامی کسانی که می خواهند در زمان کار با اره برقی از دستان خود محافظت کنند، باید استفاده از این محصول را مد نظر قرار دهند.

آیا در زمان برش شیشه می توان از دستکش ضد برش استفاده کرد؟

یکی دیگر از مواردی که دستکش ضد برش محصولی ایده آل برای آن به حساب می رود در زمان برش شیشه است. همانطور که می دانید شیشه به سادگی می تواند پوست را خراش دهد. بررسی ها نشان می دهند شدت آسیبی که شیشه به دست وارد می کند بسیار زیاد است و همین امر می تواند باعث عفونت های شدید شود. اما استفاده از این دستکش از دست محافظت می نماید و این موضوع باید مد نظر تمامی افرادی که در این صنعت هستند قرار گیرد.

دستکش ضد برش + لباس کار + لباس زمستانه + ماه ایمن

آیا در زمان جا به جایی ورق های فلزی می توان از این محصول استفاده کرد؟

شاید بتوان گفت یکی از مواردی که سبب شد طراحی دستکش ضد برش آغاز شود جا به جایی ورق های فلزی است. ورق های فلزی قدرت برش بسیار بالایی دارند و اگر افراد مراقب نباشند بافت دستی آنها را از بین می برند. اما این دستکش مانند یک لایه محافظ عمل می کند و این امر می تواند بر کارآیی کارگران و کسانی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند تاثیر گذار باشد.

نکات مهم در خرید دستکش ضد برش

اگر می خواهید دستکش ضد برش را خریداری کنید، بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • اولین و مهمترین مسئله این است که در زمان خرید این دستکش به سایز دستکش و دست تان توجه کنید. زیرا اگر سایز این دستکش از دست تان بزرگتر و یا کوچکتر باشد، هرگز نمی تواند به خوبی از دست محافظت کند و این موضوع چالش های زیادی را به وجود می آورد.
  • برای خرید این دستکش به برندهای معتبر بازار مراجعه کنید. زیرا برندهای معتبر به استانداردهای روز دنیا توجه دارند و محصول با کیفیتی را به شما عرضه می کنند.
  • دستکش باید با توجه به نوع کار انتخاب شود. آیا شما با شیشه کار می کنید یا با اره؟ آیا شما ورق فلزی جا به جا می کنید و یا وسایل برنده دیگر؟ نوع کار نقش مهمی در انتخاب بهترین محصول دارد.

اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید، توصیه می شود در زمان خرید دستکش ضد برش با افراد معتبر مشورت نمایید.

آیا باید در زمان کار از تجهیزات مناسب استفاده کرد؟

یکی از موضوعاتی که تمامی کارشناسان به آن اشاره می کنند استفاده از تجهیزات مناسب در زمان کار است. لباس نگهبانی و لباس کار زمستانه از جمله محصولاتی هستند که تمامی افرادی که در این حوزه فعال هستند باید مد نظر قرار دهند. لباس کار زمستانه و لباس نگهبانی دقیقا برای اهداف خاصی طراحی شده است و از سلامتی افراد محافظت می کند.

دستکش ضد برش + لباس کار + لباس زمستانه + ماه ایمن

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد دستکش ضد برش در اختیار شما قرار دهیم. این دستکش بافت بسیار مقاومی دارد و استفاده از آن به کسانی پیشنهاد می شود که در زمینه جا به جایی ورق های آهنی، ورق های شیشه ای و اره برقی کار می کنند. اگر می خواهید برای خرید دستکش ضد برس، لباس نگهبانی و لباس کار زمستانه اقدام کنید، می توانید به سایت ایمن ماه mahimen.ir مراجعه کنید. تمامی محصولاتی که در این سایت به فروش می رسند کیفیت بسیار بالایی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز