تقویم رومیزی ارزان برای سفارش عمده در ایران امروز

۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۳:۳۵
کد خبر: ۱۳۰۰۸۷۴
تقویم رومیزی ارزان برای سفارش عمده در ایران امروز
تقویم به عنوان یک هدیه تبلیغی کاربرد وسیع دارد. صاحبان کسب و کارها با سفارش تقویم اختصاصی خود به مؤسسه چاپ و تبلیغات ایران امروز، از مزایای بی‌شمار تقویم در برندسازی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش برنا، تقویم رومیزی وسیله‌ای برای آگاهی از تاریخ روز است اما نباید از کاربردهای دیگر آن غافل شد. از جمله‌ی ویژگی‌های انواع تقویم رومیزی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این وسیله در عین سادگی، قابلیت‌های بی‌شماری برای افراد مختلف دارد. هر فردی به تناسب نیاز خود می‌تواند از تقویم استفاده کند. کارمندان، مدیران، صاحبان کسب و کارها، زنان خانه دار، دانش‌آموزان و دانشجویان، پژوهشگران، فروشندگان و... از انواع مختلف تقویم استفاده می‌کنند.
  • استفاده از تقویم محدودیت زمانی و مکانی ندارد. در موقعیت‌ها و محل‌های مختلف اعم از منزل یا محل کار قابل استفاده است. تقویم در هر خانه یا محل کار، در خودرو، هنگام مسافرت و یا مأموریت کاری، در هتل‌ها، بیمارستان‌ها، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها، پادگان‌ها، وسیله‌ای ضروری است.
  • تقویم رومیزی 1401 وسیله‌ای مناسب برای افراد خاص است. برای ثبت برنامه‌های کاری، اطلاع از رویدادهای و مناسبت‌های روز، برنامه‌ریزی روزانه، هفتگی یا ماهانه و نظم بخشیدن به زندگی و کار استفاده می‌شود.
  • تقویم رومیزی ارزان، ابزاری ساده و کم هزینه برای تبلیغات، بازاریابی و برندسازی است. به ویژه برای کسب و کارهای نوپا، بنگاه‌های اقتصادی کوچک و افرادی که به دنبال برندسازی شخصی هستند. 

تقویم رومیزی چیست؟

تقویم رومیزی، نوعی از تقویم است که بر روی میز قرار می‌گیرد و در انواع و اشکال مختلف تولید می‌شود. این نوع تقویم، شامل برگه‌های روزشمار، هفته شمار یا ماه شمار است که بر روی پایه‌های مقوایی، فلزی، چوبی یا پلکسی قرار می‌گیرد. اجزای تقویم رومیزی شامل جلد تقویم، کاغذ، برگه‌های تقویم و پایه تقویم از متریال‌ها و مواد مختلف تولید می‌شود. هر اندازه کیفیت متریال و مواد استفاده شده در تقویم و یا اجزای آن بیشتر باشد طبعاً در هزینه‌های چاپ و تولید آن نیز مؤثر خواهد بود. نوع طراحی، میزان استفاده از عکس و تصویر، تعداد مطالب، سایز و قطع تقویم نیز دیگر عواملی است که در هزینه تولید آن تأثیر می‌گذارد.

تقویم مناسب برای کسب و کارها در چه مدل‌هایی تولید می‌شود؟

تقویم رومیزی در انواع متنوع و بر اساس سلایق مختلف افراد، استفاده‌کنندگان و کاربران آن تولید می‌شود. می‌توان گفت همه‌ی انواع تقویم‌های رومیزی برای کسب و کارها، مؤسسات، مدیران شرکت‌ها و افرادی که به دنبال تبلیغات و برندسازی هستند کاربرد دارد. در عین حال، برخی مدل‌ها به دلیل فراوانی، سادگی استفاده، کم‌هزینه‌بودن و میزان کاربرد آن‌ها در جامعه، بسیار مورد استقبال کسب و کارها قرار دارد. برخی از متداول‌ترین و کاربردی‌ترین انواع تقویم رومیزی را می‌توان به شرح زیر نام برد:

  • تقویم مدل اداری
  • تقویم فانتزی
  • تقویم پایه‌دار
  • تقویم زیردستی

تنوع تقویم‌ها، آنها را به ابزاری ساده و در عین حال کاربردی و مؤثر برای تبلیغات و بازاریابی تبدیل کرده است. در سال‌های اخیر، انواع مختلف تقویم به عنوان هدایای تبلیغاتی به صورت سفارشی چاپ می‌شوند و در دسترس افراد قرار می‌گیرند.

تقویم مدل اداری چیست؟

در این نوع تقویم رومیزی، برگه‌های تقویم به صورت روزشمار روی هم قرار گرفته و پانچ شده است. پایه این نوع تقویم عموماً از فلز است اما از متریال‌های دیگری مانند چوب، پلاستیک یا ام دی اف نیز تولید می‌شود. این نوع تقویم برای ادارات، مؤسسات، کارمندان، دفاتر اداری، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی مختلف کاربرد وسیع دارد. پایه تقویم، روی جلد و صفحات میانی آن محل مناسبی برای تبلیغ و درج لوگو، نام و نشان‌های تجاری و برندها است.

تقویم فانتزی چیست؟

در طراحی و ساخت این نوع تقویم رومیزی از طراحی خلاقانه و بدیع، تصاویر جذاب، متریال‌های متنوع و مختلف استفاده می‌شود. به دلیل طراحی‌های خلاقانه و جالب توجه، به عنوان کادوی تبلیغاتی کاربرد زیادی دارد و لذا برای تبلیغ، برندسازی و بازاریابی بسیار مناسب است. این تقویم، نوعی تقویم رومیزی خاص است که با توجه به سلایق مختلف تهیه می‌شود. لذا می‌توان برای کسب و کارها، شرکت‌ها و افراد به شکل سفارشی و اختصاصی و در تیراژ مناسب چاپ و تهیه کرد. 

تقویم رومیزی پایه‌دار چیست؟

این نوع تقویم رومیزی در انواع مقوایی، پلکسی، فلزی، چوبی و‌ام دی اف تولید می‌شود. به تناسب متریال‌های استفاده شده، هزینه‌های تولید آن متغیر و متفاوت است. به دلیل متریال‌های باکیفیتی که در تولید آن به کار می‌رود، در تمام طول سال دوام خوبی دارد. عموماً مدیران کسب و کارها و شرکت‌ها و مؤسسات اقتصادی و بازرگانی از آن استقبال می‌کنند. این نوع تقویم مزایای وسیعی در بازاریابی، تبلیغات و برندسازی دارد. با چاپ و تولید تقویم رومیزی سفارشی، فرصت‌های تبلیغی، بازاریابی و برندسازی برای کسب و کارها فراهم می‌شود.

تقویم رومیزی زیردستی چیست؟

این نوع تقویم رومیزی برای کارمندان و افرادی مناسب است که روزانه با حجم زیادی از امور و فعالیت‌های کاری و اداری سروکار دارند. این افراد باید وسیله‌ای دم دستی برای ثبت و ضبط برنامه‌ها و امور جاری و کاری خود داشته باشند. قطع و سایز این نوع تقویم در مدل‌های رحلی، خشتی و نیز مدل‌های پایه کوتاه یا تخت تولید می‌شود. تقویم زیردستی برای افرادی که شغل آن‌ها منشی‌گری، مسئول دفتر، مدیر جلسه و هماهنگ‌کننده امور است، کاربرد زیادی دارد. در این نوع تقویم، فضای مناسب برای درج یادداشت‌های روزانه، ثبت برنامه‌های کاری جلسات و قرارهای کاری وجود دارد.

 با تقویم رومیزی ارزان، برند خود را با هزینه‌ای کم و اقتصادی تبلیغ کنید!

تقویم رومیزی + مؤسسه چاپ و تبلیغات ایران امروز

با چاپ تقویم رومیزی نگرانی بسیاری از کسب و کارهای نوپا، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های کوچک در خصوص هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی برطرف می‌شود. بنگاه‌های اقتصادی کوچک، نمایندگی‌های شرکت‌ها و فروشگاه‌های محلی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این کسب و کارها هزینه‌هایی را برای تبلیغ محصولات و تجارت خود اختصاص می‌دهند تا در بازار، توان رقابت و فعالیت داشته باشند. به طور کلی افرادی که به دنبال راه‌اندازی یک بیزینس و کسب و کار هستند، نیز به جنبه تبلیغاتی و بازاریابی آن نیز توجه می‌کنند. گرچه امروزه ابزارهای بازاریابی و تبلیغ، بسیار متنوع هستند اما این مسئله نقش و امتیاز برجسته‌ای که تقویم‌ها و سررسیدها دارند را کاهش نمی‌دهد.

تقویم وسیله‌ای ضروری برای همه افراد و در محل کار و منزل مورد نیاز است. تقویم رومیزی ارزان، یکی از بهترین و مؤثرترین ابزارها برای تبلیغ یک کسب و کار به شمار می‌رود. هر روزه و در همه حال در دسترس مشتریان، ارباب رجوع، کارمندان و افراد مختلف قرار دارد؛ لذا به عنوان یک رسانه تبلیغاتی اقتصادی و کم هزینه برای انجام هر نوع تبلیغات و برندسازی کارایی دارد. 

مزیت‌های تقویم در برندسازی، تبلیغات و بازاریابی و رونق کسب و کار چیست؟

ویژگی مهمی که تقویم را به یک رسانه همیشگی و ماندگار برای تبلیغ و بازاریابی تبدیل می‌کند، کاربرد آن در طول یک سال است. حتی تقویم‌های سفارشی و به‌ویژه سررسیدهای اختصاصی تاریخ‌گذشته نیز کماکان کارایی خود را در امر تبلیغات و بازاریابی حفظ می‌کنند؛ لذا جنبه‌های تبلیغاتی یک تقویم رومیزی باکیفیت، به یک‌زمان، سال و یا دوره خاص محدود نمی‌شود. تا زمانی که کارایی و کیفیت تقویم و سررسید حفظ شود و برای افراد مختلف قابل‌استفاده باشد، نقش کارت ویزیت تجاری را خواهد داشت. برخی از ویژگی‌های تقویم در برندسازی به شرح زیر است:

  • در برگه‌های تقویم رومیزی می‌توان نمونه تولیدات و محصولات شرکت را با درج تصاویری باکیفیت از آنها تبلیغ کرد.
  • درج لوگو، نشان تجاری و آرم شرکت در روی جلد و صفحات میانی و پایه‌ها در برندسازی مؤثر است.
  • استفاده از طراحی سازمانی، رنگ‌بندی، درج شعار سازمانی و اطلاعات تجاری خاص یک کسب و کار، ویژگی قابل توجه تقویم‌های سفارشی است.
  • تقویم به عنوان یک هدیه تبلیغی کاربرد وسیع دارد. صاحبان کسب و کارها با سفارش تقویم اختصاصی خود به مؤسسه چاپ و تبلیغات ایران امروز، از مزایای بی‌شمار تقویم در برندسازی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز