جاذبه های گردشگری برزیل معرفی ۱۰ مکان شگفت انگیز برزیل

۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۵:۲۷
کد خبر: ۱۳۰۲۴۱۳
جاذبه های گردشگری برزیل معرفی ۱۰ مکان شگفت انگیز برزیل
برزیل به عنوان بزرگترین کشور آمریکای جنوبی، اکثریت منطقه شمال شرقی این قاره را پوشش می دهد و با همه کشورهای آن به جز شیلی و اکوادور همسایه است.

به گزارش برنا، این کشور که به دلیل داشتن یکی از برترین تیم های فوتبال جهان، کارناوال ریودوژانیرو و آبشار زیبا ایگوازو، شهرت دارد، مقصدی هیجان انگیز برای سفر به تور برزیل در جهان است. برزیل به عنوان بزرگترین کشور آمریکای جنوبی، اکثریت منطقه شمال شرقی این قاره را پوشش می دهد و با همه کشورهای آن به جز شیلی و اکوادور همسایه است.

از جنگل های بارانی آمازون در شمال گرفته تا سواحل استوایی در امتداد اقیانوس اطلس، تا تالاب های پانتانال و کلانشهرهای پر جنب و جوش جنوب شرقی، مکان های جالب زیادی برای بازدید در برزیل وجود دارد.

  1. بونیتو

اگر به دنبال گشت و گذار در منطقه زیبای پانتانال هستید، شهر کوچک بونیتو که در گوشه جنوب غربی ماتو گروسو دو سول قرار دارد، مکانی عالی برای رفتن در تور برزیل است.

منطقه اطراف بونیتو، محل آبشارهای درخشان، رودخانه‌های روان، فروچاله‌های عظیم و غارها و  دریاچه های بینظیر است که می‌توانید در آن شنا و یا غواصی کنید. همچنین پیاده‌روی در جنگل‌های بارانی سرسبز آن نیز با جانوران رنگارنگ بسیار لذت بخش است.

  1. پاراتی

پاراتی که بهشت ​​جنگل های استوایی، آبشارها، دریای زمردی و کوه های ساحلی است، یک مقصد گردشگری محبوب است که در امتداد ساحل سبز برزیل در ایالت ریودوژانیرو واقع شده است. این شهر زیبا که پاراتی نام دارد، یک مستعمره سابق پرتغال است که در سواحل خلیج ایلها گراند تأسیس شده.

پاراتی شهری تاریخی با خیابان‌های سنگ‌فرش شده و خانه‌های استعماری رنگارنگ است که بسیاری از آن‌ها اکنون به‌عنوان اقامتگاه‌های دارای تخت و صبحانه استفاده میشود.برخی از پربازدیدترین جاذبه‌های این مکان، قلعه‌های دفاعی استعماری هستند که هنوز دیوارها و توپ‌های اصلی آن پابرجاست.

در اطراف شهر چندین پارک زیبا و حفاظت‌شده طبیعی وجود دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند در آنجا پیاده‌روی کرده جنگل‌های  طبیعی، آبشارها و حیات وحش را کاوش نمایند.

همچنین روستاهای بومی نیز در این مکان وجود دارد که می توان از آنها بازدید کرد. سواحل خلیجی فوق‌العاده‌ آن امکان شنا، کایاک سواری، غواصی، غواصی و سفرهای دریایی با قایق را برای بازدید کنندگان فراهم میکند.

48

  1. رسیف

رسیف که به ونیز برزیل معروف است به دلیل وجود آبراه ها و پل های متعدد، یکی از بزرگترین و مهم ترین شهرها در ساحل شمال شرقی برزیل است. رسیف بدلیل تاریخی بودن شهر، داشتن  فرهنگ پر جنب و جوش آن و دارا بودن جنگل‌های استوایی، جزایر و رودخانه‌های فراوان قدیمی، سواحل بینظیرش مکانی جالب برای بازدید کنندگان است.

رسیف در اوایل قرن هفدهم یک مستعمره هلندی بود، و هیچ جا به اندازه منطقه این شهر تاریخی که بسیاری از ساختمان‌های استعماری هنوز در آن باقی مانده‌اند، مشهود نیست.

برخی از مهم ترین سازه ها مانند قدیمی ترین کنیسه قاره آمریکا و یکی از زیباترین کلیساهای باروک برزیل، صومعه فرانسیسکن سنت آنتونی در این قسمت  وجود دارد.

بازار اصلی شهر، بازار سائو خوزه، مکانی محبوب برای یافتن صنایع دستی سنتی، گیاهان دارویی و غذاهای محلی است. سواحل رسیف از بهترین سواحل برزیل محسوب می شوند.

این سواحل دارای هتل‌ها، رستوران‌ها و بارها فراوانیست همچنین بوآ ویاژم محبوب‌ترین ساحل این منطقه با ماسه‌های سفید بکر، آب شفاف و صخره‌های مرجانی است.

49

  1. پارک ملی چاپاتا دیامانتینا

پارک ملی چاپادا دیامانتینا در شمال شرقی برزیل در مرکز ایالت باهیا واقع شده است که در سال 1985 برای حفظ و به نمایش گذاشتن مناظر دیدنی و اکوسیستم های غنی منطقه ایجاد شده است. این پارک در میان دوستداران طبیعت و علاقه مندان محیط زیست بسیار محبوب است چرا از رشته کوه های چشمگیر و دره های وسیع گرفته تا رودخانه های پرآب و آبشارهای سر به فلک کشیده را در خود جای داده است

50

 

  1. اولیندا

یکی از بهترین شهرهای استعماری برزیل، اولیندا، در ساحل اقیانوس اطلس این کشور در ایالت شمال شرقی پرنامبوکو واقع شده است. این شهر که توسط پرتغالی ها در اوایل قرن شانزدهم تأسیس شد.

مرکز شهر تاریخی اولیندا که بر بالای تپه‌ای زیبا که توسط درختان احاطه شده است، گنجینه‌ای از کلیساهای استعماری، خانه‌های رنگارنگ قدیمی است. اولیندا به دلیل رابطه نزدیکش با هنر، مغازه ها و بازارهای زیادی را در خود جای داده است که نقاشی، سرامیک، مجسمه و صنایع دستی در آن به فروش میرسد.

هر سال، اولیندا میزبان جشن پر جنب و جوش خود است که تا حدودی با جشن های ریودوژانیرو و سالوادور متفاوت است، جشنواره اولیندا در امروزه از بهترین جشن های منطقه است که موسیقی، رقص ها و سنت های فرهنگ آفریقایی را به نمایش می گذارد. کارناوال اولیندا شامل رژه ها، لباس های مجلل، عروسک های عروسکی غول پیکر، مهمانی های خیابانی و ریتم های متفاوت موسیقیست.

51

  1. پاتانال

پانتانال که بخش وسیعی از غرب برزیل و همچنین بخش‌هایی از پاراگوئه و بولیوی را پوشش می‌دهد، بزرگترین و متنوع‌ترین منطقه تالاب گرمسیری جهان است.

مناظر خیره کننده و حیات وحش باورنکردنی این تالاب، بازدید از این منطقه را به طور فزاینده ای محبوب کرده است.

این منطقه پناهگاهی برای حیوانات در خطر انقراض است و گونه های از بی نظیر ترین حیوانات را در دل خود جای داده است

نقطه برجسته در این سفر مشاهده جگوار آمریکای جنوبی است. پانتانال بهترین مکان در قاره برای تماشای به این موجود بینظیر و تیزپاست.

52

  1. فولوریانوپلیس Florianopolis

از طریق خرید بلیط هواپیما (https://www.tahagasht.com/flight ) مینوان به این شهر زیبا سفر کرد. این شهر قدیمی تاریخی، سواحل زیبا، فرهنگ پر جنب و جوش و یکی از بزرگترین جشن های کارناوال جهان، سالوادور را به یکی از مقاصد برتر توریستی برزیل تبدیل می کند. یکی از قدیمی ترین شهرهای قاره آمریکا، سالوادور، سومین شهر بزرگ برزیل و پایتخت ایالت باهیا است.

مرکز ایالت سانتا کاتارینا، فلوریانوپلیس در جنوب برزیل واقع شده است که نیمی از شهر در سرزمین اصلی و دیگری در جزیره ای زیبا واقع شده است. به دلیل موقعیت دیدنی آن، یک مقصد گردشگری بسیار محبوب است و به طور گسترده یکی از بهترین مکان‌ها برای زندگی محسوب می‌شود.

53

 

  1. سالوادور

یک شهر قدیمی تاریخی، سواحل زیبا، فرهنگ پر جنب و جوش و یکی از بزرگترین جشن های کارناوال جهان، سالوادور را به یکی از برترین مقاصد گردشگری برزیل تبدیل می کند. یکی از قدیمی ترین شهرهای قاره آمریکا، سالوادور، سومین شهر بزرگ برزیل و پایتخت ایالت باهیا است.

 

54

  1. کوه کله قندی یا شوگرلوف

نماد ریودوژانیرو که به راحتی از درون شهر قابل رویت است، قله صخره ای گرد Sugar Loaf است که از دماغه ای پوشیده از درخت بیرون می آید و 394 متر از سواحل و شهر بالا تر است. قله آن یکی از اولین مکان‌هایی است که گردشگران می‌توانند از آن دیدن کنند، برای دیدن مناظر ریو و بندر، امکان  تله‌کابین سواری بین Sugar Loaf و Morro da Urca وجود دارد که تجربه ای بی نظیر است.

55

 

  1. ریو دوژانرو

هیچ مقصدی بر روی زمین هیجان انگیزتر از ریودوژانیرو نیست. ریودوژانیرو که در جنوب شرقی برزیل واقع شده است، به دلیل کوه ها، سواحل و جشنواره کارناوال متعدد، پربازدیدترین شهر آمریکای جنوبی است.

منبع: https://www.tahagasht.com

انتهای پیام/  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز