معرفی بهترین هدایای مدیریتی برای مدیران خاص

۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۸:۱۶
کد خبر: ۱۳۰۲۹۶۰
معرفی بهترین هدایای مدیریتی برای مدیران خاص
هدایای مدیریتی از جمله مهم‌ترین هدایایی است که هر کسب و کاری باید برای پیشرفت و شناساندن محصولات و خدمات خود در نظر بگیرد.

معمولا تهیه هدیه کاری چالش‌ برانگیز و گاها بسیار سخت است، بخصوص اگر در نظر داشته باشید هدیه‌ای ویژه برای افراد خاص تهیه کنید. یکی از این موقعیت‌ها، تهیه هدیه برای مدیران است. در واقع مهم‌ترین عامل کمک کننده در خرید هدایا دانستن سلیقه افراد است اما از آنجایی که ممکن است اطلاعات دقیقی از سلیقه مدیران نداشته باشید، تهیه هدیه نیز برای آنان سخت‌تر خواهد بود.

اما در چنین مواقعی باید چه کرد؟ اگر می خواهید بهترین پاسخ را برای این سوال بیابید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا هر آنچه باید در خصوص هدایای مدیریتی بدانید را برای شما معرفی کنیم.

منظور از هدایای مدیریتی چیست؟

همان‌طور که می‌دانید دنیای کسب و کار پویایی بسیار زیادی دارد. برای ماندگار شدن در این دنیای پر از تغییر، کسب و کارها از روش‌های متعددی استفاده می‌کنند. یکی از موثرترین روش‌ها تهیه انواع هدایای تبلیغاتی است. هدایای مدیریتی یکی از زیرمجموعه‌های مهم از انواع هدایای تبلیغاتی هستند.

شرکت ها در مناسبت‌های مختلف برای شناساندن برند خود، یادآوری محصولات و خدمات یا معرفی محصولات جدید دست به چنین اقداماتی می‌زنند. علاوه بر تهیه هدایای تیبلیغاتی برای مشتریان و یا کارمندان، خرید هدیه تبلیغاتی برای مدیران شرکت‌ها مختلف و همکاران تجاری از بهترین و موثرترین اقدامات در دنیای کسب و کار است.

پس اگر بخواهیم به صورت خلاصه هدایای مدیرتی را تعریف کنیم باید بگوییم این هدایا از جمله هدیه‌های تبلیغاتی هستند که برای مدیران و رئیسان شرکت‌ها و سازمان را اهدا می‌شوند. زمان تهیه هدایای سازمانی آراهنر براساس استراتژی و برنامه‌های بخش تبلیغات و بازاریابی هر شرکت می‌تواند متفاوت باشد.

76

آیا ست‌های مدیرتی جزو بهترین هدایا برای مدیران هستند؟

همیشه وقتی از بهترین هدیه برای مدیران صحبت می‌شود، بیشتر افراد به فکر ست‌های مدیرتی می‌افتند. برای پاسخ دادن به این سوال که آیا این هدایا گزینه‌های مناسبی هستند یا خیر، لازم است ابتدا با این دسته از هدایا آشنا شویم.

ست‌های مدیرتی از جمله هدایایی هستند که تعداد متعددی از محصولات را در خود جای می‌دهند. همه این محصولات در بسته‌بندی و یا جعبه‌های مخصوصی قرار گرفته و به مدیران هدیه می‌شوند. از جمله هدایای موجود در این بسته‌های می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوازم الکترونیکی همانند موس، فلش مموری، هارد، کابل شارژر، هندسفری و ...
  • لوازم التحریر همانند خودنویس، روانویس‌هال لوکس، دفترچه یادداشت، تقویم، سررسید و ...
  • لوازم شخصی همانند کیف پول، کمربند، ساعت مچی، جاکارتی، جاسوئیچی و ...

این سه دسته‌بندی از اصلی‌ترین محصولات موجود در بسته‌ها و ست‌های مدیرتی هستند و هم برای آقایان و هم برای بانوان مناسب می‌باشند. اکنون می‌رسیم به مهم‌ترین سوال آیا این ست‌های مدیریتی گزینه خوبی برای تبلیغاتی هستند؟ برای پاسخ دادن به این سوال بهتر است به بررسی ویژگی هدایای تبلیغاتی بپردازیم.

 

هدایای مدیرتی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟

برای اینکه در مورد مناسب بودن و یا نبودن یک هدیه بهتر نظر دهیم، باید با ویژگی‌های آن هدیه بر اساس نظرسنجی و سلیقه گروه هدف بپردازیم. در ادامه ویژگی‌های بهترین هدایای مدیریتی آورده شده است.

دوری از کلیشه‌ها و نزدیک شدن به گزینه‌های خلاقانه

هدایای که در قسمت پیشین بررسی کردیم را به خاطر دارید؟ بسته‌های حاوی لوازم التحریر و یا فلش موری و دیگر موارد. این دسته از هدایا هرچند مناسب به نظر می‌آیند اما از نظر دریافت کنندگان هدیه یعنی مدیران جزو گزینه‌های کلیشه‌ای محسوب می‌شوند.

مدیران بارها و بارها در طول سال‌های کاری خود هدایایی از این دست دریافت کرده‌اند، در نتیجه کاملا طبیعی است که چنین بسته‌های هدیه‌ای تاثیر مثبتی بر مدیران نداشته باشند. برای این منظور باید سراغ گزینه‌های خلاقانه و بدیع‌تری رفت تا در ذهن مدیران و همکاران خود ماندگار شد.

اما چه هدایایی خلاقانه محسوب می‌شوند؟ از کجا می‌توان چنین هدایایی را تهیه کرد؟ در ادامه این مقاله و پس از بررسی ویژگی‌های مهم هدایای مدیریتی به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

کاربردی بودن هدایا در کنار خلاقیت نیز بسیار مهم است!

شاید شما عجیب‌ترین و جالب‌ترین هدایای موجود در بازار را برای مدیران تهیه کنید، اگر این هدایا کاربرد ملموسی نداشته باشند با هدیه‌ای کلیشه‌ای هیچ تفاوتی نخواهند داشت. پس لازم است حتما به کاربردی بودن این هدایا از چشم مدیران نیز توجه کنید.

نکته مهمی که باید توجه داشته باشید، همگام بودن این ویژگی‌ها است. درواقع یک هدیه نباید فقط خلاقانه و یا کاربردی باشد بلکه باید هردو این موارد را دربر بگیرد تا تاثیر مناسبی در زمینه تبلیغات داشته باشد. برای اینکه هردو این ویژگی همراه با یکدیگر در یک هدیه موجود باشند، می‌توانید بسته‌های هدیه ترکیبی و خلاقانه تهیه کنید. چنین بسته‌هایی را می‌توانید خودتان با ترکیب چند هدیه درست کنید و یا بسته‌های آماده و شکیلی را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. یکی از این فروشگاه‌ها آراهنر فاخر ایرانی است که در ادامه بیشتر در خصوص آن صحبت خواهیم کرد. همچنین می توانید برای  خرید گیفت تبلیغاتی از آراهنر دیدن فرمایید.

بسته‌بندی ویژه را فراموش نکنید!

بدون در نظر گرفتن بسته‌بندی مناسب حتی بهترین هدایای خلاقانه و کاربردی نیز تاثیر چندانی بر مدیران نخواهند داشت. در واقع فرقی نمی‌کند برای چه کسی هدیه تهیه می‌کنید، در هر صورت اهدا هدیه بدون جعبه و بسته‌بندی مناسب چیزی جز بی ادبی به مخاطب نیست. پس این ویژگی را به صورت ثابت در کلیه هدایای تبلیغاتی، بخصوص هدایای مدیریتی رعایت کنید.

خوشبختانه امروزه می‌توانید انواع مختلفی از جعبه‌ها و بسته‌بندی‌ ها را متناسب با هدیه مورد نظر خود تهیه کنید. کافی است به فروشگاه‌های مختلف سر زده و گزینه محبوب خود را انتخاب کنید.

بهترین هدیه‌ای که می‌توانید برای مدیران تهیه کنید؟

با بررسی ویژگی‌های بالا دانستیم که هدایا و بسته‌های کلیشه‌ای مدیریتی شاید ده سال پیش بسیار محبوب بودند اما امروزه گزینه‌های بهتری نیز وجود دارد که موردپسند مدیران واقع خواهد شد. از جمله این گزینه‌ها می‌توان به هدایای ترکیبی از صنایع دستی اصیل ایرانی اشاره کرد.

در میان صنایع دستی‌های مختلف ایرانی می‌توان گزینه‌های کاربردی بسیاری انتخاب کرد. علاوه بر این صنایع دستی در دسته هدایای محبوب و جذاب از نظر مدیران نیز قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید هدیه‌ای تهیه کنید که هر سه ویژگی بالا را داشته باشد کافیست به سایت خرید هدیه تبلیغاتی آراهنر فاخر ایرانی مراجعه کنید. این فروشگاه گزینه‌های متنوع و خلاقانه‌ای از انواع ست‌ها و بسته‌های ترکیبی، سلامتی‌بخش، پذیرایی، لوکس و ... را برای مشتریان ارائه می‌کند. با خرید از این فروشگاه، از تهیه کیف دستی و یا بسته‌بندی های جداگانه نیز بی نیار خواهید شد، زیرا آراهنر متناسب با نوع هدایا بسته‌بندی‌های ویژه نیز طراحی کرده است.

کافی است با مراجعه به وبسایت، هدیه مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت تلفنی آن را سفارش دهید.

77

هدایای مدیریتی را از کجا تهیه کنیم؟

این هدایا را می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف سطح شهر تهیه کنید. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید انتخاب هدیه از فروشگاه‌های اینترنتی همانند آراهنر است. علاوه بر اینکه چنین خریدی در زمان شما صرفه‌جویی می کند، بسیار راحت‌تر نیز است و هر زمان که خواستید می‌توانید نسبت به سفارش هدایای موردنظر خود از منزل و یا محل کار اقدام کنید.

سخن پایانی!

هدایای مدیریتی از جمله مهم‌ترین هدایایی است که هر کسب و کاری باید برای پیشرفت و شناساندن محصولات و خدمات خود در نظر بگیرد. این دسته از هدایای تبلیغاتی باید چندین ویژگی مهم را داشته باشند تا بتوانند تاثیر مناسبی بر مخاطب بگذارند. از جمله این ویژگی‌ها می توان به عنصر خلاقیت، کاربردی بودن و بسته‌بندی مناسب اشاره کرد. شما چه نکاتی دیگری را هنگام خرید هدایای مدیریتی در نظر می‌گیرید؟

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز