بهترین کراتین مو را از کجا خرید کنیم

۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۴:۲۱
کد خبر: ۱۳۰۹۴۹۸
بهترین کراتین مو را از کجا خرید کنیم
بهترین کراتین مو را از کجا خرید کنیم ؟ همه ما به هنگام خرید کالایی سعی می کنیم که بهترین مرکز را برا خرید انتخاب کنید و در زمینه کراتین مو نیز سوال پیش میاد که بهترین کراتین مو را از کجا بخریم ؟

به گزارش برنا، شما کاربران و خریداران گرامی سعی کنید که در هنگام خرید کراتین مو به نمایندگی های فروش کراتین مو مراجعه نماید. چرا که با خرید مواد کراتینه مو از نمایندگی فروش معتبر آن برند می توانید از اصل و اورجینال بودن آن محصول خیالتان راحت باشد.

متاسفانه در حوزه کراتین مو و مواد کراتینه مو محصولات تقلبی و اصطلاحا فیک در بازارهای داخلی بسیار موجود می باشد. در نتیجه در هنگام خرید مواد کراتینه مو بسیار دقت کنید که صد درصد مواد کراتین مو برزیلی و اصل را خرید کنید.

خرید مواد کراتینه مو اصل تضمین می کند شما با استفاده از آن می توانید بهترین نتیجه را از کراتینه کردن موهای خود ببرید و همچنین استفاده از مواد کراتین مو تقلبی می تواند صدمات جبران ناپذیری به موها وارد آورد.

در نتیجه در هنگام خرید و استفاده از کراتین مو بسیار دقت کنید که حتما و صد در صد مواد و محصول کراتین مو اصل را خرید کنید و از خرید محصولات تقلبی که اغلب قیمت کمتری دارند خودداری کنید.

نکته دیگری که در مورد کراتین مو تقلبی مطرح است این می باشد که محصولات تقلبی دارای دوام بسیار کمی هستند و علاوه بر آن  صدمات جبران ناپذیری به موهای ما وارد می آوردند.

خرید کراتین مو

کراتین مو

در زمان انتخاب و خرید کراتین مو به اصل و اورجینال بودن و همچنین به اینکه مواد کراتین مو 100 درصد گیاهی و طبیعی باشد بسیار دقت کنید و از خرید کراتین مو دارای مواد شیمیایی و سمی خودداری کنید.

مواد کراتین مو که دارای مواد شیمیایی و فرمالدهید می باشند به بافت مو صدمات بسیاری وارد می آورد و در اکثر مواقع باعث ریزش مو می شود.

در زمان خرید کراتین مو سعی کنید که مواد کراتینه مو 100 درصد گیاهی و طبیعی و اصل  را برای خرید و استفاده انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را از کراتین مو خود ببرید.

دومین پاسخ به این سوال که بهترین کراتین مو را از کجا خرید کنیم ؟ این است که بهترین کراتین مو گیاهی و اصل را از نمایندگی های فروش معتبر که مواد کراتین مو گیاهی و طبیعی می فروشند را انتخاب و خرید کنید.

جهت خرید از نمایندگی فروش کراتین مو در ایران می توانید به لینک زیر مراجعه نماید و یا می توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

.

خرید کراتین مو

.

50 22 60 22 - 021 

  97 55 222 0919   

49 007 59 0919

.

قیمت کراتین مو

کراتین مو

در زمینه قیمت کراتین مو نیز می توان این گونه بیان کنیم که می توانید بهترین قیمت خرید کراتین مو را از نمایندگی های فروش معتبر بخواهید چرا که در نمایندگی های فروش کراتین مو ، قیمت کراتین مو ارزان تر می باشد و دلیل این امر فروش مستقیم محصول می باشد.

نکته بسیار مهم دیگر است در زمان خرید مواد کراتینه مو باید بسیار دقت کنید که از مراکز معتبر خرید کنید و فقط ارزان بودن مواد کراتین مو برایتان مهم نباشد.

همچنین این را مد نظر داشته باشید که هیچ ارزان بودنی بی دلیل نیست و بدانید که مواد کراتین مو مرغوب و اصل شاید قیمت بالاتری داشته باشید ولی با استفاده از آن بهترین نتیجه را می توانید از کراتینه کردن موهای خود ببرید.

جهت استعلام قیمت کراتین مو و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید و بعد از بررسی محصول خرید مورد نظر خود را انجام دهید.

جهت بررسی بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید و با آگاهی کامل کراتین برزیلی اصل را خرید نماید :

کراتین مو

فواید کراتین مو

خود مواد کراتین یکی از پروتئین‌های بدن انسان می باشد که به شکل طبیعی به وسیله ای بدن تولید می ‌گردد. این نوع پروتئین در اصل همان چیزی می باشد که تندرستی موها و ناخن‌ها به آن بستگی دارد.

ولی بعضی مواقع مقدار این پروتئین در بدن کاسته می شود. از این رو می بایست به این دلیل کم بودن کراتین را در مو به نوعی جبران نمایم.

شیوه و فرایند کراتینه مو در اصل به تامین نمودن و بالا بردن این کراتین در موها می باشد. به همین دلیل با این شیوه درمانی بعد از مدتی موهای تندرست و درخشانی بدست خواهید آورد.

شایان ذکر است که در عصر کنونی تعداد زیادی از محصول های درمانی از قبیل شامپوها و نرم کننده‌ ها در بازار وجود دارند ، که در مواد تشکیل دهنده خود از کراتین به کار گرفته می شود. ولی در اصل هیچ چیز نمی ‌تواند مثل کراتینه احیا مو اثرگذار باشد.

 

مراقبت بعد کراتین مو

اگر که تمایل دارید مدت ماندگاری کراتین موهایتان را بالاتر ببرید و به آسانی فرم و شکل خود را از دست ندهد لازم می باشد که نکته هایی را رعایت نماید.

نخستین مورد مدت زمان قرنطینه پس از کراتین مو می باشد. اصطلاحا قرنطینه به معنی این می باشد که دو تا سه روز پس از انجام کراتین موهای خود را اصلا نشوید و نباید به حمام بروید.

در مدت زمان قرنطینه اگر بخش های از موهای شما خیس گردد یا این که احساس نمود عرق کردن زیاد سبب تغییر حالت موها می شود، موهایتان را اتو نماید.

این عمل را می توانید به آسانی با دستگاه‌های اتو خانگی عملی کنید. به علت وجود مواد کراتین مو روی موهایتان، شانس اصلاح حالت مو را دارید.

نکته ای بعدی که می بایست در 3 روز ابتدایی به شدت رعایت گردد جلوگیری از فرم دهی به موها می باشد.

توصیه می‌ گردد که در زمان خواب، موهایتان را روی بالشت پهن نماید به نحوه ای که تغییر حالتی رخ ندهد.

از جهتی اگر شال یا روسری شما سبب می گردد موهایتان فرم بگیرد، لازم می باشد سریعا موهای خود را اتو نماید. ضمنا دقت نماید که در این زمان از کش سر یا گیره به کار نبرید چرا که سبب تغییر حالت مو می‌ گردد.

پس از گذشت 3 روز قرنطینه لازم می باشد نخست موهای خودتان را با ماسک ویژه موهای کراتین شده بشوید و آبکشی نماید.

روز بعد از کراتینه کردن مو می‌توانید موهای خود را با شامپو فاقد سولفات و ویژه موی کراتین شده شستشو دهید. به صورت کلی شما در روز 3م پس از کراتینه کردن می‌توانید موهایتان را بشویید.

در اصل این موارد و نکات فقط به منظور دوام بالاتر کراتین می باشد. اگر که فکر می‌کنید که این مدت زمان زیاد می باشد و نمی‌توانید آن را تحمل نماید، مدت قرنطینه را به ۱ تا ۲ روز کاهش دهید.

لازم به ذکر است که می‌توانید پس از این مدت موهای خودتان را با شامپو ویژه کراتین مو شسته شو دهید.

نکته مهم دیگر این است که باز هم به شستشوی موها مربوط می‌ گردد این می باشد که مناسب است که نخستین آبکشی موها با آب سرد انجام شود.

پس از شست‌و‌شوی موها، بخش بسیاری از خیسی موها را با حوله کم آب کنید. بسیار توجه کنید که موها را مچاله نماید. پس موهای خود را با باد سشوار خشک نماید، باد سشوار مناسب تر است که حرارت متوسط داشته و روی دور کند تا متوسط موهایتان را خشک کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز