دانلود سریال جیران قسمت ۶ [ قسمت ششم جیران ] کامل نسخه اصلی

۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۰۷:۰۰:۵۱
کد خبر: ۱۳۱۱۲۷۵
دانلود سریال جیران قسمت ۶ [ قسمت ششم جیران ] کامل نسخه اصلی
دانلود سریال جیران قسمت 6 قانونی به کارگردانی حسن فتحی، دانلود قسمت ششم سریال جیران با حجم نیم رایگان و کیفیت عالی ، دانلود قسمت ۶ جیران با لینک مستقیم و ترافیک نیم بهاء.

به گزارش خبرگزاری برنا سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال 1400 ساخته شده است. حسن فتحی در آخرین عاشقانه خود این بار به سراغ داستانی تاریخی و واقعی رفته و روایتگر دلدادگی سلطان قاجار به سوگلی محبوبش است. که برای دانلود قسمت 6 ششم سریال جیران که این هفته جمعه در تاریخ 27 اسفند ساعت 8 صبح منتشر می شود را می توانید دریافت کنید.

********************

برای دانلود سریال جیران قسمت ۶ روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

«« دانلود قسمت 6 سریال جیران »»

********************

داستان قسمت 6 سریال جیران

سلمان که به وجود سیاوش پی برده کمین می کند تا او را دستگیر کند. از طرف دیگر شاه منتظر است تا جیران خلعت سرخ به سر کند اما جیران همچنان طفره می رود.

نکاتی از قسمت قبل

شاید در میان سکانس‌های قسمت پنجم سریال جیران صحنه تقابل سیاوش با پدر جیران و پرده برداشتن از عشق سیاوش به خدیجه یکی از سکانس‌های برتر این قسمت به حساب بیاید. سیاوش بعد از آنکه مادربزرگش که تنها قوم و خویش او در این دنیا بود را از دست داد به عشق وصال خدیجه به سمت کوهسار آمد اما با خبری روبرو شد که کوه تنهایی را بیش از پیش روی شانه‌هایش احساس کرد. تصمیم سیاوش برای تقابل با کسی که عشقش را به تاراج برده یکی از نقاط عطف داستان جیران است.

در میان کنش‌های متفاوت‌ کاراکترهای سریال در قسمت 6 جیران شاید واکنش سلمان به عدم تمکین جیران و تصمیم برای تنبیه کدخدای ده کوهسار یکی از ویژه‌ترین واکنش‌ها در قسمت پنجم بود. سلمان با بازی مهدی پاکدل برای آنکه سر از راز پیچیده جیران در بیاورد بدون اطلاع شاه کاری می‌کند تا خانواده خدیجه دخترشان را به تمکین از شاه دعوت کنند. اتفاقی که البته سرانجامی پیچیده دارد و شاید زمینه ساز نزدیک شدن سلمان و سیاوش در قسمت‌های بعد باشد.

بالاخره موسم دیدار شاه با جیران فرا رسید. دیداری که ابتدا با ترس و اضطراب خدیجه همراه بود و سپس در سکانسی دیگر شاهد یکی از ویژه‌ترین خویشتن‌داری‌های شاه قاجار هستیم. ناصرالدین شاه عاشق پیشه که زمام امور یک کشور را دارد به جیران حق انتخاب می‌دهد تا رسم عاشقی به جا بیاورد و هیچ حرف زور و تحمیلی در روابط میان آن دو نباشد. این کارکرد عشق است که حتی به شاکله قدرت نرم خویی و کرنش را می‌آموزد. جیران قصه ما با اندوه بسیار پا به خلوتگاه شاه گذاشته است. حافظ شیراز شعری دارد که می‌گوید: کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد؟

جیران با تمام زیبایی‌های کاخ و تجملات بسیار اندوه بزرگ و حزن بی پایانی را با خود حمل می‌کند که هیچ دوایی برای درمان آن نیست.

حرمسرای ناصرالدین‌شاه یک فضای شخصی برای گذران اوقات خوش نیست. بسیاری از امور مملکت در میان پچ‌پچ‌ها و دسیسه‌های زن‌های شاه اتفاق می‌افتد. نباید زنان حرمسرا و رخدادهایی که بر اثر کینه و تلافی و حسادت شکل می‌گیرد را دست کم گرفت. به نظر می‌رسد دیالوگ‌های رد و بدل شده در قسمت ششم سریال جیران و در حرمسرای شاه و در حضور مادر شاه مقدمه رخدادهایی است که در قسمت‌های بعد بیشتر درباره آن خواهیم شنید.

دانلود سریال جیران قسمت 6 ششم

 

 

بازیگران سریال جیران قسمت ۶ ششم

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی

مهدی پاکدل در نقش سلمان

مهدی پاکدل (زادهٔ ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی، مسعود پاکدل، عکاس و برنامه‌ساز ایرانی است. او علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم به نام «در انعکاس کوچه‌های خیس» منتشر کرده‌است.او همسر رعنا آزادی‌ور (بازیگر ایرانی)است. وی هم چنین در سال ۱۳۹۲ نخستین کارگردانی و نویسندگی و طرح اولیه داستان را در فردا بر عهده داشته‌است.

وی در سال ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی (بازیگر سینما و تلویزیون) ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۵ هم از یکدیگر جدا شدند. پاکدل در ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ازدواج مجدد کرد، عاطفه رضوی زن برادر مهدی پاکدل اولین نفر بود که این خبر را رسانه‌ای کرد وی با انتشار پستی در اینستاگرام ازدواج مجدد برادر شوهرش با رعنا آزادی ور را تبریک گفت.

مهدی پاکدل بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، دانشجوی انصرافی رشته گرافیک دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است. مدت ها در عرصه تدوین و طراحی پوستر فعالیت کرد بطوریکه در سال 1385 به عنوان یکی از سه گرافیست فستیوال تصویر معرفی شد. با نمایش تئاتر در سال 1376 پا به عرصه بازیگری نهاد. حضور در سینما را از سال 1379 با فیلم آبی آغاز کرد. در سال 1381 با سریال با من بمان در قاب تلویزیون ظاهر شد. به واسطه حضورش در سریال اولین شب آرامش بیشتر شناخته شد. پاکدل در آثار بسیاری همچون فیلم های سینمایی مصائب دوشیزه، محمد رسول الله، ماجرای نیمروز، تنگه ابوقریب، چهارراه استانبول، سریال های ما چند نفر، بی گناهان، ستایش، کیمیا و مجموعه های نمایش خانگی شام ایرانی، وقت خواب، هم گناه و جیران (اختصاصی فیلمو) حضور داشته است. انتشار آلبوم موسیقی در انعکاس کوچه های خیس و کارگردانی، نویسندگی و طرح اولیه داستان فیلم فردا از دیگر فعالیت های هنری او هستند.

لینک دانلود سریال جیران قسمت 6 ششم را بالا مطلب برای شما قرار دادیم همچنین برای دریافت سریال های جدید شبکه نمایش خانگی به وب سایت مجاز دانلود مرجع دانلود قانونی فیلم و سریال مراجعه کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز